• People die raad weten, zeg het dan ook (?).

    In juni leerde ik een leuke jongen kennen. Hij was verliefd op mij, ik op hem. Maar ik heb (een soort van) bindingsangst omdat ik al veel mensen heb zien afzien van relaties, en ik niet zoals hun gekwetst wil worden. Ook had ik in die periode nogal serieuze problemen thuis, en examens. Dus ik vroeg hem om mij enkele dagen met rust te laten zodat ik alles op een rijtje kon zetten. Ik ben hem echter vergeten terug te contacteren. 3maanden later begon hij een relatie met één van mijn beste vriendinnen. Nu kan je wel raden dat ik daar niet zo happy mee ben/was, maar jaloers ben/was ik ook niet. Die vriendin heeft namelijk ook al veel meegemaakt met een jongen en ik gun het hun beide (zowel die jongen als mijn vriendin). Het probleem is dat ik mij schaam tegenover hém en we hebben sinds juni niet meer gesproken, ook weet hij niet de exacte reden waarom. Natuurlijk mis ik hem, alleen ben ik niet meer verliefd, maar ik mis onze 'vriendschap'. Nu wou ik hem vandaag aanspreken, maar blijkt dat hij tot donderdag ziek is. Had ik eindelijk is de moed, is hij er niet. Ik durf te wedden dat ik hem vrijdag niet durf aan te spreken. Via msn vind ik kinda laf. Hmm, iemand raad?


    -

    Ga op ziekenbezoek.


    Bored.

    Ga op ziekenbezoek.

    Hmm, hoe kan dat als ik niet weet waar hij woont, en we een soort van ruzie hebben. Vermits we elkaar al maanden negeren op school..


    -

    (...)
    Hmm, hoe kan dat als ik niet weet waar hij woont, en we een soort van ruzie hebben. Vermits we elkaar al maanden negeren op school..

    Zijn vriendin is toch een goede vriendin van jou? Vraag het aan haar.
    En in dat geval zou ik dit zien als de perfecte kans om het goed te maken.


    Bored.

    (...)
    Zijn vriendin is toch een goede vriendin van jou? Vraag het aan haar.
    En in dat geval zou ik dit zien als de perfecte kans om het goed te maken.

    Je hebt gelijk, misschien moet ik dat wel doen. Dank je.


    -

    en als je niet op ziekenbezoek durft, misschien wachten tot hij beter is? (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    en als je niet op ziekenbezoek durft, misschien wachten tot hij beter is? (:

    Ik denk dat ik eerder op ziekenbezoek durf te gaan, dan wachten tot hij weer op school is.


    -