• Ik weet niet of hier al een topic over is. Als dat zo is, mag deze gesloten worden.
    Wat vinden jullie ervan dat Milk Inc MNM opent ? Trouwens, met het liedje 'Forever' . Ik ben blij, want ik vind dat liedje geweldig. Ookal had ik voor Tokio Hotel gestemt . (a)
    x


    Some people make the world special just by being in it

    Muha. MNM voor the rule :'D.


    Tanya is de beste.

    Ookal luister ik niet naar MNM, ik vind het niet goed dat Milk Inc dat heeft geopend. Maar dat komt omdat ik Milk Inc gewoon niet kan aanhoren. (: Ik ben meer voor Studio Brussel. :Y)

    Ik had vergeten stemmen. x] , Maar persoonlijk vind ik het niet zo een goed liedje.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Wat is een MNM? :'$


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    héhé ja,
    th stond op de 2 de plaats
    ze hadden beter gewonnen!!
    xx
    me

    Wat is een MNM? :'$

    Radiozender.


    Some people make the world special just by being in it

    Tokio Hotel was 2de:(

    x

    Tokio Hotel was 2de:(

    x


    En?
    TH suckt [/mijn mening]
    Sorry, dat moest gewoon ff ^-^ Ik vind, zoalsk al zei PETER VAN DE VEIRE EEN VETGEILBEEST! En het goed dat MilkInc MNM opende. Voor mij MOEST het een Belgische artiest zijn, ik gunde het nochTH noch een andere internationale artiets niet :Y)

    MNM Liefde! xD
    omg ik hou vn die zender offzo :OxD


    Your Butt is Mine!

    (...)

    En?
    TH suckt [/mijn mening]
    Sorry, dat moest gewoon ff ^-^ Ik vind, zoalsk al zei PETER VAN DE VEIRE EEN VETGEILBEEST! En het goed dat MilkInc MNM opende. Voor mij MOEST het een Belgische artiest zijn, ik gunde het nochTH noch een andere internationale artiets niet :Y)

    Anneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelies ö
    Tokio Hotel suckt lekker NIET! <3
    Mwahaaaa <3


    Some people make the world special just by being in it

    Ik vind Milk ink echt goed, het is een belgische groep, dat moet gewoon een belgische zender openen, en forever ^^ dat betekend veel goeds voor de zender XD