• Dus.. Vanaf gisteren droeg ik géén make-up meer en deed ik mijn haar zo normaal mogelijk omdat ik anders van school word getrapt. >,< En ik weet dat ik er dan gewoon niet uit zie! En nu is heeeel die school aan het rond roddel dat ik er naturel NIET uit zie! En iedereen zit me heel de tijd aan te staren en aan te wijzen en het werkt op mijn zenuwen.. >,<
    En vandaag stond ik in de rij en ik kreeg iemand zijn boekentas tegen mijn hoofd omdat ik er gewoon niet uit zag! >,< Ja, ik zie er slecht uit zonder dat oogpotloodje en de oogschaduw, maar zo slecht ook weer niet! En dat vind ik nog altijd geen reden om een boekentas tegen mijn hoofd te smijten! En mijn "vriendin" die stond daarbij en zij zit met die jongens in klas, en ze stond me gewoon uit te lachen! >,< Leuke vriendin heb ik toch.. o.O
    Nu durf ik bijna de school niet meer te betreden! >,< Straks word ik vol bekogeld met boekentassen!


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    Dankje, maar zou het ook kunnen zijn omdat ik half belgisch half filipijns ben?? Ö Ik hoop van niet! :X


    dat zou dr niks mee moeten te maken hebben ö


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Dat is belachelijk! Iedereen op mijn school noemt me 'Gothic' alleen omdat ik zwarte nagellak draag,wat een onzin. En ik had ook een keer een groen T-shirt aan met in het zwart er mee ga groot: SEX,DRUGS AND ROCK 'N ROLL. op en toen ik kreeg ik opmerkingen zoals slet en hoer naar me toegeworpen totdat mijn beste vriend ze een dreun gaf en toen hield het op x'D

    1. laat ej moeder naar school bellen je mag toch wel make up op ..ik zou dood gaan xD.
    2. Doe gewoon de muts van je vest op.. Zo loop ik altyd rond als ik een bad Hair Day heb xD

    1. Mijn moeder is tegen mijn stijl, ik mag niets van make-up!
    2. Wat doe je dan in het lokaal?


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    Dankje, maar zou het ook kunnen zijn omdat ik half belgisch half filipijns ben?? Ö Ik hoop van niet! :X

    Dat lijkt me nogal sterk. Dat zou Racisme zijn en dat is té erg.

    Dat is belachelijk! Iedereen op mijn school noemt me 'Gothic' alleen omdat ik zwarte nagellak draag,wat een onzin. En ik had ook een keer een groen T-shirt aan met in het zwart er mee ga groot: SEX,DRUGS AND ROCK 'N ROLL. op en toen ik kreeg ik opmerkingen zoals slet en hoer naar me toegeworpen totdat mijn beste vriend ze een dreun gaf en toen hield het op x'D

    Okay, maar mijn vrienden kunnen niet op tegen die grote knullen! (huil)


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    1. Mijn moeder is tegen mijn stijl, ik mag niets van make-up!
    2. Wat doe je dan in het lokaal?


    dan laat ik ook me muts op .. ik zit achter in de klas

    wat een levenloze mensen! serieus! o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    stap hier anders mee naar je mentor/De diricteur.Dit kun je toch niet pikken!?:S

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Klaag ze aan X']
    Serieus ,,Like dat is discriminatie en ik vind dat dat strafbaar is (A)
    Doe gewoon op ,,gaa naar school zoals jij wil ,, Like ,IEmand verbieden om zichzelf te zijn is tè.
    Je kan niet tegen iemand zeggen ,jaa je moet je haar zo doen en je moet dit en dat dragen en waag het niet om zus en zo te doen.
    En een stomme fukschool al helemaal niet !
    STomme leerplicht ><


    Crack a bottle

    Jzus sterkte ermee :O.

    En over die school: Je moet toch zelf weten hoe je eruit ziet op school? Alleen omdat jij een eigen stijl hebt word je van school getrapt? Like wat een domme school. Sorry hoor.

    Like als ik als mannelijke huppel naar school kom moet ik dat toch zelf weten? Ten minste ik word door me vrienden voor de gein altijd mannelijke huppel genoemd xD. Echt dat is zo harde discriminatie dat je niet eens jezelf meer mag zijn tegenwoordig!

    Of het ik het niet goed begrepen?

    Die scholen met die irritante kinders en die leraren die het oo zo beter weten word je toch zo moe van he? >_


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    oh komaan, mense doe normaal o_O
    iets gooie omda iemand "er niet uit ziet"
    Pff kutmense
    Kheb nie echt tips :S srr
    ma probeer andere make up die wel toegelate is
    wtf btw, bepaalde make up nie toelate xD


    Moving on but never letting go

    Wat een lage kutkoters zijn dat weer -.-
    Die hebben just geen leven :P


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ohmy, wat 'n school zeg :S
    Nuja op de school van mijn neef is er een jongen ingeslagen omdat-ie skinny jeans droeg en z'n haar zwart had geverfd... Hij zag er dus mss een béétje emo uit, maar is daarom in elkaar geslagen :S Snap je toch niet??
    Dat is dan weer het andere uiterste...
    Zeg wat voor oppervlakkige kinders zijn dat daar. Die zijn echt keigrof!
    Btw; net eens in je fotoboek gekeken en jij ben toch een knap kind hoor! Ik zie je natuurlijk niet zonder make-up, maar kan echt niet slecht zijn.
    Oja, en je kan natuurlijk altijd je pony voor je ogen hangen :P
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Ohmy, wat 'n school zeg :S
    Nuja op de school van mijn neef is er een jongen ingeslagen omdat-ie skinny jeans droeg en z'n haar zwart had geverfd... Hij zag er dus mss een béétje emo uit, maar is daarom in elkaar geslagen :S Snap je toch niet??
    Dat is dan weer het andere uiterste...
    Zeg wat voor oppervlakkige kinders zijn dat daar. Die zijn echt keigrof!
    Btw; net eens in je fotoboek gekeken en jij ben toch een knap kind hoor! Ik zie je natuurlijk niet zonder make-up, maar kan echt niet slecht zijn.
    Oja, en je kan natuurlijk altijd je pony voor je ogen hangen :P
    xX <3


    Dat is juist het probleem.. Ik mag niets voor mijn ogen laten hangen. Van mijn school moet je je ogen kunnen zien. En volgens iedereen zie ik er niet uit omdat mijn oogen zo héél klein zijn. >,< Wat ben ik blij dat ik vandaag geen boekentas tegen mijn hoofd heb gekregen! Ö
    En zo erg van je neef! Ö Was hij erg in elkaar geslagen?? :X


    You'll never dream alone. <3

    OMG
    Wat raar.
    Ikzelf draag ook geen make-up en dan vragen ze(Meiden) vaak waarom ik het niet doe. dan zeg ik waarom en dat is het. maar ze doen dan niet zo raar ofso