er zijn veel dingen waar je we dan over praten ,,
niet alleen over die Robert,, enZZ,,
en hoevaak moet ik dn nog horen dat ie Bill of tom of wie dn ook om op te vreten is ( Kokhals)
Dat van Bill und co nog vaak, maar euhm ze zijn niet om op te vreten ze zijn vette séx dude!
I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser
Ach man,klink dan niet op die Twilight zooi en kijk verder als je het echt irriatnt vind,hetzelfde geld voor TH. Klik allemaal gewoon op de dingen die je leuk vind,PUNT
Goedsooww!!
Maar ga geen berichte schrijve van: Weer twilight?
Ofsoww
er zijn veel dingen waar je we dan over praten ,,
niet alleen over die Robert,, enZZ,,
en hoevaak moet ik dn nog horen dat ie Bill of tom of wie dn ook om op te vreten is ( Kokhals)
Ach man,klink dan niet op die Twilight zooi en kijk verder als je het echt irriatnt vind,hetzelfde geld voor TH. Klik allemaal gewoon op de dingen die je leuk vind,PUNT
Voila! Je hebt groot gelijk. En trouwens, je mag zelf topics maken over wat je wilt. Er is geen regel tegen Twilight topics. En als mensen die film toch gewoon leuk vinden, laat ze dan lekker. Ik vind het fijn dat er ook eens iets anders dan de hele tijd Tokio Hotel over het topic komt.
LALALALALALALA [/Doet vingers in oren] .
TH fans (Niet iedereen hoor) vinden het zó erg als Twilight komt, maar als ToHo topic komt is er niks aan de hand. Heb ik gelijk of heb ik gelijk. -_-
TH fans (Niet iedereen hoor) vinden het zó erg als Twilight komt, maar als ToHo topic komt is er niks aan de hand. Heb ik gelijk of heb ik gelijk. -_-
Dat klopt niet, ik bn TH fan en hou vn Twilight^^
Alleen ik moet de film nog zien