• Oké, je hebt het dus weleens dat je heel perongeluk een gesprek aanklikt, iets tegen die persoon zegt en erachter komt dat het gewoon de verkeerde persoon is! o_o
    Een vriend van mij heeft een keer hou van jou tegen zo'n joch uit m'n klas gezegd terwijl dat voor z'n vriendin bedoeld was. :'D ik lach me dood.
    maar. dus. hebben jullie dat ook weleens gehad? zo'n enorme blunder omdat je iets verkeerd naar iemand hebt getypt? :Y)


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Ja, meermaals.
    Echt hilarisch, eigenlijk.
    Een jongen uit mijn klas begon ineens tegen me over zijn 'avontuurtje' met zijn vriendin.
    Zat hij dus in het verkeerde gesprek. ><

    je bent echt verveeld x'd
    Hahaja =D Maar dat was niet zo dramtisch van mij :Y)
    Erger nog x'd ik mis vaak met smsjes x'd en vroeg Isaa al een paar keer wat ik moest leren tegen de volgende dag x'd


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Ja, zo vaak. Maar meestal komt dat door die stink MSN [/technisch iets.]
    En ik zou me kapot schamen als ik die jongen was o.O'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ken het. Dat heb ik bekant elke dag x'D
    Allemaal over privé dingen maar de peepz zijn het onderhand van me gewend :Y)
    Komt omdat ik een trage msn heb dan weet ik niet wat ik aanklik xD


    Hoi.

    heb k wel vaak ja. n_n

    Whahahah ik heb wel eens gehad datk iets typte in iemands gesprek omdatk het niet hardop kon zeggen, en dan zou ik het later gewoon weer weghalen. Maar toen drukte ik perongeluk op 'Enter', nou d an schaam je je X'D


    I don't need words to feel those lips.

    ohw.. jah,, kei vaak,, Gister nog, bij een vriendin antwoord gegeven op een vraag van een ander en daar zat oowk zoown meisje waar ik ruzie mee had, en zij maar beweren dat ik loog enal, was eg kei dom, dat kind haat ik egt, ze denkt dat ik een grote leugenaar ben Omg..


    --