• In de maand januari zal Quizlet.nl een Tokio Hotel pakket verloten bestaande uit:

    - Een TH T-shirt naar keuze
    - Een TH Poster naar keuze
    - Een TH DVD naar keuze

    Meedoen is erg simpel! Het enige wat je hoeft te doen is een quiz of profiel in the spotlight te zetten!

    Uit alle mensen die dat hebben gedaan deze maand wordt een naam getrokken en dat is de winnaar!!

    Je kunt zo vaak meedoen als je wilt! Hoe vaker je meedoet, hoe groter de kans dat je wint!

    http://www.quizlet.nl/tokio_hotel.php

    Veelgestelde vragen
    Ik haat Tokio Hotel! Kan ik ook een ander pakket kiezen?
    Ja hoor, geen enkel probleem. Je kunt ook een andere band kiezen om je pakket samen te stellen.
    Moet ik jullie mijn adresgegevens geven als ik win?
    Dat is wel zo handig ja :-) Uiteraard zullen we je gegevens vertrouwelijk behandelen. Mocht je toch liever je gegevens niet prijs willen geven, dan kun je altijd het adres opgeven van een vriend of bijvoorbeeld van het werk van je ouders.

    [/dankje dat je het even uittypte voor ons]


    De uitslag:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=26253


    Dit is mijn signature...

    Wel leuk. Maar ik ga niet meedoen aangezien ik al onder mijn voeten heb gekregen door dat spotlight gedoe ;p


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    o_O jawadde tof xD
    ma moet het echt je pro zyn? mag het geen quiz zyn?(baby)

    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    dan moet ik eerst wachten tot ik weer beltegoed heb >.<

    o_O jawadde tof xD
    ma moet het echt je pro zyn? mag het geen quiz zyn?(baby)

    Xx



    dat staat bij de regels zussie xD

    o_O jawadde tof xD
    ma moet het echt je pro zyn? mag het geen quiz zyn?(baby)

    Xx

    Het mag alles zijn:
    quiz, serie, profiel, blog, anything will do (Y)


    Dit is mijn signature...

    leuk verzonnen :3

    Ik doe mee <33


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ik doe ook mee als ik beltegoed heb xD

    Ik heb een abonnement dus ik kan zoveel meedoen als ik wil alleen of mams daar zo blij mee is :Y)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mmmm... leuk bedacht voor de fans :'D Ik krijg voor me verjaardag die maand al een nieuw mobieltje en ben gen fan dus ik doe niet mee x'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mmmm... leuk bedacht voor de fans :'D Ik krijg voor me verjaardag die maand al een nieuw mobieltje en ben gen fan dus ik doe niet mee x'D


    Inderdaad heel leuk ^^


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ik had een vraagje kan dan iemand anders dan ook je quiz/profiel in de spotlight zetten als je meedoet :O

    omg -.- nu vind ik het lullig dat ik geen btg meer heb en dat mn pa 09-nummers op de telefoon heeft geblokkeerd ¬¬


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik had een vraagje kan dan iemand anders dan ook je quiz/profiel in de spotlight zetten als je meedoet :O


    Ja, maar dan staat ie gewoon in de spotlight, je kan alleen met je eigen quizzen/serie's/profiel/blogs meedoen


    We'll still love each other, forever and always. <3

    omg -.- nu vind ik het lullig dat ik geen btg meer heb en dat mn pa 09-nummers op de telefoon heeft geblokkeerd ¬¬


    Zwaar klote ><


    We'll still love each other, forever and always. <3