• als ik ga douchen., staat hij in de badkamer, om een of andere reden, moet bijna altijd een knuffel of ene kus hebben, en zegt gewoon je bent sexy.

    like ik vin di zo gaar.
    en geen een vader gaat zo met zijn kindere om bij mijn vrienden
    x


    So Wrong, It's Right <3

    (...)
    Ok, niet extréém gaan. Dat is een uitzondering, I guess.

    -bericht al gewijzigd, heb het erin gezet-


    No growth of the heart is ever a waste

    Ok. Maar nu hou ik op over vaders..

    (...)
    Ooit van humor gehoord? Als mijn vader dat zegt, dan is dat op een grappige manier bedoeld.


    nja we zijn er beide niet bij geweest dus we zullen niet weten of het als grapje bedoelt is of niet.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    nou dat vind ik niet normaal :S

    begin van incest ?
    Sorry.. dat denk ik ..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Het is zeker niet normaal! Kan je er niet overpraten met een vertrouwenspersoon ofzo?

    euhm ik vindt het niet egt normaal, maar mijn nonkel had ooit iets op de radio gehoord en toen had hij mijn nicht (zijn dochter) bij ons thuis een compliment oovr der tettn geheven weird but funny xD


    live your own life

    Eh nee dat is niet normaal 0.o


    Life is hard and then we die

    (...)

    nja we zijn er beide niet bij geweest dus we zullen niet weten of het als grapje bedoelt is of niet.

    Idd, sorry dat ik zo uitvloog :')

    Omg, echt. Dat vind ik erover. Als mijn vader het nog maar zou moeten proberen! O.o'
    Ik zou er echt niet mee wachten, als je je er niet goed bij voelt. Ga met een vertrouwenspersoon praten op school. Doe er iets mee! xS


    Tanya is de beste.

    Nee dat is like niet normaal meer!

    Hoe kan een vader dat doen?

    Praat er eens met je BF over als je dat wilt en misschien dat je bij haar kan douchen.

    Of zet een stoel onder de deurklink waardoor hij niet meer omlaag wil. Jij wilt toch ook ongestoord douchen? En als je vader gaat zeggen van dat je sexy bent enzo: Like dan vind ik hem een vieze vuile pedo.

    En praat er ook eens met een vertrouwenspersoon over. IK weet niet of je de psygiathor kent maar daar kan je ook heel goed over dat soort dingen praten.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    (...)
    -flashback naar Jozef Fritzl die zijn dochter 24 jaar lang vasthield in een kelder en verkrachtte-
    Don't take everything for granted.
    Niet bedoeld als bangmakerij. Ik weet dat dit wel een heel extreem geval is.
    ONtopic: Ik zou zeggen dat je hierop geen prijs stelt.

    Omgawd.
    Ik heb een bespreking over die engerd moeten doen.
    Die creep had gewoon zeven kinderen in een keldertje zitten. O.O

    En wat jouw vader doet, vind ik niet normaal. Als hij dat één maal doet, oké. Maar meerdere keren? Misschien moet je eens overwegen om het tegen iemand proffesioneel te zeggen?

    Ik vind dat ech niet normaal..
    Ik doe áltijd de deur op slot.Niemand die zeurt. Oke,soms wel als ik te lang onder de douche sta maar oke.Ik vind dat echt goor. Dat je elke x hem een kusje of knuffel moet geven als je er langs wilt. Een knuffel van je pa is opzich nix mee,maar hij vraagt erom enzo >< En als hij je begint aan te raken tijdens het douchen ofzo,moet je het echt aan iemand gaan vertellen!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Praat er eerst met je vader over. Waarom hy dat zegt en doet. Zeg dat je je er niet gemakkelyk by voelt en hebt dat het liever niet doet. Blyft hy het dan doen, vertel het dan aan je moeder. En als het echt niks helpt dan..


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dat is niet normaal. Helemaal niet. Ik zou exploden als mij vader dat bij mij zo doen. Probeer aub hem af te houden ofzo, wie weet wat er anders nog een keer gebeurt.


    History is not hatred.