• Irritante verwarming pikkende halfneukende kindjes ><

    Like in de pauze staat der son hele groep randdebielen naast ons XD En hun hebben allemaal Homokapsels en onzettende homosgoentjes XD
    Maar like ,Noel en ik klooien altijd met hunXD EN dan gaan we soo seggen dat hun homo zijn en dan gaan se halfnueken met elkaar ><
    EN vandaag seiden we soo: Jullie hebben homo schoentjes ,,Behalfe Bob ,hij heeft mooie sgoentjes XD
    EN toen sei son gast: Ik heb tog geen homosgoentjes. WIj: Egt wel. Hij: maar se glimmen X']
    EN Bob heet eigenlijk Waud maar Bob klinkt leuker en hij lusitert daarnaar XD
    En hun willen altijd onse verwarming inpikken door keihard te lopen duwen waardoor wij half flikkeren en dan gaan we altijd gillen enseu en dan komt de concierge en dan naaien wij hun XD
    EN ik vind hun grappig X']

    Wie heeft der nog meer van die melige kinders naast zich staan in de pAUzes XD


    Crack a bottle

    (...)
    Son gassie van die groep jongens die haalt soo dingen met sn hand uit de ton.. O.o Da was like heel erg goor en toen wou niemand meer naast hem staan XD


    gadver...begrijpelijk dat niemand meer naast hem wou staan...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    (...)
    3ling dan wnt ik heb al een tweelingzus (A)
    Da zou wel saxx zijn XD


    jaaaa...wij 3ling zijn(dance)(yeah)(hoera)zou wel echt te gek zijn^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    (...)

    gadver...begrijpelijk dat niemand meer naast hem wou staan...

    Whuahha ,,Idd X']


    Crack a bottle

    HAHA
    'Maar ze glimmen' ='D


    I live for the applause, you will die for it.

    HAHA
    'Maar ze glimmen' ='D


    idd...alsof dat een excuus is^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    (...)

    idd...alsof dat een excuus is^^

    Like ,het klonk best grappig eigenlijk X']
    1 keertje (stiekem meer keertjes [à]) sloeg ik son kind vol in het gezicht omdat die de verwarming afpakte ,,en 1 keer sloeg hij terug :X telkes op de slefde plaats >< EN toen ging ik in sijn oor gillenXD


    Crack a bottle

    (...)
    Like ,het klonk best grappig eigenlijk X']
    1 keertje (stiekem meer keertjes [à]) sloeg ik son kind vol in het gezicht omdat die de verwarming afpakte ,,en 1 keer sloeg hij terug :X telkes op de slefde plaats >< EN toen ging ik in sijn oor gillenXD


    hahaha...vond diegene waarschijnlijk niet grappig^^xD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    (...)

    hahaha...vond diegene waarschijnlijk niet grappig^^xD

    Hij segt dat ik met mijn gegil hem al van een meter afstand kan doof maken duss toen ik het in sijn oor deed vond die hetidd niet leuk denkik XD WNt de helft van die kinderen gingen opeens een stap na achteren toenk begon te gillenXD


    Crack a bottle

    (...)
    Hij segt dat ik met mijn gegil hem al van een meter afstand kan doof maken duss toen ik het in sijn oor deed vond die hetidd niet leuk denkik XD WNt de helft van die kinderen gingen opeens een stap na achteren toenk begon te gillenXD


    hahahahahahah....arme kindjes...maare ikke moet gaan...moet op bed:S
    welterusten^^slaap lekker^^
    hvj(H)
    xxx(K)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    (...)

    hahahahahahah....arme kindjes...maare ikke moet gaan...moet op bed:S
    welterusten^^slaap lekker^^
    hvj(H)
    xxx(K)

    X'] Tjaa,Moettie maar niet slaan ><
    En Trusten honni <33
    (K) LufYouMost


    Crack a bottle

    (...)
    X'] Tjaa,Moettie maar niet slaan ><
    En Trusten honni <33
    (K) LufYouMost


    idd...eigen schuld...
    trusten lieverd^^
    (K)LufJou4Ever(H)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.