• Ja,mijn oom is er daar heilig van overtuigd. Hij komt nou niet met een goede reden en argumenten waarom. Maar hij is er gewoon heilig van overtuigd. Net als wel meer mensen.
    Is het waar,of gewoon bangmakerij?

    O ja,er was een voorspellign al zoveel jaar geleden gedaan. Net zoals met Nederlands-Indie..


    Music is the new sex

    maar vind 't wel eng hoor, zeker omdat die maya's dat nu hebben voorspelt en die hebben het al kapot vaak goed gehad :'D
    [/eng vind]

    hm, ik geloof er niet zo in. we zien wel =P


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    hahaha, "we zien wel"

    2012, nee volgens mij klopt het nie.... BOEM! xD


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    jaa dat zeiden ze tien jaar geleden ook, en tien jaar daarvoor, en daarvoor..


    AAP

    Ik vind het nog steeds raar. Ze zeggen dat je dan ook een licht iets anderhalf jaar van te voren moet zien ofzo?


    Music is the new sex

    In de klas waren ze er ook al over bezig. Ik weet niet of ik het wel moet geloven. De wereld zou nog al eens vergaan zijn, en we leven nog steeds. ^^ Al vind ik het gedacht toch ook eng. =o

    In de klas waren ze er ook al over bezig. Ik weet niet of ik het wel moet geloven. De wereld zou nog al eens vergaan zijn, en we leven nog steeds. ^^ Al vind ik het gedacht toch ook eng. =o

    hm maar ik vind 't bij deze voorspelling anders dan andere x'D Mja dat zal wel aan mij ligge x')

    Nee want ik heb nog tot 2090 te leven (cool)


    No growth of the heart is ever a waste

    ik weet niet of ik der in gelooft
    Joh we gaan toch allemaal dood dus ja

    Nou, dat wil ik wel meemaken.
    Ik wil wel eens zien hoe het eraan toegaat als de wereld vergaat.
    Worden we opgeslokt door een zwart gat?
    Valt de aarde uit elkaar?

    ik geloof het niej vorig jaar zeiden ze dat de wereld ook in 2008 zou zijn gegaan en ht is niej gebeurd ^^


    love is dead and dead is love

    Dude..
    Ze zeiden ookal dat er opeens een zwart gat ergens kon opduiken. Is dat gebeurd? Nee.
    Dus ik geloof het niet.

    Gheghe, zit je zo op de WC in 2012... KABOEEEEEEM, zweef je ineens ergens in de ruimte XD Zie het al helemaal voor me.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dude..
    Ze zeiden ookal dat er opeens een zwart gat ergens kon opduiken. Is dat gebeurd? Nee.
    Dus ik geloof het niet.

    Gheghe, zit je zo op de WC in 2012... KABOEEEEEEM, zweef je ineens ergens in de ruimte XD Zie het al helemaal voor me.

    Dat zwart gat is er lang,hoor. In de ruimte.

    de wereld zal huis nu nog niet vergaan!

    Het zal van mij allemaal wel, ik kan me daar niet druk om maken.


    blame the bully.