Ik wordt echt gek
Iedereen heeft het gezien & gehoord over die oorlog
Waar veel mensen dood zijn gegaan
Ik vind het echt gewoon niet meer kunnen
Als ik het op tv zie dan heb zo een zin om de tv gewoon stuk te maken. Ik weet het klinkt raar.
Maar het is elke dag in de nieuws en dan bedoel ik ook elke dag.
!
- Home
- Forum
- Multimedia
- Ik word gek!
Ik word gek! - Multimedia
-
29 dec 2008 - 17:0329 dec 2008 - 17:07
hm ik let daar eigenlijk niet op het beste is dat er hier geen oorlog is vind ik.
Lost in your eyes.
29 dec 2008 - 17:08hm ik let daar eigenlijk niet op het beste is dat er hier geen oorlog is vind ik.
Nou als je die beelden ziet dan schrik je echt29 dec 2008 - 17:10(...)
Nou als je die beelden ziet dan schrik je echt
ik wil ze liever niet zien. maar toch bedankt.Lost in your eyes.
29 dec 2008 - 17:1029 dec 2008 - 17:10Je weet hoe ik hierover denk, en ja, het is gewoonweg afschuwelijk. Serieus, oorlog moet echt verboden worden ofzo ><
xxok
29 dec 2008 - 17:12Je weet hoe ik hierover denk, en ja, het is gewoonweg afschuwelijk. Serieus, oorlog moet echt verboden worden ofzo ><
xx
Jaa, Maar dat kunnen we wel vergeten -.-29 dec 2008 - 17:14Je weet hoe ik hierover denk, en ja, het is gewoonweg afschuwelijk. Serieus, oorlog moet echt verboden worden ofzo ><
xx
Njah, ik denk niejt dat dat zoveel zal helpen..
x.I'll need a little more luck than a little bit.
29 dec 2008 - 17:15ze willen laten zien hoe verschrikkelijk het is??
ik weet nog een keer (toen was ik 6 fzo), toen was er zo'n festival voor de mensen in afrika fzo... toen lieten ze die beelden zien, zat KEIHARD te huilen achter de tv...(huil')
X.Als je maar een ananas hebt..
29 dec 2008 - 17:17ze willen laten zien hoe verschrikkelijk het is??
ik weet nog een keer (toen was ik 6 fzo), toen was er zo'n festival voor de mensen in afrika fzo... toen lieten ze die beelden zien, zat KEIHARD te huilen achter de tv...(huil')
X.
Het is in iedere Islamitische land29 dec 2008 - 20:03ze zijn gewoon levenloos bezig. ik bedoel, wat schiet je ermee op? het kost alleen maar mensenlevens.
De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
29 dec 2008 - 20:08welke oorlog?
If I die young, send me away with the words of a lovesong.
29 dec 2008 - 20:12Duuuh weet je waar ík een hekel aan heb? Dat élke dag in het nieuws komt dat het niet goed gaat met onze politiek in België en dat het politieke crisis is. Dáár word ik geak van --'
29 dec 2008 - 20:16ik word ook gek *stress, stress*
maar niet daarvan. oorlog is gwn klote... afschaffen die handel (onmogelijk), om een of andere reden kan ik ook niet wegzappen bij het nieuws (moet gwn altijd weten wat er overal gebeurt)... maar die beelden egt veschrikkelijk:(I am an idiot, I move.
29 dec 2008 - 20:394 jan 2009 - 21:38Het is echt erg, maar ik weet niet waar het over gaat, want ik ben pas terug van vakantie dusja.
Allemaal heel erg enzo, maar ik hou me er liever niet mee bezig. Heb nogal nare herinneringen aan doodgaan.-