• Dus.. Vanaf gisteren droeg ik géén make-up meer en deed ik mijn haar zo normaal mogelijk omdat ik anders van school word getrapt. >,< En ik weet dat ik er dan gewoon niet uit zie! En nu is heeeel die school aan het rond roddel dat ik er naturel NIET uit zie! En iedereen zit me heel de tijd aan te staren en aan te wijzen en het werkt op mijn zenuwen.. >,<
    En vandaag stond ik in de rij en ik kreeg iemand zijn boekentas tegen mijn hoofd omdat ik er gewoon niet uit zag! >,< Ja, ik zie er slecht uit zonder dat oogpotloodje en de oogschaduw, maar zo slecht ook weer niet! En dat vind ik nog altijd geen reden om een boekentas tegen mijn hoofd te smijten! En mijn "vriendin" die stond daarbij en zij zit met die jongens in klas, en ze stond me gewoon uit te lachen! >,< Leuke vriendin heb ik toch.. o.O
    Nu durf ik bijna de school niet meer te betreden! >,< Straks word ik vol bekogeld met boekentassen!


    You'll never dream alone. <3

    Hoe is het vandaag gegaan?


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    OMG
    Wat raar.
    Ikzelf draag ook geen make-up en dan vragen ze(Meiden) vaak waarom ik het niet doe. dan zeg ik waarom en dat is het. maar ze doen dan niet zo raar ofso

    Weetje. Mijn ouders zeggen dat iedereen wilt dat ik gewoon weer make-up ga dragen zodat ik in de problemen ga komen! >,< Daar geloof ik echt niets van!


    You'll never dream alone. <3

    Hoe is het vandaag gegaan?

    Viel mee, deze keer geen boekentas tegen mijn hoofd, maar dat nawijzen en gestaar maakt me knettergek! Ö


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    Viel mee, deze keer geen boekentas tegen mijn hoofd, maar dat nawijzen en gestaar maakt me knettergek! Ö

    En, je hebt dus ook geen make-up opgedaan?
    Nouja, ik wens je toch veel sterkte (:


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    (...)
    En, je hebt dus ook geen make-up opgedaan?
    Nouja, ik wens je toch veel sterkte (:

    Heb wel opgedaan! :Y)Grijs. Maar de juf merkte het niet en iedereen vertelt nu op school dat ik er gedrogeert uit zie!! Ö


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    Heb wel opgedaan! :Y)Grijs. Maar de juf merkte het niet en iedereen vertelt nu op school dat ik er gedrogeert uit zie!! Ö

    Dan heb jij echt héél rare mensjes op je school zitten. :')
    Ik zou zeggen, nu ze het niet meent. Zwart eens proberen. (:


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    (...)
    Dan heb jij echt héél rare mensjes op je school zitten. :')
    Ik zou zeggen, nu ze het niet meent. Zwart eens proberen. (:

    Maar tot nu toe is mijn titularis ziek, en als zij dat ziet word het een ramp! >__< Zij is één van dé strengste leekrachten! Ö


    You'll never dream alone. <3

    omfg! geweldig bezig!(die gast he)

    xje

    (...)

    Dat is juist het probleem.. Ik mag niets voor mijn ogen laten hangen. Van mijn school moet je je ogen kunnen zien. En volgens iedereen zie ik er niet uit omdat mijn oogen zo héél klein zijn. >,< Wat ben ik blij dat ik vandaag geen boekentas tegen mijn hoofd heb gekregen! Ö
    En zo erg van je neef! Ö Was hij erg in elkaar geslagen?? :X


    Omg wat een school zeg... En ik dacht dat het bij mij erg was!
    Maar het was mijn neef zelf niet hoor :P Het was een jongen die hij maar van ver kende. Het was niet supererg denk ik, wat blauwe plekken enzo, maar hij is nu wel superbang geworden :S Het was echt zo'n groep jongens die hem op weg naar huis, op een verlaten plekje, overvallen hebben... Nu durft die echt niks meer van z'n eigen stijl doen :S
    Nuja, veel sterkte he! <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    alloow je gaat gwn niet met een boekentas gooien ik vind dat iedereen er uit ziet zonder make up dus jij ook en als ze het nog een keer doen kill ik ze


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    (...)

    Omg wat een school zeg... En ik dacht dat het bij mij erg was!
    Maar het was mijn neef zelf niet hoor :P Het was een jongen die hij maar van ver kende. Het was niet supererg denk ik, wat blauwe plekken enzo, maar hij is nu wel superbang geworden :S Het was echt zo'n groep jongens die hem op weg naar huis, op een verlaten plekje, overvallen hebben... Nu durft die echt niks meer van z'n eigen stijl doen :S
    Nuja, veel sterkte he! <3


    I know, mijn school ís erg! -,- En hebben ze die jongen overvallen?? Is dat dan niet een vorm van steaming? Ö :O


    You'll never dream alone. <3

    ik vind het echt belachelijk!! komt dat allemaal door dat mens van frans??? ik zou haar aanklagen!!

    serieus!!

    maar sterkte ermee he!
    xx

    ik vind het echt belachelijk!! komt dat allemaal door dat mens van frans??? ik zou haar aanklagen!!

    serieus!!

    maar sterkte ermee he!
    xx

    Herriner je dat wijf nog?? :O Jep, het is door haar, en door mijn titularis! >,< Omg! IK HAAT ZE!! Allebei!! Echt, ik heb het gevoel dat ik haar wil vermoorden! :O Njah.. Nu moet ik nog rustig zien te komen van dat wijf! >,<


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    I know, mijn school ís erg! -,- En hebben ze die jongen overvallen?? Is dat dan niet een vorm van steaming? Ö :O


    Ja, echt he! Maar die school doet daar dus niks aan :8 weer lekker typisch schoolbestuur.


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.