• Irritante verwarming pikkende halfneukende kindjes ><

Like in de pauze staat der son hele groep randdebielen naast ons XD En hun hebben allemaal Homokapsels en onzettende homosgoentjes XD
    Maar like ,Noel en ik klooien altijd met hunXD EN dan gaan we soo seggen dat hun homo zijn en dan gaan se halfnueken met elkaar ><
    EN vandaag seiden we soo: Jullie hebben homo schoentjes ,,Behalfe Bob ,hij heeft mooie sgoentjes XD
    EN toen sei son gast: Ik heb tog geen homosgoentjes. WIj: Egt wel. Hij: maar se glimmen X']
    EN Bob heet eigenlijk Waud maar Bob klinkt leuker en hij lusitert daarnaar XD
    En hun willen altijd onse verwarming inpikken door keihard te lopen duwen waardoor wij half flikkeren en dan gaan we altijd gillen enseu en dan komt de concierge en dan naaien wij hun XD
    EN ik vind hun grappig X']

Wie heeft der nog meer van die melige kinders naast zich staan in de pAUzes XD

Crack a bottle

Ik denk nooit =.='

Crack a bottle

dacht ik al x]

i need you like a heart needs a beat.

Njaa, wij staan overal en nergens. Dan gaan we naar de kluisjes, dan zijn we in de ene kant van de aula, dan weer een andere kant, dan bij de trappen n_n Maar meestal gaan we naast een groepje lekkere jongens staan n_n

a figment of your imagination

Cuwl X'] Maar like ,als mensjes denken dak dat discrimineerend bedoelt ,, EN ik kan dat woord niet eens sgrijven maar goedXD,, Dan segk dat se dom sijn en dan laat ik het >< (A)

Crack a bottle

(...)
    Maar om die 20 cent vroeg ik XD
    EN eerst negeerde iedereen mij ,, Maar dat was son nieuwe gast diek nog nooit eerder had gezien XD

Lieef Toch =3
    x'D maar homo's zijn gwn Cuté!
    x'O iik keek net Will en Grace. En die 'Jack' is zo'n poepiii x']

Wij staan altijd naast anderen, of zitten naast anderen. Verschilt dus, alhoewel we wel zo'n wannabe groepje vaak naast ons hebben + zo'n groepje nerds, die denken dat ze grappig zijn. En dan proberen ze zo'n vriendin van mij te versieren, Terwijl zij hun echt vreselijk irritant vindt. xD

Sweet dreams will come true.

Wij staan altijd naast anderen, of zitten naast anderen. Verschilt dus, alhoewel we wel zo'n wannabe groepje vaak naast ons hebben + zo'n groepje nerds, die denken dat ze grappig zijn. En dan proberen ze zo'n vriendin van mij te versieren, Terwijl zij hun echt vreselijk irritant vindt. xD

Whaha x'D

a figment of your imagination

een goeie vriend van mij Vince
    ik vind zijn pet altijd zo hiip
    en als ik voorbij hem loop dan tik ik snel zijn hoofd en draai me om en loop snel weg
    en dan zie ik hem achter me aan lopen en probeert mij op mn hoofd te tikken XD
    vandaag weer gehad..mr toen ging een vriendin mij verdedigen en ging hij mr weer weg...ik heb een bodyguard..yeah XD
    het is meestal zo met hem en dan zit hij aan mn haar en zegt: 'het veert lekker'
    en dan moet ik lachen..ziet er altijd lomp uit ><

Maybe part of loving is learning to let go...

(...)
    Dankje?? Bedoelde ik dat dan discrimineerend??
    Like ,, Mag je niet eens meer Homo seggen sonder dat je gelijk een idioot bent >< Waar slaat dat op?
    Jezus ,, Hseu snel op sn teentjes getrapt ^^

@Enchanted
    hseu?

Ehhhh dude, als je iemand UITSCHELD voor homo, lijkt het me niet AARDIG bedoelt, huh :Y)?
    En ookal zijn ze homo, WHATEVER?! Homo's zijn leuk, en als je ze niet kan uitstaan or whatever, just fucking deal with it :Y).

I don't need words to feel those lips.

Jonge, ga niet spotten met homo's.
    Waar ben je in hemelsnaam mee bezig. >.>
    Triest persoon.
    En inderdaad, denk eerst na voordat je zo'n topic maakt.

Cuwl X'] Maar like ,als mensjes denken dak dat discrimineerend bedoelt ,, EN ik kan dat woord niet eens sgrijven maar goedXD,, Dan segk dat se dom sijn en dan laat ik het >< (A)

En btw, wie is er nou dom ? :S
    Je kan niet eens gezond Nederlands typen lieveschat.

(...)

En btw, wie is er nou dom ? :S
    Je kan niet eens gezond Nederlands typen lieveschat.

Goooo rakwallie, laat dat meisje, ze is ook maar zo zielig dat ze jongens voor homo gaat uitmaken omdat ze er toevallig niet zo ''emooo' eruit zien als haar :Y). WHAHA!

>< Oké, wat is iedereen hier zo aan het zeiken? Like; volgens mij bedoelt ze het nie aanvallend ofzo >.o' Like; wij zeggen ook tegen een jongen op school dat hij homo is ofzo omdat hij soms met zijn beste vriend arm in arm loopt, so what? Boeit het? Neen. Staat het je niet aan? Gewoon niet reageren, und, over dat typen und zo, zij is volgens mij niet de enige die zo typt met die 's' inplaats van met de 'z' en zo en daar zeggen jullie ook niets van! [/sorry moest effe]

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

>< Oké, wat is iedereen hier zo aan het zeiken? Like; volgens mij bedoelt ze het nie aanvallend ofzo >.o' Like; wij zeggen ook tegen een jongen op school dat hij homo is ofzo omdat hij soms met zijn beste vriend arm in arm loopt, so what? Boeit het? Neen. Staat het je niet aan? Gewoon niet reageren, und, over dat typen und zo, zij is volgens mij niet de enige die zo typt met die 's' inplaats van met de 'z' en zo en daar zeggen jullie ook niets van! [/sorry moest effe]

Noem iemand dan ook gewoon GEEN homo, het komt kwetsend over you know :Y). En ja het is hetzelfde als ''lesbi'' genoemt worden dus ik weet fucking hoe dat voelt, en het komt gewoon KEIHARD aan :Y). Laat iedereen gewoon in hun eige waarde .____.

(...)
    Noem iemand dan ook gewoon GEEN homo, het komt kwetsend over you know :Y). En ja het is hetzelfde als ''lesbi'' genoemt worden dus ik weet fucking hoe dat voelt, en het komt gewoon KEIHARD aan :Y). Laat iedereen gewoon in hun eige waarde .____.

:'D en ik weet dat niet? Kind dat word zo vaak naar mijn hoofd gegooit ensuw, door mijn eigen zus :'D en de meeste kunnen er om lachen hoor...und jullie laten CallMeWeird nu toch ook niet in haar eigen waarde ofwel soms? :'D Weet je, ik heb geen zin in ruzie

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson