• Wie kent die Sirie.. Jha hij is nu niet meer op Tv.. en ik heb hem zelf nooit gevolgt..
    maar mijn vriendin, was er verslaaft aan.. en heeft een paar boxe gekogt.. en toen gingen we kijken, en nu ben ik er zelf ook verslaaft aan.. x'] Dus nu heb ik sesoen 1 geleed.. en zit sins gister,, dus al de helle dag te kijken.. en zelf me pa, en zijn virneidn kijken mee.. x']

    Ik heb seizoen 1-5 thuis staan. ^^

    Ik heb seizoen 1-5 thuis staan. ^^

    Oef, jaloers.. ><
    Ik ma dat dus never kopen van me ouders.. dus Jat ik ze maar van me virneidn.. ik geloof dat zij totemet 3 heeft.. maar de rest koopt ze vast ook wel.. x']

    Ik ben er ook aan verslaafd. Maar ik vind de later delen nog leuker al de eerste. Bij mij is het vijfde seizoen nu op tv elke zaterdag en ik ben trouwe kijker xP


    It's all for you, my butterfly.

    Ik ben er ook aan verslaafd. Maar ik vind de later delen nog leuker al de eerste. Bij mij is het vijfde seizoen nu op tv elke zaterdag en ik ben trouwe kijker xP

    like, raar. bij ons niet meer. jha in de vakantie waren herhaalingen, maar toen had ik er nog niks mee, en nam niet eens de moeite om te kijken,, en ik zou het niet weten.. ik heb pas 4 dvd's gekeken :]

    IS DAT MET SUMMER ENZOE ? xP
    dan keek ik het namelijk soms op tv xP


    We can only learn to love by loving.

    IS DAT MET SUMMER ENZOE ? xP
    dan keek ik het namelijk soms op tv xP

    Nog niet dat ik weet..
    Misgien later ofzu.. hallo ik heb pas. *telt op vingers* 15 afleveringen gezien. o.o

    ikuh,, die serie is best oke =D


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    ik ben verslaafd aan Prison break. waaaah.
    nee. wentword miller dinges vind ik niet leuk xd'

    Nog nooit gezien :)


    007

    IS DAT MET SUMMER ENZOE ? xP
    dan keek ik het namelijk soms op tv xP

    Nééh, jij hebt het waarschijnlijk over The O.C?! ^^ && Zelf ben ik wel verslaafd aan One Tree Hill! =')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Nog niet dat ik weet..
    Misgien later ofzu.. hallo ik heb pas. *telt op vingers* 15 afleveringen gezien. o.o

    Nee geen Summer, dat is iets anders denk ik.


    It's all for you, my butterfly.

    Ikzelf ben der nog steets verslaafd aan, binnekort kom deenk ik een andere seizoen want in amerika is One Tree Hill gewoon nog bezig

    One Tree Hill is zalig jaa ö <3


    Some people make the world special just by being in it

    Verplaatsing naar TV/Radio.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    (...)
    Nee geen Summer, dat is iets anders denk ik.

    Jup, dat is The O.C.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right