• Ik had laatst een topic over de beste band ooit. En ik had dus geschreven dat ik Queen de beste band ooit vond, en toen was er iemand die zei. Is het erg als ik die niet ken. Oke, ik wil niemand beledigen, maar wie kent Queen nou niet. Al die lidjes hoor je nog dagelijks op de radio, van hun hebben we We wil rock you. WE are the champions. en I want to break free. Om nog maar te zwijgen over Killer queen, another one bits to dust en The show must go on.

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wat geeft het als iemand ze niet kent? Moet dat dan?
    Wat ze hiermee aan wil geven is dat 'de jeugd van tegewoordig' [gosh wat een woorden x)] cultuur barbaren zijn x]


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    ABBA is ook cool ^^ Die heb ik nog op LP, geloof ik.

    Wat is LP ?! x]
    Heb ik nu reden om mij dom te voelen ?! xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)
    Wat is LP ?! x]
    Heb ik nu reden om mij dom te voelen ?! xD

    dat is zo'n grote zwarte plaat. zo'n grote cd met zo'n pinnetje erop zodat je hem heen en weer kan bewegen.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    dat is zo'n grote zwarte plaat. zo'n grote cd met zo'n pinnetje erop zodat je hem heen en weer kan bewegen.^^


    wat sei segt

    en ivy bedankt
    je hebt me verslaafd gemaakt aan roxette x_x xd

    nu sitk de hele tijd the look te luistere xd


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    wat sei segt

    en ivy bedankt
    je hebt me verslaafd gemaakt aan roxette x_x xd

    nu sitk de hele tijd the look te luistere xd

    ROXETTE is zalig
    en dankzij Ivy ben ik verslaafd aan somebody to love ^^


    The soul needs autumn.

    (...)
    ROXETTE is zalig
    en dankzij Ivy ben ik verslaafd aan somebody to love ^^


    mwhahah ivy maakt ons allen verslaafd xD
    en somebody to love is geweldig <3


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben goed.!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    De allernieuwste generatie luistert alleen maar naar Tokio Hotel, Killerpilze en de Jonas Brothers. Die hebben het veel te druk om naar échte muziek te luisteren.

    Haha! Duidelijk!
    Ik ben er mee opgegroeid, joh:| Mijn vader is/was echt hard fan daarvan.
    We will rock you vind ik overigens een k*tlied. Teveel gehoord gewoon en het klinkt ook niet bepaald overtuigend als een huppelkut dat uit staat te krijsen...
    Ik hou het gewoon op Another one bites the dust^^ en Don't stop me know^^ die is ook geniaal gewoon:P.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Das wel erg.
    Queen is een van de beste band ooit (naar mijn mening dan ;D)
    Mee opgegroeit ;D

    Das wel erg.
    Queen is een van de beste band ooit (naar mijn mening dan ;D)
    Mee opgegroeit ;D

    Queen is de beste band ooit.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Veel mensen zeggen dat ze het niet kennen, maar als ze het nummer horen weten ze meestal wel wat je bedoelt x]


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    (...)
    Queen is de beste band ooit.


    Zeker ;D
    - It's a kind of magic <3 -

    De meesten die de band niet kennen zullen wel onbewust liedjes hebben gehoord. Queen is zo'n beetje de voorvader van de symfonische rock, en mevrouw Hagen.

    De allernieuwste generatie luistert alleen maar naar Tokio Hotel, Killerpilze en de Jonas Brothers. Die hebben het veel te druk om naar échte muziek te luisteren.

    Helaas waar. Open je een 80's darkwave topic, is het aantal reacties welgeteld.. 0. Hmpf, ik had beter moeten weten -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Njhaa, kijk. Er zijn echt wel mensen die maybe de naam Queen niet kennen maar wel de liedjes ofsoo? Dat hadk ook bij een andere hééél bekende groep. ^-^


    Indeede >.<


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    De nieuwe 'generatie' luistert naar top 40 etc. Niet naar Queen de meeste kennen het liedje we wil rock you en we are the champions wel. Ze hoeven dan de naam van de band niet te kennen? Of ze kennen de band gewoon echt niet dat is toch niet erg? Sommige mensen luisteren die soort muziek nu eenmaal niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.