• Hoii Leute,
    dit gaat dus over een nieuwe quiz van me genaamd 'Emily Strüger'. De quiz gaat over een meisje; Emily Strüger, van vierentwintig jaar, die samenwoont met haar ouders. Ze heeft het niet gemakkelijk en ze komen amper rond. Maar de gedachte dat ze de liefde van haar leven gevonden heeft, helpt haar overleven. Op een dag worden alle mannen boven de zeventien opgeroepen om aan het front te gaan vechten tegen de Duitsers. De Duitsers zijn België binnengevallen om zo naar Frankrijk te kunnen trekken en op hun doortocht België te veroveren. Emily moet snel afscheid nemen en het valt haar zwaar. Ze hoopt dat ze de twee mannen van haar leven ooit nog terug zal zien. Maar zal haar hoop voldoende zijn om haar wens te laten uitkomen? Het is een verhaal waarin hoop, liefde, teleurstelling en nog veel meer een hoofdrol spelen. Zie het allemaal in mijn quizje ^^ ;
    http://www.quizlet.nl/quiz/266618/emily-struger/
    Deze quiz is dus niet met bekende mensjes. Net zoals mijn quiz Black&White (mag je ook altijd ééns proberen) niet is. Het is gebaseerd op waarlijke feiten, maar niet alles zal zoals in de werkelijkheid zijn. Niet zoals het in de eerste en tweede wereldoorlog gebeurde. Ik hoop dat jullie hem even gaan proberen. =) Danke Schön.
    INeedYourHelp!;

    Goede Titel?: (Niet, geef dan een andere)
    Duitse of echt oude Belgische Namen:
    Goede Naam: (doelt op Emily Strüger)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Echt niemand joh? Waarom doe ik eigenlijk nog moeite --"


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right