• Ik had laatst een topic over de beste band ooit. En ik had dus geschreven dat ik Queen de beste band ooit vond, en toen was er iemand die zei. Is het erg als ik die niet ken. Oke, ik wil niemand beledigen, maar wie kent Queen nou niet. Al die lidjes hoor je nog dagelijks op de radio, van hun hebben we We wil rock you. WE are the champions. en I want to break free. Om nog maar te zwijgen over Killer queen, another one bits to dust en The show must go on.

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nini,je bent een natuurtalent.

    Roxette!<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    De allernieuwste generatie luistert alleen maar naar Tokio Hotel, Killerpilze en de Jonas Brothers. Die hebben het veel te druk om naar échte muziek te luisteren.

    Ik vind dat best wel gemeen, waarom zouden Tokio Hotel, Killerpilze & Jonas Brothers geen echte muziek hebben? Het is en blijft muziek.. of je het nou graag hoort of niet :S


    Let the Night embrace you

    Weetje.
    volgens mij doel jij op mij Y:) niet dat ik het erg vind ofzo. maar kijk.
    Ik ken die band niet, maar had een nummer gezegt dan had ik gezegt dat ik ze wel kende. (:
    Die nummers kan ik zo meezingen. maar ik onthou de artiesen naam nooit enzo. (:

    (...)
    Ik vind dat best wel gemeen, waarom zouden Tokio Hotel, Killerpilze & Jonas Brothers geen echte muziek hebben? Het is en blijft muziek.. of je het nou graag hoort of niet :S

    Niet boos worden ,het is muziek maar niet echte. ER zit allemaal aparatuur tussen, dat ze vroeger nog niet haddne, Vroeger was de muziekk echt, waren de zangers ook echt goed live. Zangers nu zijn hartstikke slecht live, omdat hun stem mooi word gemaakt met apparaten. dat bedoelt ze daarmee dnek ik/


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    SpamTijger
    Omdat TH en JB enzoo meestal gewoon slappe afkooksels zijn van de échte legendes zoals Queen of AC/DC snap je?[/mijn mening]

    Er zijn mensen die niet van de radio houden. Er zijn mensen waarvan hun ouders in december geen Top 2000 luisteren/kijken. Er zijn mensen die niet weten van wie dat soort liedjes zijn.


    omdat er net zoveel mensen te zwak waren om te reageren, zeg ik het gewoon nog een keer ;'D


    Sweet dreams will come true.

    Nini,je bent een natuurtalent.

    Roxette!<3


    weetk xD [/ego]

    weetje xP mijn tantes ex en goede vriend vn mijn ouders gaat nr AC/DC en nicol mag niet me x_x en toenw as ik swaar gekwetst xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Niet boos worden ,het is muziek maar niet echte. ER zit allemaal aparatuur tussen, dat ze vroeger nog niet haddne, Vroeger was de muziekk echt, waren de zangers ook echt goed live. Zangers nu zijn hartstikke slecht live, omdat hun stem mooi word gemaakt met apparaten. dat bedoelt ze daarmee dnek ik/

    Das waar..
    Op die manier van 'Muziek' snap ik het :)


    Let the Night embrace you

    (...)
    Ik vind dat best wel gemeen, waarom zouden Tokio Hotel, Killerpilze & Jonas Brothers geen echte muziek hebben? Het is en blijft muziek.. of je het nou graag hoort of niet :S

    Ik vind het geen echte muziek. Het is een slap bijeenraapsel van te veel verschillende muziekstijlen waardoor het totaal niet met elkaar samenhangt.
    En zoals Ivy al zegt; vroeger waren de artiesten nog échte artiesten. Geen gesjoemel met hun stemmen op CD's, geen playback. Gewoon puur. Recht uit het hart, met liefde.
    En dat is te horen.


    Bored.

    Ghehe :'3.


    I don't need words to feel those lips.

    I want to break free, is zo Cool xD

    We pesten daar altijd iedereen mee die zo'n grote puist heeft xD

    Klinkt raar, maar als je meebent is het geweldig ^^


    Lisa&Rachel

    (...)
    Niet boos worden ,het is muziek maar niet echte. ER zit allemaal aparatuur tussen, dat ze vroeger nog niet haddne, Vroeger was de muziekk echt, waren de zangers ook echt goed live. Zangers nu zijn hartstikke slecht live, omdat hun stem mooi word gemaakt met apparaten. dat bedoelt ze daarmee dnek ik/


    Idd

    Ik wil dat alles weer wordt soals vroeger
    in de tijd dat muziek nog ECHTE muziek was en het nog ergens over ging in plaats van alleen maar om het geld ... x_x


    We can only learn to love by loving.

    Ik ken eigenlijk maar een paar liedjes van QUEEN dus zal ik er eens wat gaan opzoeken.


    The soul needs autumn.

    (...)
    Ik vind het geen echte muziek. Het is een slap bijeenraapsel van te veel verschillende muziekstijlen waardoor het totaal niet met elkaar samenhangt.
    En zoals Ivy al zegt; vroeger waren de artiesten nog échte artiesten. Geen gesjoemel met hun stemmen op CD's, geen playback. Gewoon puur. Recht uit het hart, met liefde.
    En dat is te horen.
    Inderdaad, en wat brengt dat als je terug gaat naar vroeger.. Juist ja Queen, je kunt er gewoon niet om heen. Of je er nu van houdt of niet. Je kunt gewoon niet zeggen dat het géén muziek is, daar valt gewoon geen mening meer over te hebben, want dat is het gewoon wel.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ken eigenlijk maar een paar liedjes van QUEEN dus zal ik er eens wat gaan opzoeken.


    Ik heb lekker een cd xD en 5 platen/lp's fseuiets x_x


    We can only learn to love by loving.