• Waarom dat eeuwige gezeik?
    Waarom altijd dat geroep dat iemand je nadoet?
    Waarom altijd gemiep over zogenaamde wannab's?
    Laat mensen gewoon!
    Waarom is het in Nederland zo dat vrijwel elke alternatieveling een ander moet afkraken?
    Waarom lijkt het alsof er een continue strijd is tussen iedereen?
    Waarom klieken ze niet samen, zoals in andere landen wel de gewoonte is?
    People, we zijn al in de minderheid, ga dan niet ook nog eens elkaar afzeiken.
    Wat maakt het uit dat er iemand naar Tokio Hotel luistert?
    Of dat iemand een haarcoupe heeft die jou niet bevalt?
    Dat het je niet bevalt kun je best vinden, maar waarom moet je dat altijd uitspreken op zo'n kuttige manier?
    En trouwens..
    Iedereen begint ergens.
    En in plaats van elkaar als maar af te zeiken kun je ook best tips geven, of daar doorheen kijken.
    Niemand kan zeggen dat zijn/haar stijl vanaf dag 1 perfect was. Dat kan niet, bestaat niet.
    Dus waarom dan dat gedoe alsof?
    Waarom is het erg dat iemand je probeert na te doen?
    Dat is toch juist een compliment?
    En jij bent ook niet origineel want alles is al eens gedaan in deze wereld. Dat je het weet.
    Daarnaast zou ik het juist leuk vinden dat mensen zich interesseren in mijn stijl en het zelf ook graag willen hebben.
    sorry hoor, maar zo zie ik het.
    En dan durven ze nog te zeuren dat de zogenaamde 'normale mensen' jullie niet respecteren. Terwijl jullie elkaar onderling ook de grond in stampen!
    Stelletje hypocriete kotsobjecten.
    Leuk hoor, Nederlandse Alto's.

http://www.quizlet.nl/log.php?id=3394

Dat is nou eenmaal menselijk ><
    EN het gebeurt over de hele wereld , Kun je niks aan doen^^

Crack a bottle

(...)

Maar om die mensen dan tot het bot aan toe uit te schelden en voor schut te zetten? Vind ik ietswat laag.

Gebeurt niet hier, but in real weetje. Of op hyves >.<

Ik zou er wel wat van zeggen, maar die mensen tot het bot uitschelden. Dat is idd heel erg laag o.o.

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Dat is nou eenmaal menselijk ><
    EN het gebeurt over de hele wereld , Kun je niks aan doen^^

Oja?
    Leg mij dan toch eens uit hoe 't kan dat toen ik bij die grote hanggroep in Duitsland was er echt alles bij elkaar stond? Bijvoorbeeld mensen die wij hier zien als noobs die van tokio hotel houden en keiharde metalfreaks, zelfs wat hiphoppers? Daar boeit het niet hoe je eruit ziet, wat je luisterde. Ik werd ook zo geaccepteerd.
    En nee dat waren geen jarenlange vrienden, maar gewoon één grote klik jongeren die onderling lekker aan 't kloten waren met wiet of een skateboard.

hoi (:
    true, toch is NL cool 8D

-

Ik maak niet echt veel tijd vol aan het afkraken van anderen, tenzij ik er een hekel aan heb. Ik ken zelf veel verschillende mensen en beoordeel ze op hoe ze doen tegenover mij.
    A first impression isn't always a final judgement.
    Hameren op respect en tolerantie doe ik al een hele tijd, het staat zelfs op mijn profiel. Maar of het effect heeft..?

No growth of the heart is ever a waste

Tsja.. Zo is het overal. En die uitleg kan dan misschien wel waar zijn, maar dat gaat er heus geen vrede meer van maken ofzo. Ookal hopen we dat allemaal, en zal het nooit waar zijn. >.<

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

(...)
    Oja?
    Leg mij dan toch eens uit hoe 't kan dat toen ik bij die grote hanggroep in Duitsland was er echt alles bij elkaar stond? Bijvoorbeeld mensen die wij hier zien als noobs die van tokio hotel houden en keiharde metalfreaks, zelfs wat hiphoppers? Daar boeit het niet hoe je eruit ziet, wat je luisterde. Ik werd ook zo geaccepteerd.
    En nee dat waren geen jarenlange vrienden, maar gewoon één grote klik jongeren die onderling lekker aan 't kloten waren met wiet of een skateboard.

Nog nooit gehoord over het hele platteland Irak waar al jaaaren oorlog is? :Y) Dat noem ik niet bepaald vrede... EN JAWEL je hebt het WEL over vrede enzo..

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Ik voel me niet aangesproken. *heeft geen stijl en is daar heeeeel trots op*(A)

Je hebt gelijk, you know?

Weet je, respecteer elkaar gewoon zoals ze zijn, volgens mij heb je zelf toch ook niet graag dat ze over jou beginnen roddelen? Of wel soms?

_O_

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

(...)
    Oja?

Like ,je hebt uitzonderingen ><
    Maar verder worden er in andere landen net soo veel gediscrimineerd als in NL ><

Crack a bottle

Omdat Nederlanders pas tevreden zijn als ze iets of iemand kunnen afzeiken?
    Of; omdat ze zich zelf beter willen laten voelen door anderen af te kraken?

Bored.

Ik voel me niet aangesproken. *heeft geen stijl en is daar heeeeel trots op*(A)

Ik heb ook geen stijl en geen klasse. En ik lijk niet op Avril Lavigne! Goddamnit!

Bored.

maar dat is altijd. iedereen beoordeelt elkaar op uiterlijk. niemand kijkt daar doorheen. ofja, bíjna niemand.
    maar ik denk dat de hele wereld van gezeik aan elkaar hangt fzo.

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

wow.. weetje je hebt zown gelijk hea.. mag ik een stukje van je tekst kopieren? :X
    voor op N?

Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

oke...

Some people make the world special just by being in it