• Sommige mensen hier op quizlet Beweren dat subculturen Dus Gothic, Punker, Emo en noem maar op "niet" bestaan of beweren dat je eigen stijl niet kunt hebben..

    But dat is toch onlogisch? of heb ik het mis?

    xoxo Lindá Toxic ™


    Sometimes i wonder why i'm still alive.

    Subculturen zijn groepen mensen die zichzelf onderscheiden van anderen door bv. Alleen met eenzelfde groepje op te trekken,zich anders te kleden dan anderen,of ze luisteren allemaal naar dezelfde soort muziek.
    Emo's doen ook enkele van deze dingen,maar enkel als ze zichzelf emo's/Goth's/Punkers noemen,is het pas een subcultuur volgens mij
    ;)


    everybody needs a song.

    Als het zo zou zijn dat er geen subculturen bestaan zit ik op een school waar ik verkeerde dingen leer met maatschappijleer.

    Subculturen zijn groepen mensen die zichzelf onderscheiden van anderen door bv. Alleen met eenzelfde groepje op te trekken,zich anders te kleden dan anderen,of ze luisteren allemaal naar dezelfde soort muziek.
    Emo's doen ook enkele van deze dingen,maar enkel als ze zichzelf emo's/Goth's/Punkers noemen,is het pas een subcultuur volgens mij
    ;)


    Dus subculturen bestaan xD
    dit is precies wat ik met maatschappijleer heb gehad.

    Als het zo zou zijn dat er geen subculturen bestaan zit ik op een school waar ik verkeerde dingen leer met maatschappijleer.


    Ja ik dus ook...


    Sometimes i wonder why i'm still alive.

    Ik Doe Cultuur Wetenschappen en mensen daar hebben we het over niets anders. En het is mijn richting dus ik zal het wel weten =3 Mensen Subculteren bestaan en zoals dat rode ding daar staat, dat zijn subculturen.


    All was well.

    Ik Doe Cultuur Wetenschappen en mensen daar hebben we het over niets anders. En het is mijn richting dus ik zal het wel weten =3 Mensen Subculteren bestaan en zoals dat rode ding daar staat, dat zijn subculturen.


    :']

    Dus mensen kom niet zeuren met Jah Subculturen Bestaan niet in een topic over kledingstijlen want dan zit jij gewoon gigantisch fout..


    Sometimes i wonder why i'm still alive.

    Of het is puur jaloezie. XD

    Of het is puur jaloezie. XD


    Dat kan natuurlijk ook


    Sometimes i wonder why i'm still alive.

    Dus mensen kom niet zeuren met Jah Subculturen Bestaan niet in een topic over kledingstijlen want dan zit jij gewoon gigantisch fout..
    Dat word nooit gezegd.. Maar er word wel eens gezegd dié subcultuur bestaat niet.. en dan gaat het vooral over 'EMO'


    Wie du mir, so ich dir.

    Subculturen bestaan wel, anders zou het begrip subcultuur niet bestaan.
    ?


    No growth of the heart is ever a waste

    Subculturen bestaan wel, anders zou het begrip subcultuur niet bestaan.

    Haha kijk dat is logisch nadenken:'D


    Why don't you break my heart

    Ik heb eigenlijk ook nog nooit gesnapt waarom emo niet bestaat, maar ja. (:
    xoxo'


    ok

    Ik heb eigenlijk ook nog nooit gesnapt waarom emo niet bestaat, maar ja. (:
    xoxo'

    Ik ook niet x'D


    I need blood....