• Hee peep'z.Ik heb nu tog eens een vraag. Wanneer vind jij een Persoon een WEMO? Waar aan vind jij dat te zien.? Hoe kan je precies weten of het een ECHTE emo zou zijn,Of niet. Of Gothic en de andere stylen. Dit is allemaal niet slecht bedoelt hoor.maar ben gwn nieuwschierig wat jullie WEMO vinden. Of wannabe ;)

    xx (flower) GELUKKIG NIEUWJAAR


    Sometimes it's best not to care.

    (...)

    Dat is jou mening. Wat ik ermee bedoel is, dat iedereen zich mag uiten zoals hij\zij is en zich ervoor uitkomen, dat wannaby gelul vind ik zo hells zielig.

    Uhu, daar geef ik je gelijk in ^^
    Maar geef toe dat er heel wat meelopers zijn en dat zijn nu net die Wemo's ^^


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    (...)
    Uhu, daar geef ik je gelijk in ^^
    Maar geef toe dat er heel wat meelopers zijn en dat zijn nu net die Wemo's ^^


    Oke, maar ..
    Nu er meelopers zijn, veroordeeld iedereen emo's. Ik vind het gemeen/zielig/ en dom. Wel godver hoe erg moet het worden? Als ik emo ben en iemand vraagt wat voor styl ik heb, zeg ik gewoon emo.
    Wat is daar zo raar aan?

    @ RawrMoonstar

    Im helemaal Agree with you,, ik vind het niet raar om tegen iemand te zeggen dat ik Emo ben,,

    dus met andere woorden iemand vraagt wat voor stijl je hebt en je zegt emo dan ben je wemo fso, dat vind ik Bullshit Dude:X

    ps dit is BTW ToxicTM maar dan op me andere acount x'D


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik vind iemand een wemo als je echt kan zien dat ie persoon een emo probeerd te zijn. Die elke x zielig doet (expres) en als die persoon zo zgt van; Hoi ik ben emo ><


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)

    Dan ben jij heel erg zielig bezig.
    Mogen mensen niet meer voorzichzelf uitkomen?

    Dus jij bent wannaby lesbie als jij jezelf lesbie noemt? Als jij jezelf emo voelt dan mag je best zeggen dat je emo bent.

    Dude, het gaat hier over emo's.
    Emo's en lesbie's zijn heel iets anders.
    '-.-


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    iedereen in mijn ogen ><

    nee grapje ik roep het vaak omdat ik emo wordt genoemd.. en dat niet bn

    [jij ziet hier vast de logica niet van in]

    maar ik vind daarom iedereen wemo ><
    want niemand lijkt op mij 8D
    *isdie'JIJSTOMME**EMO'talkzat* ja is mn bijnaam op sgool fzo ¬¬'


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    En trouwens, kijk er zit zo kind hier op q. En zie gaat zeggen ja ik ben emo.
    zeggen er mensen je ziet er niet emo uit.
    zegt zei weer;
    JA IK BEN EMO PUNT UIT.
    Nou like, dan ben je wannabe.
    En ik blijf het dom vinden om emo's met lesbie's te vergelijken >.<


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Emo is een muziekstijl.

    Dat zeg ik.
    Emo is geen kledingstijl, of een race om het meeste Emo te zijn.
    Want het begon bij Emocore, doh.
    En ookal kleed je je als een depressieve Emo, en gedraag je je zo, voordat je Emocore luistert, ben je gewoon niet Emo..
    Dan ben je scene ofzo.
    En het is en blijft 'freedom of expression'
    Of je nou wel of niet fxcking Emo uitziet of niet, en als je toevallig je haren nog niet mag verven en zo.
    Dan ben je niet zielig en Wemo, dan heb je gewoon strenge ouders -.-
    Ik word zo vaak uitgescholden voor Wemo door de broer van een vriendin omdat hij 'oh zo Emo' is.
    Wie is er dan zielig?
    Ik met mijn strenge ouders en slechte kappers, of hij, die mij een beetje gaat uitschelden terwijl hij me niet eens goed kent?


