• Wat is het ergste dat je leraar ooit heeft gedaan? (A)
    I wanna know!!! :)


    Take my hand tonight

    Hij vroeg me hoe duur ik was. Dat melde ik natuurlijk meteen aan, en hij vloog de school uit.

    OMG! GESTOORD


    Take my hand tonight

    Mijn wiskunde leraar zei dat ik met mijn slechte cijfers een 'smet op zijn blazoen' was en dat ik bij een inhaaltoets gespiekt zou hebben omdat ik een 8,3 had.. maar de enige persoon met dezelfde toets zat aan de andere kant van het lokaal, zoals altijd met inhaaltoetsen --'


    I clicked my heels and wished for you.

    Het ergste wat mijn leraar deed:
    Het was Franse les en dan zeg ik iets tussendoor van ' Ik snap dat woord niet.. ' En ze wordt woedend en ze begint alle slechte dingen over me te zeggen van
    En jij moet altijd tussendoor iets zeggen. Steek je vinger op! En dan zegt ze van: Ik wou dat je voor altijd ziek was.. vervelend kind! ( ik was dus ziek de dag ervoor ) Franse les voorbij en het is pauze.. Ga ik wat sporten met me vrienden en na de speeltijd begint ze te flikflooien tegen me vrienden dat ze me moeten negeren en dat ik niet goed voor hen ben
    Dan zegt ze een sticker zouden maken en die op me kleven en op die stikker zou dan staan
    NIET MET DEZE JONGEN RONDHANGEN
    Toen kwam één van me vrienden naar mij zei hij dat ze dat had gezegd... Was ik mega boos was ik tegen haar beginnen te schreeuwen van ' Je terroriseert mijn leven, bitch ' enzo.. Was echt woedend..
    Ben toen naar de directeur gemoeten en ze hadden bijna me ouders opgebeld maarja zoiets pik ik echt niet moest ik sorry zeggen tegen die kutkoter en daarna nog eens ( in plaats van strafstudie ) gaan helpen bij de 6/7 jarige kindjes.. PUZZELS OPLOSSEN EN TEKENINGEN MAKEN


    Take my hand tonight

    (...)

    Dat is erg O_o


    Natuurlijk is het erg. Hij vroeg gewoon hoeveel hij moest betalen voor mij, alleen niet letterlijk. Stomme pedofiel. Nou... Hij kan geen pedofiel zijn want ik ben 18, maar ja.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Het ergste wat mijn leraar deed:
    Het was Franse les en dan zeg ik iets tussendoor van ' Ik snap dat woord niet.. ' En ze wordt woedend en ze begint alle slechte dingen over me te zeggen van
    En jij moet altijd tussendoor iets zeggen. Steek je vinger op! En dan zegt ze van: Ik wou dat je voor altijd ziek was.. vervelend kind! ( ik was dus ziek de dag ervoor ) Franse les voorbij en het is pauze.. Ga ik wat sporten met me vrienden en na de speeltijd begint ze te flikflooien tegen me vrienden dat ze me moeten negeren en dat ik niet goed voor hen ben
    Dan zegt ze een sticker zouden maken en die op me kleven en op die stikker zou dan staan
    NIET MET DEZE JONGEN RONDHANGEN
    Toen kwam één van me vrienden naar mij zei hij dat ze dat had gezegd... Was ik mega boos was ik tegen haar beginnen te schreeuwen van ' Je terroriseert mijn leven, bitch ' enzo.. Was echt woedend..
    Ben toen naar de directeur gemoeten en ze hadden bijna me ouders opgebeld maarja zoiets pik ik echt niet moest ik sorry zeggen tegen die kutkoter en daarna nog eens ( in plaats van strafstudie ) gaan helpen bij de 6/7 jarige kindjes.. PUZZELS OPLOSSEN EN TEKENINGEN MAKEN


    Nou ik begrijp waarom je dat tegen haar zei, maar je moet onthouden dat ze wel een volwassene is en dat jij als kind het recht niet hebt om zoiets tegen haar te zeggen. Als ze zoiets tegen jou heeft gezegt dan moet je dat tegen je ouders of de directeur zeggen. Misschien wordt er dan wel iets aan gedaan.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    een vriendin van mij uitgescholden voor kutwijf en trut

    een vriendin van mij uitgescholden voor kutwijf en trut


    Zoiets hebben lerareren niet te doen. Als ze zoiets tegen haar heeft gezegt dan moet ze dat tegen haar ouders of de directeur zeggen. Misschien wordt er dan iets aan gedaan.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)
    OMG! GESTOORD


    Ja, vind ik ook. Ik heb er daarom ook iets aan gedaan.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Jezus schijnbaar zijn mijn leraren de normaalste xD

    (...)

    Zoiets hebben lerareren niet te doen. Als ze zoiets tegen haar heeft gezegt dan moet ze dat tegen haar ouders of de directeur zeggen. Misschien wordt er dan iets aan gedaan.



    algedaan xD

    maar dat mens deed vet dom ze zei zo van , ja sorry het ontschoot me ff
    nou elke keer als ik weer naar haar les moet ben ik bang !

    dat mens kan zo gemeen uit een hoekje komen !

    Ik had anderhalf jaar terug ofzo voor het eerst mijn zwarte THtrui aan gedaan, ik was er serieus helemaal trots op enzo. We hadden het 1e uur Duits, entoen bleef ik dus praten en blabla, toen opeens gooide die leraar zijn bordenwisser naar mn kop, kwam op mn trui, natuurlijk een hele witte veeg erop. En ik was serieus zooo kwaad, had die bordenwisser terug gegooit, toen lachtte die me uit.
    En toen ook nog een keer bij Duits, ik was weer aan het praten -ik doe niet anders nee :Y)- entoen trok die m'n stoel naar achter, greep mn broek, tilde me op en trapte me de klas uit, naaaah ik was BOOOOS :/.
    Nja, hij had ook ADHD enzo, maar nu is die ook van onze school af gelukkig ^^


    I don't need words to feel those lips.

    Mijn docent had eens koffie over mij heen gegooit =[

    Niet expres ofzo.

    Mijn docent had eens koffie over mij heen gegooit =[

    Niet expres ofzo.

    hete koffie??


    Take my hand tonight

    Mijn aardrijkskunde leraar was heel leuk over klimaat aan het vertellen. Toen klopte iemand op de deur en hij keek, maar er was niemand. Dus hij liep de gang op, maar zag niemand. Toen kwam hij terug en liep hij keihard, maar dan ook echt, keihard tegen de deur aan. Hele klas lag in een deuk, ookal deed het pijn bij hem. De hele les hebben we moeten lachen. x'D

    En mijn leraar Latijn, die lacht eng. Hij lacht echt evil..elke keer als je hem hoort lachen lig je in een deuk. x'D


    Tears falling down because you break my heart...