• Vandaag had ik nogal een rotdag. Mijn vriendje praatte gister nauwelijks tegen me op msn, we hadden de cam wel aan, maar hij zei niets. Echt helemaal niets. Ik zit heel achterdochtig en wantrouwig in elkaar, dus ik dacht dat ik iets fout had gedaan. Dus, ging ik de vandaag vol goede moed naar school. Kom ik daar aan zegt mijn vriendje nog niets tegen me, ik kreeg alleen maar een knuffel that's it. Ik met mijn achterdochtigheid ga ik weer er iets achter zoeken, dat ik een fout maakte. En dan gaan twee jongens de hele dag ontzettend rot tegen me doen, de ene daarvan was een ex. En het was nogal moeilijk dat hij de laatste tijd zo rot tegen me deed. En uit school wacht mijn vriendje ook niet op me, zoals hij gewoonlijk wel doet. Hij zei dat hij niet kan wachten omdat het 'warm' was. Maar normaal was het ook wel eens warmer dan vandaag en wachtte hij wel. Dus ik stond daar alleen, komt er een vriend van me die me tenminste nog een beetje kan troosten. Gaat die vriend weg, omdat zijn bus al kwam. Ik daar alleen staan, wachtend op mijn bus. Na een half uur kwam hij nog steeds niet. Kijk ik op het papier, blijkt dat de vakantieregeling aan de gang was en de bus nog maar een keer in het uur kwam. Ik dus ontzettend balen, en wachten tot er eindelijk een bus naar het station kwam. Op het station wachtte ik nog een halfuur tot er eindelijk een bus kwam en toen ging ik naar huis. Thuis ging ik echt helemaal kapot, mijn ouders lieten me niet alleen zoals ik graag wilde en zat ik binnen notime te huilen. Komt mijn vriendje op msn, hebben we bijna ruzie en dan opeens weer niet. Nu gaat het wel weer een beetje, maar ik voel me nu nog steeds heel erg raar...

    Sorry, duizend maal sorry, voor het verspillen van jullie tijd..


    26 - 02 - '16

    Vraag dan aan je vriend wat er is?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    AllstarW schreef:
    Vraag dan aan je vriend wat er is?


    Dat heb ik al gedaan, maar ik voel me nog steeds kut rot van alles


    26 - 02 - '16

    BatManX schreef:
    (...)

    Dat heb ik al gedaan, maar ik voel me nog steeds kut rot van alles


    Ahzo...
    Prop je eens lekker vol met Chocola, kijk een echte chickflick en eet daarna een lekker pak friet, je bent er zo weer bovenop ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zou het inderdaad aan je vriendje vragen


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    inderdaad gewoon lekker vol proppen met chocolade of iets anders lekkers en gewoon even leuke dingen voor jezelf doen =D


    Amor Vincit Omnia

    aww , sterkte D:
    gewoon leuke dingen gaan doen!
    met vriendinnen afspreken maybe?

    *hugt* Dat heb ik ook gehad. Dat met die bus is gewoon zwaar klote, maar achteraf bleek er niets tussen mij en mijn vriendje te zijn. Ik ben ook best achterdochtig.
    Ik zou gewoon proberen een leuke dag te hebben en gewoon zo lief en normaal mogelijk tegen hem doen als je hem morgen weer ziet.
    Of stuur vanavond een lief sms'je of zo. Niet om hem te testen, maar omdat je het meent.
    Oh ja... Zoals iedereen al zegt: Eet chocola! maar niet te veel ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Waarom doet die dan ook ineens zo rot? (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'