Schandalig dat zoveel mensen hun niet kennen. x]
Maar het is wel degelijk muziek, zij waren een van de laatste die nog originele muziek maakten. Dan bedoel ik dat hun de eerste die echt met glamrock begonnen, netzoals Elvis de Rock begon en Jimi Hendricks met zijn gitaar, Ray Charles met wat soul en the Beatles zijn ook één van de eerste die begonnen met de stijl pop. Ik bedoel hiermee dat er nu geen bands meer zijn die een eigen stijl hebben gemaakt zoals rock, rythem, soul, pop,... Er is wel techno en jump ed, maar dat is geen 'muziek' meer, dat zijn alleen apparaten die muziek immiteren.
Nja dat is mijn mening x'D
Maar over Queen, ik vind hun fantastisch, ik heb hun zelfs live gezien, maar dan wel met Paul Rodgers, met hun Cosmos Rocks Tour. Mijn lievelingsliedjes zijn Bohemian Rhapsody, Love of My Live en '39. Op dat concert 'zong' Brian May Love of my life, heel het publiek zong uit volle borst mee en op het scherm zag je hoogtepunten uit Freddie's leven, keiveel mensen stonden met tranen in hun ogen. x]
Maar niet iedereen vind Queen goed, dat is iedereen zijn eigen keuze ^^ Ik ben daar gwn heel hard mee opgegroeid, mijn vader was vroeger DJ, en hij heeft alle LP's en singeltjes van Queen, The Sweet en nog een groep x'D Maar het varieert van Nena tot John Denver. x] Als je ermee opgroeid weet je de 'echte' muziek beter te waarderen. ^^
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury