• Hey mensjes,
    Eerst en vooral wil ik jullie een Gelukkig Nieuwjaar wensen, hopelijk heb je een goed jaar.
    okey nu even to the point, door dat actie dingetje zet iedereen van alles in de spotlight, en dat deed mijn zusje dus ook, niks aan de hand zou je zeggen, maar toch is er iets.
    Mijn zus zette hem erin en een minuutje later was hij er al weer uit. Belachelijk gewoon.
    Het is echt een mooi verhaal, het telt 8 delen, gaat niet over Th, Jb, Twilight of al die andere dingen, en is dus echt de moeite waard.
    Hopelijk maak je hem eens, het neemt echt niet veel tijd in beslag.
    En als je het niet voor haar wilt doen, doe het dan voor mij, of voor jezelf, of voor wie je het ook wilt doen.
    Ik hoop echt dat je eens de moeite zult doen..
    x
    Nana

    http://www.quizlet.nl/quiz/188229/with-tired-eyes-tired-minds-tired-souls-we-slept/


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Naanschat! Wat ben je toch een lief kind. :}
    En iedereen gaat die quiz maken, het is echt geweldig! En die lieve poep die deze quiz heeft geschreven, verdiend dat!!
    x

    Naanschat! Wat ben je toch een lief kind. :}
    En iedereen gaat die quiz maken, het is echt geweldig! En die lieve poep die deze quiz heeft geschreven, verdiend dat!!
    x
    nou ik hoop het dat de mensen hem zullen maken, want hij is echt mooi, maarja sommige mensen maken nu eenmaal niet graag tijd voor een ander, hopelijk zitten hier weinig harteloze mensen ;)
    Gelukkige nieuwjaar trouwens poep


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)nou ik hoop het dat de mensen hem zullen maken, want hij is echt mooi, maarja sommige mensen maken nu eenmaal niet graag tijd voor een ander, hopelijk zitten hier weinig harteloze mensen ;)
    Gelukkige nieuwjaar trouwens poep

    Je hebt helemaal gelijk kind. XD Nouja, brol vind ik die spotlight. ^^
    En jij ook gelukkig nieuwjaar schat. En bedankt voor je berichtje, dat vond ik zo lief. :}
    x

    jij ook nog een gelukkig nieuwjaar he^^
    ik ga hem wel maken^^
    ik ben wel zo'n lief kind^^
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    (...)
    Je hebt helemaal gelijk kind. XD Nouja, brol vind ik die spotlight. ^^
    En jij ook gelukkig nieuwjaar schat. En bedankt voor je berichtje, dat vond ik zo lief. :}
    x
    hah dankje, nouja ik vond die van jou en naoompoeperd ook wel lief, en ik vind die spot ook wel kaka, want toen ik die van jouw eens deed, stond er eerst geen nr, toen zei ie dat het nr heel de tijd verkeert was en toen, kon hij er niet instaan omdat ik te weinig geld had, nouja ik was 9euro ofzo kwijt, maarjah ik zette hem er met plezier in achteraf, want jouw quizjes mogen ook wat meer gemaakt worden vind ik...


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)hah dankje, nouja ik vond die van jou en naoompoeperd ook wel lief, en ik vind die spot ook wel kaka, want toen ik die van jouw eens deed, stond er eerst geen nr, toen zei ie dat het nr heel de tijd verkeert was en toen, kon hij er niet instaan omdat ik te weinig geld had, nouja ik was 9euro ofzo kwijt, maarjah ik zette hem er met plezier in achteraf, want jouw quizjes mogen ook wat meer gemaakt worden vind ik...

    Ha, lief kind dat je bent. :} Dat was toen ook zo lief van je!! Negen euro! =o Afzetters! -_-' Maar toch vind ik het zo lief van je. En jouw quizjes verdienen het ook altijd om gemaakt te worden, zekers weten! ;}
    x

    Ik ga hem tussen m'n abbonementen zetten, & zodra ik er dan tijd voor heb ga ik hem maken!
    erewoord!
    XX.


    Als je maar een ananas hebt..

    ohja jij ook gelukkig nieuwjaar nog!


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    Ha, lief kind dat je bent. :} Dat was toen ook zo lief van je!! Negen euro! =o Afzetters! -_-' Maar toch vind ik het zo lief van je. En jouw quizjes verdienen het ook altijd om gemaakt te worden, zekers weten! ;}
    x
    hah maar ik denk meer aan een ander dan aan mezelf vrees ik, mijn jaarhoroscoop zegt dat ik weer voor iedereen zal klaarstaan, dus iedereen kan weer van me profiteren, maar jij doet dat niet hoor schat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    OOOOHHHH
    JIJ LIEF KIND (flower)(H):Y)

    OOOOHHHH
    JIJ LIEF KIND (flower)(H):Y)
    dat weet ik =)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)hah maar ik denk meer aan een ander dan aan mezelf vrees ik, mijn jaarhoroscoop zegt dat ik weer voor iedereen zal klaarstaan, dus iedereen kan weer van me profiteren, maar jij doet dat niet hoor schat.

    Wat doe ik niet? ...
    Ha, blijkbaar doe je dat. Ik merk het. Nouja, lief toch. ;} Ik doe dat soms, ligt eraan bij wie en in welke situatie ofzo. Mijn jaar zou beginnen met een passionele flirt volgens de joepie. NIET! ;D Nouja.
    x

    (...)
    Wat doe ik niet? ...
    Ha, blijkbaar doe je dat. Ik merk het. Nouja, lief toch. ;} Ik doe dat soms, ligt eraan bij wie en in welke situatie ofzo. Mijn jaar zou beginnen met een passionele flirt volgens de joepie. NIET! ;D Nouja.
    x
    uhm wat doe jij niet?
    owjah ik weet het weer
    profiteren van mij
    en ik begin het jaar met een jochie die van mij is, laat dat lief maar komen =)
    ik ben er klaar voor hah.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)uhm wat doe jij niet?
    owjah ik weet het weer
    profiteren van mij
    en ik begin het jaar met een jochie die van mij is, laat dat lief maar komen =)
    ik ben er klaar voor hah.

    Ha, meld me als het zover is dat die jochie er is. ;} Op het gemakje, ik hoop het voor je. ^^
    En ik volg weer. ;D
    x

    (...)
    Ha, meld me als het zover is dat die jochie er is. ;} Op het gemakje, ik hoop het voor je. ^^
    En ik volg weer. ;D
    x
    hah ja dat doe ik
    en jij veel plezier met je flirt, laat me ook alles weten x'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?