• Irritante verwarming pikkende halfneukende kindjes ><

    Like in de pauze staat der son hele groep randdebielen naast ons XD En hun hebben allemaal Homokapsels en onzettende homosgoentjes XD
    Maar like ,Noel en ik klooien altijd met hunXD EN dan gaan we soo seggen dat hun homo zijn en dan gaan se halfnueken met elkaar ><
    EN vandaag seiden we soo: Jullie hebben homo schoentjes ,,Behalfe Bob ,hij heeft mooie sgoentjes XD
    EN toen sei son gast: Ik heb tog geen homosgoentjes. WIj: Egt wel. Hij: maar se glimmen X']
    EN Bob heet eigenlijk Waud maar Bob klinkt leuker en hij lusitert daarnaar XD
    En hun willen altijd onse verwarming inpikken door keihard te lopen duwen waardoor wij half flikkeren en dan gaan we altijd gillen enseu en dan komt de concierge en dan naaien wij hun XD
    EN ik vind hun grappig X']

    Wie heeft der nog meer van die melige kinders naast zich staan in de pAUzes XD


    Crack a bottle

    Jonge. De meeste mensen hier zijn echt triest.
    Ga godverdomme gewoon niet spotten met homo's.
    T zijn gewoon mensen hoor.
    Hoe zou jij je nou voelen, als je zelf homo of lesbi zou zijn, en iemand zou er zo mee spotten ? :S

    Jonge. De meeste mensen hier zijn echt triest.
    Ga godverdomme gewoon niet spotten met homo's.
    T zijn gewoon mensen hoor.
    Hoe zou jij je nou voelen, als je zelf homo of lesbi zou zijn, en iemand zou er zo mee spotten ? :S


    ze spot er niet mee...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ze spot er toch niet mee? Ik zeg ook zovaak homo tegen mijn broer maar dat boeit hem ook niet, ik krijg ook zovaak lesbi naar mijn kop geslingerd maar dat boeit mij niet? Ik weet zelf wel beter (:

    Ontopic: Ik sta in de pauze's altijd buiten :Y) en die mensen die daar staan zijn stom dus ik en een vriendin gaan altijd zo op een afstandje staan :'D


    x

    1) Ik bedoel het niet discrimineerend voor de 8000ste keer
    2)Ik sie Homo neit als sgeldwoord ><
    3)Like ,hun noemen mij ook lesbie ,,SO what ><
    4)Leuk dat mijn typgebrek jullie soo aantrekt X']
    Like ,op msn en alles typ ik altijd met de s enseu >< Ik sgrijf het alleen goed bij Nederlands ><

    EN aangezien iedereen zo slegt in lesen is seg ik het wel nòg een keer:
    TIs niet discriminerend bedoelt >< Like ,, Hoesnel kan een mens op sn tenen getrapt zijn om een dom woordje dat de helft van de wereld niet eens als sgeldwoord ziet =.='
    En als ik dit someteen nòg een keer moet herhalen,, Dan doe ik het ook goed ,,ZIe het als een waarschuwing ><(A)


    Crack a bottle

    het is een wonder dat de mensjes nog niets naar mijn hoofd geslingerd hebben...in de pauze knuffelen we namelijk altijd al afscheid...10 meiden en 1 jongen^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    het is een wonder dat de mensjes nog niets naar mijn hoofd geslingerd hebben...in de pauze knuffelen we namelijk altijd al afscheid...10 meiden en 1 jongen^^


    Nou en? Dat doen wij ook op school hoor ^-^


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    het is een wonder dat de mensjes nog niets naar mijn hoofd geslingerd hebben...in de pauze knuffelen we namelijk altijd al afscheid...10 meiden en 1 jongen^^

    Whaha ,als iemand tegen mij lesbie segt segk soo: Ja kom maar, en dan gaak een poging doen om een vriendin op de bek te pakken voor de grap XD En dan sijn se stil.. EN son vriend van me die vond het discriminerend dat meisjes wel mogten knuffelen en sgat enseu mogten seggen en dat als hij het deed hij voor homo werd ''uitgescholden'' en toen ging hij ook telkes sgat en alles seggen tegen zijn beste vriend XD Was lachen..


    Crack a bottle

    Ons groepje is alleen maar melig :']


    No growth of the heart is ever a waste

    1) Ik bedoel het niet discrimineerend voor de 8000ste keer
    2)Ik sie Homo neit als sgeldwoord ><
    3)Like ,hun noemen mij ook lesbie ,,SO what ><
    4)Leuk dat mijn typgebrek jullie soo aantrekt X']
    Like ,op msn en alles typ ik altijd met de s enseu >< Ik sgrijf het alleen goed bij Nederlands ><

    EN aangezien iedereen zo slegt in lesen is seg ik het wel nòg een keer:
    TIs niet discriminerend bedoelt >< Like ,, Hoesnel kan een mens op sn tenen getrapt zijn om een dom woordje dat de helft van de wereld niet eens als sgeldwoord ziet =.='
    En als ik dit someteen nòg een keer moet herhalen,, Dan doe ik het ook goed ,,ZIe het als een waarschuwing ><(A)


    ikke helemaal met je eens!!!!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    (...)

    ikke helemaal met je eens!!!!

    Danku ^^ Met jou kan ik praten xD


    Crack a bottle

    (...)
    Whaha ,als iemand tegen mij lesbie segt segk soo: Ja kom maar, en dan gaak een poging doen om een vriendin op de bek te pakken voor de grap XD En dan sijn se stil.. EN son vriend van me die vond het discriminerend dat meisjes wel mogten knuffelen en sgat enseu mogten seggen en dat als hij het deed hij voor homo werd ''uitgescholden'' en toen ging hij ook telkes sgat en alles seggen tegen zijn beste vriend XD Was lachen..


    hahaha...tja, wij reageren op scheldwoorden enzo niet...er wordt ook met brood enzo naar ons gegooid, maar ja...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    (...)
    Danku ^^ Met jou kan ik praten xD


    weet ik...wij hebben heel vaak zelfde mening...
    zijn wij niet stiekem een verschillend geboren tweeling????^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    (...)

    hahaha...tja, wij reageren op scheldwoorden enzo niet...er wordt ook met brood enzo naar ons gegooid, maar ja...

    Son gassie van die groep jongens die haalt soo dingen met sn hand uit de ton.. O.o Da was like heel erg goor en toen wou niemand meer naast hem staan XD


    Crack a bottle

    (...)

    weet ik...wij hebben heel vaak zelfde mening...
    zijn wij niet stiekem een verschillend geboren tweeling????^^

    3ling dan wnt ik heb al een tweelingzus (A)
    Da zou wel saxx zijn XD


    Crack a bottle

    Ons groepje is alleen maar melig :']


    ons groepje ook hoor...en oversext (of was het versext???weet niej)xDaltijd grappig^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.