• Hebben jullie weleens mensen ontmoet die jullie via internet hebben leren kennen? (: zoja, viel het tegen of mee? ö en waren ze net zoals je had verwacht? want daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Ehh ja, een hele groep eigenlijk.
    Was echt leuk ;3
    Ijsglijden =']


    Hate me for who I am, not for what I look like.

    Ja.
    Ze vielen niet tegen ze waren zoals ik dacht ik heb er 3 ontmoet de vierde vijfde en zesde komen nog. O en een jongen van mijn school had me op hyves toegevoegd en zo leerde ik hem kennen etc en toen kwam ie op een gegeven moment elke pauze en hij was leuker dan op internet dus like dat vind ik ook een soort meeten. Blijkt ie later twee straten van me af te wonen ¬¬'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nee nog niet.


    -

    nope^^
    ben het wel van plan(A)


    Better to leave than to be gone.

    Ik ook nog niet. ;D Maar dat is geweten. Maar ik wil jullie wel graag ontmoeten, maar dat is ook geweten! ;D En dat gaat er van komen. En we verstaan elkaar vast wel. x'D Daar zorgen we gewoon voor!
    x

    Ja.
    Bij eentje was ik van te voren vet zenuwachtig maar het was uiteindelijk hartstikke leuk x) en bij die andere meiden ook:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ja heb wel eens ontmoet en het viel niet tegen hoor


    Being happy doesn't mean everything is perfect.