• Alleen omdat ik zeg dat ik mods wel mag, en ineens benik een overloper. Het is dan niet dat ik mijn andere vrienden niet meer graag zie, ik zeg alleen dat ik sommige mods ook mag, het is dan net alsof ik ze een mes tussen de ribben steek ofzo, Djeez.
    z3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    >.< Thats not najce! Ik vind het gewoon zielig, want in feite zijn ze gewoon jaloers. Wat nergens voor nodig is.. want wij zijn ook maar mensen >.<
    zijn jullie mensen ?:O ik dacht dat jullie aliens waren :O
    whaha nee grapje >.<
    moest het gewoon ff zeggen xD -in melige bui-

    maar ik vind je geen overloper btw:O


    Nvt

    Dat gevoel ken ik. (:

    Misschien om het feit je de mods eerst niet kon uitstaan en nu opeens bent veranderd?
    Niet kwaad bedoelt.


    -

    Tuurlyk ben je geen overloper. De gene die dat zegt is gewoon niet goed snik. Je kiest zelf aan wiens kant je staat. Als jy mods mag, dan mag je die (:.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Tuurlyk ben je geen overloper. De gene die dat zegt is gewoon niet goed snik. Je kiest zelf aan wiens kant je staat. Als jy mods mag, dan mag je die (:.

    Maar ik sta niet aan hun kant, ik sta er gewoon tussenin, maar leg dat zulke mensen maar es uit.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Maar ik sta niet aan hun kant, ik sta er gewoon tussenin, maar leg dat zulke mensen maar es uit.


    Er zijn erveel dat er tussen staan hoor ,, denk ik (A)

    Nou ik ben de zus van een mod x'D
    haten ze mij nu ook? *bang*
    En wat een gezeik.
    als jij dat vind vind je dat

    Dat is like, triest x.x


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ze zijn jaloers. Dat is het gewoon.


    -

    Nou ik ben de zus van een mod x'D
    haten ze mij nu ook? *bang*
    En wat een gezeik.
    als jij dat vind vind je dat

    Nou je hebt het in ieder geval niet mee dat je het zusje bent van Tara, geloof dat maar.. Maar ik denk dat als je op haar lijkt dat je niets kan schelen


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Maar ik sta niet aan hun kant, ik sta er gewoon tussenin, maar leg dat zulke mensen maar es uit.

    Tja, die zullen het waarschynlyk tóch niet begrypen. Laat ze maar gewoon. Laat ze maar zeggen wat ze willen, jy weet dat het niet zo is.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Nou je hebt het in ieder geval niet mee dat je het zusje bent van Tara, geloof dat maar.. Maar ik denk dat als je op haar lijkt dat je niets kan schelen

    Haha nee dat klopt :P
    Maar als het wel zo was zou ik 't nogal aso vinden aangezien ik dan nog helemaal nix misdaan heb O.o
    Dats gewoon oppervlakkige shit

    Ik mag ze ook, i don't care moetten mensen maar gewoon accepteren en met wie ik omga doen dat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    tja jij kon onze coolheid en arrogantheid niet langer weerstaan en sloot je aan bij de moderators.
    Yeah nu gaan ze jou ook vrezen en haten. face it :D


    Hoezo haten en vrezen? Jullie mods zijn mods geworden voor een goeie reden, jullie verdienen het omdat jullie alles doen om quizlet een goeie plaats te maken. En jullie zijn ook, bijna allemaal dan, super aardig en eerlijk. Jij bent namelijk ook aardig en eerlijk. Ik zie niets dat we kunnen vrezen of haten aan jullie.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)

    Hoezo haten en vrezen? Jullie mods zijn mods geworden voor een goeie reden, jullie verdienen het omdat jullie alles doen om quizlet een goeie plaats te maken. En jullie zijn ook, bijna allemaal dan, super aardig en eerlijk. Jij bent namelijk ook aardig en eerlijk. Ik zie niets dat we kunnen vrezen of haten aan jullie.

    Haha oh god je moet haar hier thuis horen.
    :'D 'haha ja fuck dat, ik ben toch arrogant'
    Dat zeiden users hier op quizlet ofzo x'D Nou ze was helemaal hyper en vrolijk daarover :') Gek kind