• Hoi, ben een jongen. Ik heb een vriendin en daar was ik echt heel goed bevriend mee. Maar ik werd verliefd op haar en zij kwam dat te weten. Ik gaf het net toe en legde haar alles uit. Maar nu ben ik gewoon bang dat het niet meer zo zal zijn als vroeger. En het enige wat ik hoopte nu was dat. Ik wil gewoon beste vrienden met haar blijven en ik ben niet meer verliefd nu. En ik hoop dat we het allebij kunnen vergeten en dat onze vriendschap verder kan gaan... Ik wil haar niet kwijt, zelfs niet toen ik niet verliefd was... En zij vertelde me dat ze hoopte dat dat ging lukken.

    Had graag reacties, wat denk je erover?


    Happiness is The Soundtrack Of My Life :')

    ik zou er eens met haar over praten.... of vragen wat ze nu denkt van jullie vriendschap zegmaar.....

    ik zou er eens met haar over praten.... of vragen wat ze nu denkt van jullie vriendschap zegmaar.....


    Ze zei op het laatste dat ze hoopte dat het ging lukken. En dat ze er even wilde over nadenken. ;)


    Happiness is The Soundtrack Of My Life :')

    (...)

    Ze zei op het laatste dat ze hoopte dat het ging lukken. En dat ze er even wilde over nadenken. ;)


    huh:8 wacht ff ik volg je niet meer..... ff rustig uitleggen... wil ze nadenken over gewoon vrienden zijn of van dat jij haar leuk vond....??

    (...)

    huh:8 wacht ff ik volg je niet meer..... ff rustig uitleggen... wil ze nadenken over gewoon vrienden zijn of van dat jij haar leuk vond....??


    Nee, ik vertelde haar alles. En ze zei dat ze niet verliefd was. En op het einde vertelde ze me dat ze hoopte dat ze het zou aankunnen om gewoon vrienden te blijven. Maar onze vriendschap was wel sterk vroeger en ze moest nu even nadenken daarover. Ik had gewoon schrik omdat het miss niet meer zal zijn over vroeger en verwijt mezelf dan dat ik teveel gezegd heb.


    Happiness is The Soundtrack Of My Life :')

    (...)

    Nee, ik vertelde haar alles. En ze zei dat ze niet verliefd was. En op het einde vertelde ze me dat ze hoopte dat ze het zou aankunnen om gewoon vrienden te blijven. Maar onze vriendschap was wel sterk vroeger en ze moest nu even nadenken daarover. Ik had gewoon schrik omdat het miss niet meer zal zijn over vroeger en verwijt mezelf dan dat ik teveel gezegd heb.


    ik denk dat het gewoon weer net zo als vroeger wordt...maar ietstjes anders.... maar dat jullie wel vrienden blijven...zeg maar...xD

    Als jullie beiden graag vrienden willen blijven dan zal dat wel lukken;) Zeker als de vriendschap sterk is.


    Why don't you break my heart

    Als jullie beiden graag vrienden willen blijven dan zal dat wel lukken;) Zeker als de vriendschap sterk is.


    dankj vo de comment... ma kga et tijd geven, we gaan gewoon weer rustig beginnen en het zal wel goe komen hoop ik.


    Happiness is The Soundtrack Of My Life :')

    (...)

    dankj vo de comment... ma kga et tijd geven, we gaan gewoon weer rustig beginnen en het zal wel goe komen hoop ik.

    Lijkt me het beste ja, wil je dat het weer goedkomt dan moet je niets overhaasten nee.


    Why don't you break my heart

    Hoi, ben een jongen. Ik heb een vriendin en daar was ik echt heel goed bevriend mee. Maar ik werd verliefd op haar en zij kwam dat te weten. Ik gaf het net toe en legde haar alles uit. Maar nu ben ik gewoon bang dat het niet meer zo zal zijn als vroeger. En het enige wat ik hoopte nu was dat. Ik wil gewoon beste vrienden met haar blijven en ik ben niet meer verliefd nu. En ik hoop dat we het allebij kunnen vergeten en dat onze vriendschap verder kan gaan... Ik wil haar niet kwijt, zelfs niet toen ik niet verliefd was... En zij vertelde me dat ze hoopte dat dat ging lukken.

    Had graag reacties, wat denk je erover?


    Ik denk dat als ze 'er even overna wilt denken' ze gewoon alles op een rijtje wilt zetten. Ik weet zeker dat als je net zo tegen haar doet als hoe je vroeger enzo ook tegen haar deed, jullie weer bestevrienden worden, echtwaar :]


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    (...)

    Ik denk dat als ze 'er even overna wilt denken' ze gewoon alles op een rijtje wilt zetten. Ik weet zeker dat als je net zo tegen haar doet als hoe je vroeger enzo ook tegen haar deed, jullie weer bestevrienden worden, echtwaar :]


    Dankj. Nu ja, jongens ebben ook gevoelens. En ik ga niet anders zijn dan vroeger en ik wil nooit een meisje kwetsen zeker niet die heel wat voor me betekend heeft dus idd alles komt wel goed. Maar ben wel blij dat ik even mijn gevoelens kon neerschrijven. Raad ik aan aan iedereen, daar voel je je veel beter van. Bedankt lievrds (Y) (Y)


    Happiness is The Soundtrack Of My Life :')

    Misschien is het inderdaad het beste om haar wat tijd te geven om erover na te denken, maar als ze jullie vriendschap écht belangrijk vind zal ze zich er niet aan storen of zo en zal alles wel in orde komen! =)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ooh, precies zoals in de films :')
    Volgens mij gaan jullie voor altijd beste vrienden blijven ^^.
    Alleen zal het nu nog wat moeilijk liggen door dat verliefd zijn enz, maar volgens mij komt het zeker goed !


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Ik heb nét hetzelfde voorgehad in het vierde leerjaar.
    Ik zei die jongen dat ik verliefd was op hem, maar hij was niet op mij. Hij was niet echt boos, maar hij reageerde raar op dàt moment.

    En wil je nu weten...
    Die jongen is mijn beste vriend. Sinds het vierde =D

    (...)

    dankj vo de comment... ma kga et tijd geven, we gaan gewoon weer rustig beginnen en het zal wel goe komen hoop ik.

    Dat denk ik zelf ook aangezien je aangaf dat ze hoopte dat het weer goed zou komen. Je hebt haar verteld dat je naar mijn mening aan echte vrienden kan vertellen; je geheimen. Wat nu als je het al die tijd geheim had gehouden, dat die vriendin de oorzaak niet wist van je eventueel vreemde gedrag toen je nog op haar was. Echt, het was goed openhartig met haar hierover te praten. Je hebt nu een heel goeie kans dat dit uiteindelijk dicht zal groeien en de vriendschap nog hechter wordt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ooh, precies zoals in de films :')

    Thaha aje stardust gezien ebt begrijp je het wel wa dak bedoel of twilight... =) Merci
    Ik heb nét hetzelfde voorgehad in het vierde leerjaar... Die jongen is mijn beste vriend.

    Ben ook blij voorj... Moja, kgaan goe kunnen slapen nu... (A)
    Je hebt haar verteld dat je naar mijn mening aan echte vrienden kan vertellen; je geheimen

    Ja en ik weet van mezelf dat ik daar heel erg gesloten over ben. Doe dat bijna nooit maar deze keer had ik er wel vertrouwen in.


    Happiness is The Soundtrack Of My Life :')