• Hey mensjes,
    Eerst en vooral wil ik jullie een Gelukkig Nieuwjaar wensen, hopelijk heb je een goed jaar.
    okey nu even to the point, door dat actie dingetje zet iedereen van alles in de spotlight, en dat deed mijn zusje dus ook, niks aan de hand zou je zeggen, maar toch is er iets.
    Mijn zus zette hem erin en een minuutje later was hij er al weer uit. Belachelijk gewoon.
    Het is echt een mooi verhaal, het telt 8 delen, gaat niet over Th, Jb, Twilight of al die andere dingen, en is dus echt de moeite waard.
    Hopelijk maak je hem eens, het neemt echt niet veel tijd in beslag.
    En als je het niet voor haar wilt doen, doe het dan voor mij, of voor jezelf, of voor wie je het ook wilt doen.
    Ik hoop echt dat je eens de moeite zult doen..
    x
    Nana

    http://www.quizlet.nl/quiz/188229/with-tired-eyes-tired-minds-tired-souls-we-slept/


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...) hah ja dat doe ik
    en jij veel plezier met je flirt, laat me ook alles weten x'D

    Je weet het gelijk, poep. XD
    Niet dat ik dat snel zie gebeuren, ik ben daar niet zo voor. ;}
    x

    (...)
    Je weet het gelijk, poep. XD
    Niet dat ik dat snel zie gebeuren, ik ben daar niet zo voor. ;}
    x
    Nouja ik wil dat jochie wel hoor =)
    heb dat nog niet gehad en nu vind ik het toch wel eens tijd worden hah x'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)Nouja ik wil dat jochie wel hoor =)
    heb dat nog niet gehad en nu vind ik het toch wel eens tijd worden hah x'D

    Bij mij heeft dat niet zo'n haast. Ik geniet nog veels te veel van mijn vrijheid. Ik heb het goed zo. En we zien wel wanneer het zo ver is. ;}
    Ik gun het je!
    x
    We gaan een beetje offtopic lijkt me. ;D

    (...)
    Bij mij heeft dat niet zo'n haast. Ik geniet nog veels te veel van mijn vrijheid. Ik heb het goed zo. En we zien wel wanneer het zo ver is. ;}
    Ik gun het je!
    x
    We gaan een beetje offtopic lijkt me. ;D

    nouja ik geniet toch ook nog steeds van mijn vrijheid, maar als het thuis eens niet goed ga, zou ik toch wel eens bij iemand zijn snap je...
    en wat bedoel je offtopic?
    dat het niet meer over de topic gaat ofzo?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)
    nouja ik geniet toch ook nog steeds van mijn vrijheid, maar als het thuis eens niet goed ga, zou ik toch wel eens bij iemand zijn snap je...
    en wat bedoel je offtopic?
    dat het niet meer over de topic gaat ofzo?

    Ik snap je, dat kan ik ook wel gebruiken. ;}
    En dat bedoel ik, ja. Maar eigenlijk boeit dat niet. Ik vind het wel een gezellig onderwerp. :}

    (...)
    Ik snap je, dat kan ik ook wel gebruiken. ;}
    En dat bedoel ik, ja. Maar eigenlijk boeit dat niet. Ik vind het wel een gezellig onderwerp. :}
    ik eigenlijk ook wel ja, daar moeten we ook eens over praten hea
    en ondertussen blijft deze topic naar boven gaan, en kunnen meer mensen hem zien, en mss maken ze die quiz dan wel=)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)ik eigenlijk ook wel ja, daar moeten we ook eens over praten hea
    en ondertussen blijft deze topic naar boven gaan, en kunnen meer mensen hem zien, en mss maken ze die quiz dan wel=)

    Ik bedacht me net hetzelfde dat meer dit nu bekijken, goed! XD
    En hier moet inderdaad ook eens over gesproken worden. Ha!

    (...)
    Ik bedacht me net hetzelfde dat meer dit nu bekijken, goed! XD
    En hier moet inderdaad ook eens over gesproken worden. Ha!
    en volgens je zus zou je je flirt al gehad hebben (chiaar zei dat net)
    dus meer uitleg meisie


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)en volgens je zus zou je je flirt al gehad hebben (chiaar zei dat net)
    dus meer uitleg meisie

    Dat Chiaarkindertje ook. ;D
    Nouja, mijn zus is gewoon een flauw kind soms. Ze zegt dat elke jongen met wie ik praat een flirt is. -_-' Like wtf is dat nu voor zeik. >_< Zo gisteren met oudejaar was ik met Jan aan het praten, zegt ze achteraf dat hij mijn passionele flirt was. Nooit zou hij dat zijn. -_-' Neen! En dus is mijn zus een flauw kind soms! ^^

    (...)
    Dat Chiaarkindertje ook. ;D
    Nouja, mijn zus is gewoon een flauw kind soms. Ze zegt dat elke jongen met wie ik praat een flirt is. -_-' Like wtf is dat nu voor zeik. >_< Zo gisteren met oudejaar was ik met Jan aan het praten, zegt ze achteraf dat hij mijn passionele flirt was. Nooit zou hij dat zijn. -_-' Neen! En dus is mijn zus een flauw kind soms! ^^
    das toch dedean waarmee je al 3x gezoend zou hebben hea? of ben ik verkeert?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)das toch dedean waarmee je al 3x gezoend zou hebben hea? of ben ik verkeert?

    Je verwerkt Dean in een woord, maarbon. Dat viel me op. ;D
    En dat is hij, ja. -_-' De suckers, zielig om dat te verzinnen. ^^

    (...)
    Je verwerkt Dean in een woord, maarbon. Dat viel me op. ;D
    En dat is hij, ja. -_-' De suckers, zielig om dat te verzinnen. ^^
    hah sry
    west-vlaams accentje kwam weer eens boven :P
    ik vind roddels ook altijd zielig
    Deed de roddel dat ik met een jongen wou, maar dat was niet zo, begin ik er nu echt wel iets voor te voelen erg gewoon (niet zeggen tgn chiaar, ookal zal ze dit vast lezen --')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)hah sry
    west-vlaams accentje kwam weer eens boven :P
    ik vind roddels ook altijd zielig
    Deed de roddel dat ik met een jongen wou, maar dat was niet zo, begin ik er nu echt wel iets voor te voelen erg gewoon (niet zeggen tgn chiaar, ookal zal ze dit vast lezen --')

    Maakt niet uit, het viel me op. ;}
    En ik denk dat ik weet wie je bedoelt, zou dat kunnen? Maar ik ga dat niet hier zeggen.. ^^ Nouja, dat kan natuurlijk altijd gebeuren dat je er dan echt iets voor gaat voelen hea..
    Maar ik moet door. =o Misschien praten we er verder over? ..
    x

    (...)
    Maakt niet uit, het viel me op. ;}
    En ik denk dat ik weet wie je bedoelt, zou dat kunnen? Maar ik ga dat niet hier zeggen.. ^^ Nouja, dat kan natuurlijk altijd gebeuren dat je er dan echt iets voor gaat voelen hea..
    Maar ik moet door. =o Misschien praten we er verder over? ..
    x
    agh jmr
    en ik denk dat je het weet ja
    nouja latrr dan maar schat


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?