• ik heb gisteren en vandaag de box gekeken van The Blair witch project.
    hij was heel eng ik druf nooit meer naar een bos :O wou weten af jullie ook gezien hebben en hoe vonden jullie hem ;)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    @Nimmagirl
    Ik bedoel die man die binnen staan en dat glaasje met wijn ofzo dat valt dan naar beneden dan doet ie dat glazen ding voor die klok open en zet ie de klok bij..


    ow....dn weet ik het niet echt...miss als ik hem zie;)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    Haha nee! Die's niet echt gebeurd. Het lijkt zo, maar zo moet de film zijn. Ze hebben het doen lijken alsof het een docu is maar dat is ie niet.
    maar op internet staat dat wel echt is :O:O allen de namen en stemmen zijn verandert :O


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    (...) maar op internet staat dat wel echt is :O:O allen de namen en stemmen zijn verandert :O


    En internet zal nooit liegen, that's true --' Nee, internet liegt ook wel is ^-^ Da's waarschijnlijk vanop zo'n site waarop iedereen dingen kan aanpassen enzoo

    (...)

    En internet zal nooit liegen, that's true --' Nee, internet liegt ook wel is ^-^ Da's waarschijnlijk vanop zo'n site waarop iedereen dingen kan aanpassen enzoo
    hun eigen site van die 2 jongens en 1 meisjuh:O blackwitch.com kijk zlef maar :P


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    (...) hun eigen site van die 2 jongens en 1 meisjuh:O blackwitch.com kijk zlef maar :P


    Het is blair witch?

    (...)

    Het is blair witch?


    dat bedoelen we xD


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483