• Hee peep'z.Ik heb nu tog eens een vraag. Wanneer vind jij een Persoon een WEMO? Waar aan vind jij dat te zien.? Hoe kan je precies weten of het een ECHTE emo zou zijn,Of niet. Of Gothic en de andere stylen. Dit is allemaal niet slecht bedoelt hoor.maar ben gwn nieuwschierig wat jullie WEMO vinden. Of wannabe ;)

    xx (flower) GELUKKIG NIEUWJAAR


    Sometimes it's best not to care.

    (...)
    Ja met mij gaat het ook goed.

    Mooi.
    OT: had er bij mij op school iemand gezien met zo'n zwarte traan..


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Mooi.


    Muahah x'D wat voor zinnig gesprek hebben jullie? x']

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Ik vind een wemo iemand die gaat zeggen.
    Ja ik luister emocore dus ik ben emo.
    Dus de gene die zich zelf emo gaan noemen. :')


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    (...)
    ]


    Hmm, zal ik es proberen te helpen?
    maybe een sletje? Ö :X

    x'D sorry !


    xxx(flower)

    GneGne,, Ja dat zowiezo!! x']
    Mar ze denkt ook dat ze Emo is ofzo >< En dan lagt ze mij uit, omdat ik mezel ben ><
    Tja,, als zij daar gelukkig van wprd.. ;]


    Dunno ><

    (...)
    GneGne,, Ja dat zowiezo!! x']
    Mar ze denkt ook dat ze Emo is ofzo >< En dan lagt ze mij uit, omdat ik mezel ben ><
    Tja,, als zij daar gelukkig van wprd.. ;]


    Whaaa! >< Hoe zielig is ze ! ¬¬
    Ze is gwn stik jaloers op je ;) Want volgens haar zou jij er meer op lijken dan zij zelf,En dan krijgt ze geen aandacht meer ! x']

    Dat was niet slecht bedoelt tegen over jou hoor.Maar voor haar x'] dAt sletjee.! ¬¬

    xx (flower)


    Sometimes it's best not to care.

    (...)

    Whaaa! >< Hoe zielig is ze ! ¬¬
    Ze is gwn stik jaloers op je ;) Want volgens haar zou jij er meer op lijken dan zij zelf,En dan krijgt ze geen aandacht meer ! x']

    Dat was niet slecht bedoelt tegen over jou hoor.Maar voor haar x'] dAt sletjee.! ¬¬

    xx (flower)

    OP het Sgool gala, was ik heel intresant ovor haar, ze ging voor mijn foto staan, en ik kon geen stap zeten, of haar ogen stonden al weer in me rug gebrad >< Dus blijkbaar heb ik iets wat zij niet heeft ofzo, iedergeval iets wat haar aandagt trekt.. x']


    Dunno ><

    (...)
    OP het Sgool gala, was ik heel intresant ovor haar, ze ging voor mijn foto staan, en ik kon geen stap zeten, of haar ogen stonden al weer in me rug gebrad >< Dus blijkbaar heb ik iets wat zij niet heeft ofzo, iedergeval iets wat haar aandagt trekt.. x']


    muhahaaa ><

    dat heet jaloezie x'D

    Shit, Ik moet nu van de Pc af ¬¬
    Doegg. (flower)


    Sometimes it's best not to care.

    GneGne,, kan ik me niet voorstellen maar ok ><
    Like, Doeii <3


    Dunno ><

    Ik vind een wemo iemand die gaat zeggen.
    Ja ik luister emocore dus ik ben emo.
    Dus de gene die zich zelf emo gaan noemen. :')


    Dan ben jij heel erg zielig bezig.
    Mogen mensen niet meer voorzichzelf uitkomen?

    Dus jij bent wannaby lesbie als jij jezelf lesbie noemt? Als jij jezelf emo voelt dan mag je best zeggen dat je emo bent.

    (...)

    Dan ben jij heel erg zielig bezig.
    Mogen mensen niet meer voorzichzelf uitkomen?

    Dus jij bent wannaby lesbie als jij jezelf lesbie noemt? Als jij jezelf emo voelt dan mag je best zeggen dat je emo bent.


    Im Agree With You <3


    Sometimes i wonder why i'm still alive.

    Wie ben ik om een ander in een hokje te stoppen? Mogen ze zelf doen, als men zich bij een bepaalde benaming goed voelt dan moeten ze zich zo noemen. Mij een zorg.
    Gelukkig nieuwjaar.
    xoxo

    Helemaal gelijk in.

    Emo is een muziekstijl.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    (...)

    Dan ben jij heel erg zielig bezig.
    Mogen mensen niet meer voorzichzelf uitkomen?

    Dus jij bent wannaby lesbie als jij jezelf lesbie noemt? Als jij jezelf emo voelt dan mag je best zeggen dat je emo bent.

    Stijl is iets anders dan geaardheid. Ik ga deels met je akkoord maar de vergelijking slaat wel nergens op.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    (...)
    Stijl is iets anders dan geaardheid. Ik ga deels met je akkoord maar de vergelijking slaat wel nergens op.


    Dat is jou mening. Wat ik ermee bedoel is, dat iedereen zich mag uiten zoals hij\zij is en zich ervoor uitkomen, dat wannaby gelul vind ik zo hells zielig.

    ik vind als je van jezelf zegt dat je emo bent.. dat je dan wemo bent..


    I'll never be good enough... You make me wanna die!