• Ja,mijn oom is er daar heilig van overtuigd. Hij komt nou niet met een goede reden en argumenten waarom. Maar hij is er gewoon heilig van overtuigd. Net als wel meer mensen.
    Is het waar,of gewoon bangmakerij?

    O ja,er was een voorspellign al zoveel jaar geleden gedaan. Net zoals met Nederlands-Indie..


    Music is the new sex

    (...)
    Doen ze toch ook? Like, myn pc praat iedere avond met me, voordat ik ga slapen. En soms dat staat myn pc op om ff een rondje te lopen. (: Maar hy is gelukkig niet kwaadaardig, tenzy je hem slaat XD

    ROOOSEEE
    mijn computer praat niet hoor, daar is hij te koppig voor.Maar af en toe heeft hij zo van die vreemde dagen.

    Maar zoals ik al zei.
    De aarde vergaat (normaal) niet.Je kan zoiets nooit met zekerheid voorspellen.


    The soul needs autumn.

    de wereld zou toch ook vergaan toen het 2000 zou moeten gaan worden? (: en yeah, we leven allemaal nog. dus in 2012 ook? ik denk dat ze de mensen een beetje bang willen maken zodat ze tot actie overgaan?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    ROOOSEEE
    mijn computer praat niet hoor, daar is hij te koppig voor.Maar af en toe heeft hij zo van die vreemde dagen.

    Maar zoals ik al zei.
    De aarde vergaat (normaal) niet.Je kan zoiets nooit met zekerheid voorspellen.

    Wacht maar, ik stuur myn lieve pc wel om de jouwe over te halen zodat de jouwe ook gaat praten. (:

    maar als de wereld ooit vergaat Lindsey, zal ik je nóóít vergeven voor deze woorden XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    [Nerd]De wereld vergaat niet in 2012, dat is een asterologische misvatting ^^
    In 2012 gaat de aarde een nieuw tijdperk in, dat van het sterrenbeeld waterman. En aangezien ze vroeger nogal eens graag symbolische verhalen wouden schrijven is het dus allemaal gewoon symbolisch. Net als al die christenen die denken dat de wereld in 2012 vergaat omdat Jezus dat zei.. ook allemaal symbolisch.
    Luister nou maar gewoon naar Nostradamus. Hij heeft altijd gelijk. Volgens hem vergaat de wereld pas in 3797 ofzo, en dan zitten we al lang ergens tussen de aliens . Maak je geen zorgen. :Y)
    En ik weet het, ik heb onderzoek gedaan naar het christendom en o.a. en stukje nostradamus.
    [/Nerd]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Als dat echt waar is ben ik 699!--' Kop! Dat zeiden ze toen ook van 2000 dat we dat niet zouden halen! En I mean; We zijn er toch nog wél!(of ik moet nu een geest zijn!--') Tis gewoon bangmakerij!^^. Ik ga gewoon door met mijn leven hoor!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    dachten ze ook van jaar 2000 dan zouden de auto's gaan vliegen

    Dat hebben ze ook al meerdere malen in de Middeleeuwen gezegd, maar die heeft de mensheid toch redelijk overleefd :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    -Plat-
    Dat zeiden ze tegen mij 6 jaar geleden dat de wereld in 2008 zou ondergaan. x]

    HAHAHHA, ja, ik zag zoiets op tv. En dat mensen meer dan een ton betaalde op mee met zo'n "overlevings groep" in de bergen te gaan. HAHAHAHA.

    De maja, ( weet niet of je het zo schrijft)

    heeft dus idd gezegt dat de wereld vergaat op 21-12-12 , want dan eindigt hun kalender.

    De wereld zou vorig jaar om, 12 oktober en 11 november vergaan, maar dat gebeurde ook niet (verhaal met het zwarte gat, weet je nog)
    Ze hadden in zwitserland een hele grote ronde van een buis, en daarin lieten ze monocuultjes zo hard als het licht in rondvliegen, en dan tegen elkaar aan laten botsen, zo zou er een zogenaamd zwart gat ontstaan, en toen gingen er geruchten dat de wereld zou worden opgeslokt door dat zwarte gat. NOT

    Niet gebeurd

    Maar de maja heeft wel al vaak gelijk gehad met voorspellingen.

    "de aarde zal overspeld worden met ijzeren machines die over ijzeren sporen rijden. (treinen dus)

    en nog wel meer :)

    alleen dan erg overdreven uitgedrukt.

    Nu hopen dat de wereld dus niet vergaat xD

    -Rickjeeeh


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik denk dat het weer zo'n bangmakery geval is x_x
    Want ze zeiden dat in 2008 ook al ofzo.
    Maar weetje wat myn geschiedenis leraar zei? ; Dat er in 2050 meer robots dan mensen zyn -_- niet dat ik het geloof ofzoXD Maar ik ben nu hyper ofzo. xD


    T O K I O H O T E L < 3

    :') ja dat heb ik tijdje terug al gelezen.
    Ben echt bang x'D
    't zou zijn op 21 december 2012
    Ik ben die dag in de schuilkelder [/bijgelovig]

    elke 4 jaar vergaat ie ><
    lol, hoe vaak is de wereld nou wel niet al vergaan...-denkt héél diep na-

    in elk geval zal het óóit over 5.000.000.000 jaar vergaan als de zon ontploft :P

    maar dan hebben we elkaar allang uitgemoord fzo :X


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    elke 4 jaar vergaat ie ><
    lol, hoe vaak is de wereld nou wel niet al vergaan...-denkt héél diep na-

    in elk geval zal het óóit over 5.000.000.000 jaar vergaan als de zon ontploft :P

    maar dan hebben we elkaar allang uitgemoord fzo :X


    yep, de aarde vergaat sowieso een keer.
    En als het heel lang duurt doet de zon het idd.

    De zon gaat op een gegeven moment groeien, net tot aan voor mars, en ontploft.
    Dan word het een witte dwerg (ster)

    Maarja, in die tijd, is OF de mens al onsterfelijk en naar mars gevlucht, OF al dood :P


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    ik geloof er niks van, want niemand heeft bewijs en ze hebben al zo vaak van die roddels in de wereld verspreidt x] Gwn bangmakkerij!


    Je bent nooit uitgeleerd.