• Wat is het ergste dat je leraar ooit heeft gedaan? (A)
    I wanna know!!! :)


    Take my hand tonight

    laatst moesten we voor tn een vliegtuigje vouwen..>,< maar toen liet die man dus zien hoe dat moest en toen gooide hij dat vliegtuigje, en toen kwam het tegen mij aan... toen kwam hij dus naar mij toe om zijn vliegtuigje op te halen... en toen fluisterde hij dus zo: daar had een bom in moeten zitten. dat zeg je toch niet tegen een leerling?
    oja, een vriendin van mij zat in de klas (andere klas dan die vna mij) staat de leraar dus met zijn rug naar haar toe en toen bukte hij naar een ander kindj en toen lied hij een dikke ruft in haar gezicht! ö...


    Als je maar een ananas hebt..

    We kregen een toets terug en een meisje uit mijn klas kijkt zo naar haar blad (logica) en staat er zo 9.5/10 op. Ze kreeg een half punt af omdat ze een puntje vergeten was op de "i". Hoe belachelijk is dat ?


    Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today <3

    laatst moesten we voor tn een vliegtuigje vouwen..>,< maar toen liet die man dus zien hoe dat moest en toen gooide hij dat vliegtuigje, en toen kwam het tegen mij aan... toen kwam hij dus naar mij toe om zijn vliegtuigje op te halen... en toen fluisterde hij dus zo: daar had een bom in moeten zitten. dat zeg je toch niet tegen een leerling?
    oja, een vriendin van mij zat in de klas (andere klas dan die vna mij) staat de leraar dus met zijn rug naar haar toe en toen bukte hij naar een ander kindj en toen lied hij een dikke ruft in haar gezicht! ö...


    Wa jong met dat vliegtuigje is er zo vér over. Ik had die zo hard uitgescholden volgens mij x)
    En baha dat andere is goor !!


    Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today <3

    My stafstudie gegeven =( , daardoor moestek swoensdags heel de namiddag nablyven =S

    <33


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    Mijn economie/wiskundeleraar heeft ontdekt dat ik TH-fan ben, en heeft me voor heel het 3e jaar emo genoemd (Terwijl ik totaal geen emo ben, en ik me hetzelfde kleed als iedereen )
    En ik wiskunde zet hij Silke, Lisa & mij altijd apart, zodat we niet kunnen praten, en dan zit hij ons zo uit onze tent te lokken door dingen te zeggen zoals : 'Wauw, wat is het stil in klas'.
    En ik haat hem


    Never run out of reasons to smile...

    een Leraar Sloeg mij Bijna in mn gezicht
    Maa het was een schijnbeweging, volgens hem
    maar hijs tog ontslagen omdt hij een leerling had geschopt -.-

    Egt hij was eng Hij schreeuwde vet hard tege me en sloeg me serieus bijna in me gezicht


    I solemny swear i am up to no good

    Bij de examens zitten we in de sportzaal en daar lopen zo een verschillende leerkrachten rond. Liep mijn leerkracht Frans naast me. Struikelt ze over mijn tas. '-_- Lompheid heerst


    It even took me by surprise

    Een meisje uit mijn klas zat aan de crack en was stoned en lag te slapen onder wiskunde. Ze werd aant eind wakker, de wiskunde leraar vroeg of ze lekker geslapen had en dat ze niet vergat t huiswerk op te schrijven. Ik was geshockeerd. Maar bij mij nix gebeurt.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Bij de examens zitten we in de sportzaal en daar lopen zo een verschillende leerkrachten rond. Liep mijn leerkracht Frans naast me. Struikelt ze over mijn tas. '-_- Lompheid heerst

    t raarste aan dit verhaal is dat jij bij je examen je tas binnen mag hebben? :l


    The economy is suffering, let it DIE!

    Leerkracht godsdienst noemde mij een 'showtrut' sinds die dag ben ik alleen nog maar grof tegen leerkrachten --'


    We'll never be as young as we are tonight

    laatst moesten we voor tn een vliegtuigje vouwen..>,< maar toen liet die man dus zien hoe dat moest en toen gooide hij dat vliegtuigje, en toen kwam het tegen mij aan... toen kwam hij dus naar mij toe om zijn vliegtuigje op te halen... en toen fluisterde hij dus zo: daar had een bom in moeten zitten. dat zeg je toch niet tegen een leerling?


    ik zou recht gestaan hebben en die een slag in zijn gezicht gegeven hebben en dan naar buiten gaan.


    We'll never be as young as we are tonight

    Leerkracht godsdienst noemde mij een 'showtrut' sinds die dag ben ik alleen nog maar grof tegen leerkrachten --'

    HAHAHA. ohja. Mijn mentor zegt tegen van die huppels dat ze alleen geven om hun uiterlijk en dat ze dom zijn =D I luv that guy -niet in die zin..-


    The economy is suffering, let it DIE!

    Hij vroeg me hoe duur ik was. Dat melde ik natuurlijk meteen aan, en hij vloog de school uit.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    mijn mentor heeft me voor schut gezet voor heleklas =.='

    ik zat zo in klas en had haar voor me oog.
    en was hij saggerijnig omdat bijna niemand werk af had [duhhh schijt aan hem] en toen ging hij mij preek geve en zo van: jaaaa jij hebt je werk allweer niet af en kijk me aan. doe je haar even normaal..

    en aan eidne van les zei hij zo extra hard: JA EN MORGE DOE JE JE HAAR ANDERS.

    ik echt gwn bijna jankend van woede de klas uit lope.
    echt op de gang lope schelde.

    en toen had me moeder zo gesmst savonds en toen had hij dat verkeerd opgevat dus krege ze vette ruzie. en wou me moeder het uitprate op school en was het verkered gegaan ofzo. en schreeuwde ze over hele schoolplein:DxD

    en later moeste ze het uitprate bij diricteurxD
    en toen zei hij dat hij het niet meer wist =.= vette klootzak.... maar mijn moeder is echt zo'n mens die vet lief is en alles maar kom je aan dr kindere heb je GROOT probleemxD en dan laat ze echt neit op dr kop zittexD
    dus was echt vet loowlxD


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Hij vroeg me hoe duur ik was. Dat melde ik natuurlijk meteen aan, en hij vloog de school uit.


    Dat is erg O_o