• Dat probleem heb ik dus. Laat ik het uitleggen:
    Een betrouwbare bron (yeah die heb ik xD!) heeft mij vertelt dat de bitches van mijn klas mij dus emo vinden, maar like dat ben ik niet! Ze zeggen dat gewoon omdat ik nu eenmaal veel zwart draag. Oké, ik draag inderdaad veel zwart. Oké, mijn tralalala (haar, make-up, blahblah) kun je linken aan de emo stijl. Oké, ik luister naar emocore. Maar like, daarom ben je toch niet emo o0'? Btw, ik ben eerlijk gezegt gestopt met aan verschillende stijlen mee te doen, ik draag wat ik lekker zelf wil ><"!
    En als iemand hier gaat zeggen: 'emo is een muziekstijl' dan gaat die persoon ons ook mooi vertellen hoe we emo een andere naam gaan geven ^^!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Yes ik ben emo _O_


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Kwerd emo genoemd omdat ik headbangent door school ging. Kwas gwn melig, das echt het zwakste excuus om iemand emo te noemen xD


    Candycorekid.

    Ik werd ook emo genoemd, en dan vroeg je ''wat is emo dan?'' dan wisten ze niets meer te zeggen :'3

    Als het aan een paar klasgenoten lag was ik satanist, alleen omdat ik de large catalogus meenam onder de les en doorbladerde door de bandmerchandise -.-
    Gewoon puur om het feit omdat ik haast mn mond in de klas niet opentrek


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb net zelfde probleem , ik draag graag zwart , en ik doe oogporlood aan en ik luister ook naar emocore. So What ?!, Daardoor wordt je direct een emo genoemd , Wat ik dus ttaal niet ben. x3.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ok, ik weet dat het een muziek stijl is, maar ondertussen weet iedereen dat wel geloof ik die op quizlet zit ! En dan krijg je altijd van die mensen die zeggen dat het iegen stijl is ? Eigenstijl? Eigenstijl is niet 'iedereen ziet er zo uit' ! Want bijna iedereen op quizlet heeft eigen stijl volgens hun zelf, terwijl dat eigenlijk altijd neer valt op hello kitty zwart sterretjes en gebroken hartjes? Right? Want als TH zeg maar niet op deze site beroemd was geworden, en niemand ze hier kende had bijna niemand ze haar zwart gemaakt, piercings laten zette.. En waarom ze dat doe is omdat ze 'de stijl die iedereen emo noemt' willen zijn. -_-" Tis Gewoon dom .. niemand hier heeft eigenstijll.. en ik wil geen ruzie zoeken.. want alleen de mensen die zich voelen aangesproken gaan boos doen ! E ik zeg al NIET IEDEREEN is zo.. maar wel 95% van Quizlet.. geef eerlijk toe !


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    Whaha, mijn lerares Ned. draagt ook heel veel zwart --'
    Omg, dan is die ook emo ('x

    dat doen ze bij mii oowk
    vorig jaar gothic en nu emo
    dan loop ik voorbei en zeggen ze op een k*t toon emo emo welkom bij de emo club of ze seggen kut emo en ik wordt er egt zoo ziek van TT_TT hoe gaa iik dit jaar ooit overleven

    xD fijn ik draag ook bijna alleen zwart ben ik dan ook emo xD


    You can never wear to much black

    Emo is een muziekstyl, en omdat ik dat dus zei ga ik je nu ook een naam geven hoe je al die kiddoows wél kunt noemen: Hmm..
    Wat dacht je van: Gek..?
    Nee,da's grof.. Hmm..
    SCEMO XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Alle zwartdragende studenten worden bij ons nog ouderwets Gothic genoemd :Y)

    Ja bij ons ook grotendeels.


    blame the bully.

    ik ben ook al zo vaak in de trein voor emo uitgemaakt, omdat ik een lange zwarte jas en een zwarte skinnyjeans aan had.. en een paarse muts met sterren xD die mensen weten gewoon niet waar ze over praten


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Stom:O Als die kids jouw emo vinden, is da okay togh? Nouwjhaa, da ben jj nie dus trek er nisk van aan (A)(baby)

    wou ik efaah zeggn

    Doegg,, (H)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik snap niet dat met emo te schelden vált, like stel je bent emo (nee het kan me niet schelen als het een muziek stijl is >< ) en je ziet een "neutraal" persoon voorbij lopen ga je toch ook niet lopen schreeuwen: "Haaha jij bent gewoon!" ><".


    Ufcurz..

    Goh als je echt emo was als je graag zwart draagt, HOE EMO MOETK DAN WEL NIET ZIJN ö?!
    ghehe, iemand emo noemen is bestwel zielig :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Goh als je echt emo was als je graag zwart draagt, HOE EMO MOETK DAN WEL NIET ZIJN ö?!
    ghehe, iemand emo noemen is bestwel zielig :'3

    Ik ben de Uberemo. Staat zelfs op mijn BB [en die van anderen] en ik heb fans.


    No growth of the heart is ever a waste