• morgen is het alweer zover:S
    ik heber dus zoo geen zin in!
    gelijk moeten we weer hard aan het werk want anders lopen we niet op schema seggen alle leraren><

    hoe zit dat bij jou??

    XX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Ik word ziek :X

    hee goed iedee!!!:S:D:P
    XX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Nou, kheb er wel zin in :X
    De eerste 3 dagen kunnen we nog uitslapen en ik heb zin om die leraren weer krankzinnig te maken.
    En om mijn friends te zien

    OMG,
    ja.
    Me vriendin wil niet meer bestfriend met me zijn, en niet meer met me omgaan, En daar zit ik dus naast :]. 1 woord ge-wel-dig! >.<


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    ooh great!!
    suc 6 meid(H)


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Ik mis mijn lieve Marieke & Jacintha. Ik ben eigenlijk wel weer blij dat ik naar school mag. Ik háát alleen zijn namelijk, en dat ben ik vaak, als ik thuis ben. Dan ben ik nogal depri enzo. Dat gaat nu over zijn.

    okee dan is het wel beter;)(H)


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    ik ben wel blij(denkik ) de meesten weer trug te zien but vroeg opstaaan kannik niet tegen><xD

    XX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Haha, zo'n rare vraag eeh (yeah) Ik haat vroeg opstaan, ik haat leerkrachten, ik haat les, ik haat het om stil te zijn en nie te bewegen :P Ma da maakt allemaal niets uit want ge zieje friends terug enal en daarvoorn ist nog eigenlijk best cool. Ma, we moetn veel meer vrije dagen krijgen :@ (hoera)


    Happiness is The Soundtrack Of My Life :')

    gaan we staken??
    de lerares vn wis heeft me een muur genoemd xD wie praat er nu tegen een muur??


    live your own life

    Omg, dan kunnen ze allemaal weer liggen zagen, ik zeg het u, die hebben iets tegen onze familie! o.o


    None but ourselves can free our minds.

    hoe gaat het bij mij op school?
    hetzelfde als bij jouxD:P
    o grapje

    ik heb er egt geen zin in:
    vroeg opstaan,door die kou fietsen>met een zware rugzak, die lese volgen, da geschreeuw dat we ons mond moete houde en dat ze het egt niet meer leuk vinden, het hw maken
    serieus ik houd dat egt niet vol hoor het enige positiefe is je friends weer zien


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Maar Chan,, je ziet mij weer :]
    like, ik heb er ook geen zn in hoor ><


    Dunno ><

    @Foundation
    Wij hebben dan ook proefwerkweek x.x


    Candycorekid.

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    IK HAAAT SCHOOL. >.<


    I live for the applause, you will die for it.

    Niet leuk? I'm gonna die! We hebben de eerste twee uur LO en dan gaan we zwemmen en we moeten in een badkpak! Alleen hebk er nog geen, dus kank morgen nii mee =D