• Whaa vinden jullie clowns ook eng!!nja vooral die poppen
    En horror films leuk?


    Make a wish on a shooting star!

    (...)
    Ik haar clowns ik ga op clown jacht en vermoord ze!!

    op supernatrual[das een serie] ofzo was er een keer een clown die de hele tijd naar een meisje ging dat meisje heeft hem toen snachts naar binne gehaald verder heb ik het niet gezien want toen had ik een feestje van mijn vriendin maar ik denk dat hij haar vermoord heeft


    Tuurlijk, clowns willen vriendelijk overkomen, maar in het echt zijn ze eng! :S Ze vermoorden je, eten je op, en gaan dan op zoek naar nieuwe slachtoffers!! Ö


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    Zijn vast die clowns die ik bedoel!! >,< Echt wel eng! En mijn pa lachte mij uit, omdat ik tijdens de film achter de zetel verstopt zat! >,< Like, ik wil niet zien hoe een clown een kind opeet! Ö

    Nee ik ook niet maar als een vampier of een beest ofzo een kind op eet is het wel grappig maar clowns zijn te eng!


    Make a wish on a shooting star!

    Clowns zijn eng :S

    Echt eng, mijn zus had er ooit is een griezelverhaaltje over verteld, en sindsdien durf ik ni meer onder mijn bed kijkn :P


    007

    (...)
    Nee ik ook niet maar als een vampier of een beest ofzo een kind op eet is het wel grappig maar clowns zijn te eng!

    Ja, verschrikkelijk! Die mannen vooral! En met zo'n stomme grijns!! Jeetje, ik heb nu al kippenvel van die clown!! :S


    You'll never dream alone. <3

    Ik ren altijd weg als ik een clown zie laatst ging ik naar de stad stond er een clown en hij keek me zo eng aan ik heb hem sppr hard in zijn ballen geschopt en ben weg gerend!!!


    Make a wish on a shooting star!

    Horror Films zijn geweldig! <3 [hadden we het ook net over he XD]
    Maar clowns zijn eng :S en poppen ook :$ Zoals Chucky of Dead Silence XD

    Jaaa horror clowns zijn vreselijk beangstigend:S
    voor die in de filt "IT"


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Ja mel daar hadden we het over maar wanneer plaatsen we die quiz!?


    Make a wish on a shooting star!

    Ja mel daar hadden we het over maar wanneer plaatsen we die quiz!?

    Wanneer jij zegt oke XD
    Ik heb je de eerste tog al door gestuurd of nie?
    en It is een enge pop :S

    Dr hangen 2 clowns bij onze wc. En waar je ook staat ze kijke je altijd aan. Ik vind ze zo eng hé xO

    Ik ren altijd weg als ik een clown zie laatst ging ik naar de stad stond er een clown en hij keek me zo eng aan ik heb hem sppr hard in zijn ballen geschopt en ben weg gerend!!!


    Bij mij stond er ook één in stad. En één van mijn vriendinnen wou zo een ballonnenbeest. Terwijl ze wist dat ik daar bang voor was, en die man keek mij raar aan omdat ik stond te beven van de angst en ik ben weg gerent en na een tijdje kwam mij vriendin er aan zonder balonnenbeest, omdat je er voor moest betalen! Ö [Wie zegt dat je moest betalen met geld?? Misschien was het betalen met je leven! Ö]


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Bij mij stond er ook één in stad. En één van mijn vriendinnen wou zo een ballonnenbeest. Terwijl ze wist dat ik daar bang voor was, en die man keek mij raar aan omdat ik stond te beven van de angst en ik ben weg gerent en na een tijdje kwam mij vriendin er aan zonder balonnenbeest, omdat je er voor moest betalen! Ö [Wie zegt dat je moest betalen met geld?? Misschien was het betalen met je leven! Ö]



    Als ik mijn leven moet betalen heeft hij een probleem want mijn leven krijg je niet!


    Make a wish on a shooting star!

    (...)
    Wanneer jij zegt oke XD
    Ik heb je de eerste tog al door gestuurd of nie?
    en It is een enge pop :S

    Ja maar welke foto is wie?


    Make a wish on a shooting star!

    (...)
    Ja maar welke foto is wie?

    Um... ik geef me op voor de cybergoth :Y) ^-^
    En ik kijk wel ff en stuur ik het in een pb ;)
    Viva La Horror! <3

    (...)
    Um... ik geef me op voor de cybergoth :Y) ^-^
    En ik kijk wel ff en stuur ik het in een pb ;)
    Viva La Horror! <3

    Kee


    Make a wish on a shooting star!