• Ja die had ik vandaag.. ALWEER ><
    Doodmoe work ervan.. Like ik had mijn Uggs aan duss ik ging op sokken rennen omdat die Uggs suigen. Ja ik doe altijd mijn gewone sgoenen onder mijn gymkleertjes aan XD
    Maar toen trapte ik duss erges in en k had al hoofdpijn+Niks gegeten of gedronken die hele dag.
    EN door de vakantie ertussen had ik duss geen conditie meer over omdat ik meer dan 2 weken heb lopen niksen XD En toen kwam ik dus bij de 65 ofso X']
    Lke , Bij 12 kon ik al niet meer O.o Ik had barstende koppijn,op sokken rennen zuigt, en mijn keel was heel droog.
    De laatste piepjestest stopte ik bij 42 fseu omdak simpelweg geen zin meer had X'] Da was grappig. EN ik wil mijn vriendje Esra een compliment geven Wnt ze was bij 30 fseu al moe ,, ALst niet eerder was da kon je gwn sien en tog heeft se 102 gehaalt O.o Like ,, geloofik de hoogste bij de meisjes..
    Dat kind heeft mii een doorzettingsvermogen ,,tering XD


    Crack a bottle

    Mijn trap was 8,5


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Like, werkt de hele wereld met trappen behalfe mijn sgool ofzo? ><


    Crack a bottle

    Wij hebben die ook altijd :S ik haal meestal... trap 8.5 of 9...
    En we hebben ook coupertest -_- moet je 12 minuten blijven rennen...


    I need blood....

    --'lijkt me kut.wij hebben alleen nog maar CouperTest gehad..Dat was ook fuckup!:S Ik haat LO!!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Coupertest?? Like die hebben wij niet ,,WE moeten wel soms 12 minuten lang om het voetbalveld rennen =.=
    Als ik wil rennen doek dat thuis wel XD


    Crack a bottle

    Ik had hem voor de vakantie en vrydag weer, maar ik had voor de vakantie al een 10 gehaald(trap 11) ik kan vrijdag zelfs niet mee doen want ik heb eergister mn poot gebroken..


    Geen woorden, maar daden.

    Ik had trap 5.5, ik weet het, ik heb een hele slechte conditie. Maar ik kon bij trap 5 bijna niet meer ademen, ik zakte door mijn benen, had het helemaal warm en dat kwam omdat ik niks had gegeten, helemaal niks.


    a figment of your imagination

    Like ,ik zweer de hele wereld heeft met trap behalfe ik ><


    Crack a bottle