• Hoi, ben een jongen. Ik heb een vriendin en daar was ik echt heel goed bevriend mee. Maar ik werd verliefd op haar en zij kwam dat te weten. Ik gaf het net toe en legde haar alles uit. Maar nu ben ik gewoon bang dat het niet meer zo zal zijn als vroeger. En het enige wat ik hoopte nu was dat. Ik wil gewoon beste vrienden met haar blijven en ik ben niet meer verliefd nu. En ik hoop dat we het allebij kunnen vergeten en dat onze vriendschap verder kan gaan... Ik wil haar niet kwijt, zelfs niet toen ik niet verliefd was... En zij vertelde me dat ze hoopte dat dat ging lukken.

    Had graag reacties, wat denk je erover?


    Happiness is The Soundtrack Of My Life :')

    Mss moet je dat ook is zeggen aan haar ?. x3.


    A. ikmisje.

    ik hoopte da et ging lukkn omda ik et allmaal nie goe meer weet ik ziej gwn als me bf en niej als me lief en srry alsk grof bn


    live your own life

    Ik snap niet waarom zo'n leuke, lieve, en grappige jongen wordt geweigerd :Y)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik snap niet waarom zo'n leuke, lieve, en grappige jongen wordt geweigerd :Y)


    hijs me bf en hijs me type nie xD


    live your own life

    Ik snap niet waarom zo'n leuke, lieve, en grappige jongen wordt geweigerd :Y)

    Haha, jij bent ook echt zo coewl eeh... (yeah)
    Maar ik neem het haar nie kwalijk, ze zal nu 4 always m'n beste friendj blijven en da is voor me al super genoeg (A) En khoop dazze da leest nu ;)


    Happiness is The Soundtrack Of My Life :')

    klees et.. (doordaj heelsn pbs stuurt


    live your own life

    klees et.. (doordaj heelsn pbs stuurt

    Moestj effe weten :$

    Misschien is het inderdaad het beste om haar wat tijd te geven om erover na te denken, maar als ze jullie vriendschap écht belangrijk vind zal ze zich er niet aan storen of zo en zal alles wel in orde komen! =)


    Hope so^^ ;)
    Wil niets anders dan da...


    Happiness is The Soundtrack Of My Life :')