• Als ik in bed lig; en ik doe een tijdje mijn ogen dicht, dan voel ik een rare gloed over mij heen gaan. Dan móet ik bewegen en mijn ogen opendoen. Want anders lijkt het net alsof ik niet meer besta. Elke avond hooop ik dat het dan niet weer gaat gebeuren maar het is heel stom! Daardoor slaap ik ook slecht. Weten jullie iets waardoor het verdwijnt?

    ps; ik wist niet bij welke categorie dit moest ;s


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik kende dit niet, misschien een Tic? Zeg het tegen je ouder(s), en vraag of je naar de dokter hiermee mag.
    <3

    ... whoa. Moet eng zijn Ö! Ik heb dat niet... misschien eens tegen je ouders zeggen?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Dat lijkt eng. Ö
    Mss , het tegen je ouders zeggen ?.


    A. ikmisje.

    Dat lijkt eng. Ö
    Mss , het tegen je ouders zeggen ?.
    Dat durf ik niet :$


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Dit klinkt mssn raar, maar het kan ook door de volle maan komen. Het is niet bewezen volgens mij, maar er zijn mensen die zich niet op hun gemak voelen, hallucinaties ofzo hebben met volle maan. Ik heb soms ook het probleem dat ik niet kan slapen met volle maan, vroeger dacht ik altijd dat het kwam doordat ik geen gordijnen op me kamer had en ik dan last had van dat licht, maar nu ik lamellen op me kamer heb, heb ik geen last meer van het licht, maar nog wel dat ik niet altijd even goed in slaap kan vallen.
    Sommige mensen vinden het gezeik, maar sommige hebben er echt last van, andere maken er dan weer misbruik van.
    Maar het kan mssn ook liggen aan je avondritueel, bijvoorbeeld is het niet slaapbevorderend om net voor het slapengaan nog veel tv gekeken te hebben of achter de laptop te zitten, dan kun je beter nog even een kwartiertje een boek of tijdschrift ofzo lezen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ohke (: Maar meestal lees ik nog wel in bed. Dus ik denk dat het daar niet aan ligt. ö


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ohke (: Maar meestal lees ik nog wel in bed. Dus ik denk dat het daar niet aan ligt. ö

    Je kan warme melk/chocomelk drinken voor het slapengaan, bij de meeste mensen werkt dat, of een lekkere, warme, ontspannende douche nemen voor het slapengaan. Er zijn veel hulpmiddeltjes. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    (...)
    Je kan warme melk/chocomelk drinken voor het slapengaan, bij de meeste mensen werkt dat, of een lekkere, warme, ontspannende douche nemen voor het slapengaan. Er zijn veel hulpmiddeltjes. =D
    Het klinkt dom maar ik neem altijd een douche en neem geen chocomelk want dat lust ik niet, en ik heb s'avonds nooit zin in melk. :$


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...) Het klinkt dom maar ik neem altijd een douche en neem geen chocomelk want dat lust ik niet, en ik heb s'avonds nooit zin in melk. :$


    Thee wil ook nog wel helpen. maar dan moet je Rooibos Honing nemen (:

    Argh! Ik haat mijzelf! Ik lust qwa drinken gewoon niks; je snapt het al. Ik lust geen thee. Wel frisdrank, ranja, water, sinaas\appelsap. :$ *schaam schaam*


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Hmm nog niet gehad, maar ik had vroeger altij het gevoel dat er iemand in men kamer was >.< gelukkig is dat gevoel verdwene xD
    Overlaats, eigelijk 2 jaar gelede, heb ik het gevoel weer een keertje gehad, maar deze keer was anders, ik had gevoel dat er iemand bij me in bed lag! maar sins die ene nacht is het verdwene, al 2 jaar heb ik niets meer gemerkt! late we dat zo houden!


    Your Butt is Mine!

    Argh! Ik haat mijzelf! Ik lust qwa drinken gewoon niks; je snapt het al. Ik lust geen thee. Wel frisdrank, ranja, water, sinaas\appelsap. :$ *schaam schaam*


    Niet jezelf haten, nergens voor nodig. Ik lust niet veel eten, warm eten dan. (: Ik haat mijzelf toch ook niet? En je hoeft je al helemaal niet te schamen, want je smaakpupilen veranderen om de tijd. Dus als je het gewoon blijft proberen. Leg een kruik op je buik, dat kan ook helpen om in slaap te vallen. Schrijf van je af, of doe gewoon oordopjes in je oren (:

    (...)

    Niet jezelf haten, nergens voor nodig. Ik lust niet veel eten, warm eten dan. (: Ik haat mijzelf toch ook niet? En je hoeft je al helemaal niet te schamen, want je smaakpupilen veranderen om de tijd. Dus als je het gewoon blijft proberen. Leg een kruik op je buik, dat kan ook helpen om in slaap te vallen. Schrijf van je af, of doe gewoon oordopjes in je oren (:
    Dankje.. Maar stél he, dat het niet werkt. Dat het niet aan mijn slaap-gewoontes ligt. Zou het iets betekenen?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Er zijn veel mensen die heel veel dingen niet lusten, ik lust bijna geen enkel vlees buiten kip. x]
    Je moet er gwn niet op proberen te letten. Ik had een paar weken terug dat ik prcies iets hoorde zoals een ademhaling in mijn oren, dan hoorde ik 3 verschillende ademhalingen, 1 in elk ook en dan mijn eigen nog, ik lette er gwn niet meer op, dacht aan andere dingen en nu heb ik er geen last meer van, het zal wss geweest zijn doordat mijn oorschelpen aan beiden kanten 'onstoken' waren, ze waren aan het scheuren. Geen pretje x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    (...) Dankje.. Maar stél he, dat het niet werkt. Dat het niet aan mijn slaap-gewoontes ligt. Zou het iets betekenen?


    Is iemand overleden die je kent?