    You move me ......... Kurt

    (...)

    Oke, maar ..
    Nu er meelopers zijn, veroordeeld iedereen emo's. Ik vind het gemeen/zielig/ en dom. Wel godver hoe erg moet het worden? Als ik emo ben en iemand vraagt wat voor styl ik heb, zeg ik gewoon emo.
    Wat is daar zo raar aan?

    Daar vind ik niets raars aan. Maar je hebt echt zo van die mensen [eentje op quizlet, vernoemt geen naam] die zeggen "ik ben emo". Haar nick is ook zoiets van 'EMOGIRL' [niet haar nick, gewoon iets in die aard] en bij haar foto's staat er iemand die er totaal geen is. Okee, emo is muziekstijl. Maar je kan ook wel zien aan mensen of ze het zijn of niet. Zij was het duidelijk niet. Over jou kan en ga ik niet oordelen want ik ken je niet en heb nog nooit een foto van je gezien.
    Je moet gewoon jezelf zijn en er voor durven uitkomen. Dat ene meisje liep gewoon mee met de rest. En dat irriteert me eigenlijk wel omdat ze haarzelf niet durft zijn. [/ofzoiets] ^^


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Ik erger me eraan dat mensen stijlen namen geven.
    Ik ga mensen die graag met de mode mee lopen toch ook niet ''modepop'' na roepen.
    Je kiest een stijl zelf het is iets van jezelf, je karakter je persoonlijkheid, zoiets geef je geen naam

    Ikzelf vind het wannabee als je jezelf in hokjes gaat plaatsen like, "Ik ben emo!". :']
    Jij ook een happy new year. :'3


    Jij hebt helemaal gelijk >.<"

    MAg ik wat vragen!!!!
    Like, kan je ook Wemo worden?!
    Helle dome vraag van OpperWemo, maar dat maakt niet uit.. Wat zomige zegen dus. Dat Wemo is.. mesnen die Emo willen zijn, maar het niet lukken ofzu(gehoort >< ik weet het net ) En dus,, maar kan je ook Wemo willen zijn ?
    en als je dat nu iet lukt ben je dan een WWemo ofzu..x']


    Dunno ><

    als mensen van hun eigen zeggen
    'ik ben emo' dus kom niet zagen en blablabla

    eiglijk zie je derect wie emo is en wie wemo ik heb dat toch soort gevoel ofso
    maar eiglijk mag je niet kijken naar hoe ze eruit zien want meestal heeft dat er niets mee te maken (:


    Gilles (ll)

    MAg ik wat vragen!!!!
    Like, kan je ook Wemo worden?!
    Helle dome vraag van OpperWemo, maar dat maakt niet uit.. Wat zomige zegen dus. Dat Wemo is.. mesnen die Emo willen zijn, maar het niet lukken ofzu(gehoort >< ik weet het net ) En dus,, maar kan je ook Wemo willen zijn ?
    en als je dat nu iet lukt ben je dan een WWemo ofzu..x']

    Oke, wie wil er nu een Wannabe zijn ? Redelijk domme vraag ^^. Een WWemo is dus iets wat niets bestaat, want als je zo verderdenkt kan je doorgaan tot WWWWWWWWWWWemo en nog verder. En een Wemo is inderdaad iemand die Emo probeert te zijn omdat hij/zij erbij wilt horen, en meestal trekt dat dus op niets ^^.
    En, doe iets aan je zinsbouw. Ik heb het zeker een paar keer moeten lezen voor ik het helemaal begreep.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Mensen die zeggen ''KIJK IK BEN EMO'' die zijn vaak wemo. Emo worden kun je niet, je bent emo of je bent het gewoon niet. En hokjes plaatsen is ook wemo trouwens :Y). En de meeste wemo's zeggen dus altijd of ''ik ben emo'' of ''ik ben niet emo, ik heb een eigen stijl'' :3


    I don't need words to feel those lips.