• Ik wordt echt gek
    Iedereen heeft het gezien & gehoord over die oorlog
    Waar veel mensen dood zijn gegaan
    Ik vind het echt gewoon niet meer kunnen
    Als ik het op tv zie dan heb zo een zin om de tv gewoon stuk te maken. Ik weet het klinkt raar.xD
    Maar het is elke dag in de nieuws en dan bedoel ik ook elke dag.
    !

    hm ik let daar eigenlijk niet op het beste is dat er hier geen oorlog is vind ik.


    Lost in your eyes.

    hm ik let daar eigenlijk niet op het beste is dat er hier geen oorlog is vind ik.


    Nou als je die beelden ziet dan schrik je echt

    (...)

    Nou als je die beelden ziet dan schrik je echt

    ik wil ze liever niet zien. maar toch bedankt.


    Lost in your eyes.

    (...)
    ik wil ze liever niet zien. maar toch bedankt.

    ok

    Je weet hoe ik hierover denk, en ja, het is gewoonweg afschuwelijk. Serieus, oorlog moet echt verboden worden ofzo ><
    xx


    ok

    Je weet hoe ik hierover denk, en ja, het is gewoonweg afschuwelijk. Serieus, oorlog moet echt verboden worden ofzo ><
    xx


    Jaa, Maar dat kunnen we wel vergeten -.-

    Je weet hoe ik hierover denk, en ja, het is gewoonweg afschuwelijk. Serieus, oorlog moet echt verboden worden ofzo ><
    xx

    Njah, ik denk niejt dat dat zoveel zal helpen..
    x.


    I'll need a little more luck than a little bit.

    ze willen laten zien hoe verschrikkelijk het is??
    ik weet nog een keer (toen was ik 6 fzo), toen was er zo'n festival voor de mensen in afrika fzo... toen lieten ze die beelden zien, zat KEIHARD te huilen achter de tv...(huil')

    X.


    Als je maar een ananas hebt..

    ze willen laten zien hoe verschrikkelijk het is??
    ik weet nog een keer (toen was ik 6 fzo), toen was er zo'n festival voor de mensen in afrika fzo... toen lieten ze die beelden zien, zat KEIHARD te huilen achter de tv...(huil')

    X.


    Het is in iedere Islamitische land

    ze zijn gewoon levenloos bezig. ik bedoel, wat schiet je ermee op? het kost alleen maar mensenlevens.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    welke oorlog? ;3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Duuuh weet je waar ík een hekel aan heb? Dat élke dag in het nieuws komt dat het niet goed gaat met onze politiek in België en dat het politieke crisis is. Dáár word ik geak van --'

    ik word ook gek *stress, stress*
    maar niet daarvan. oorlog is gwn klote... afschaffen die handel (onmogelijk), om een of andere reden kan ik ook niet wegzappen bij het nieuws (moet gwn altijd weten wat er overal gebeurt)... maar die beelden egt veschrikkelijk:(


    I am an idiot, I move.

    wat kunnen wij er aan doen?


    love is dead and dead is love

    Het is echt erg, maar ik weet niet waar het over gaat, want ik ben pas terug van vakantie dusja.
    Allemaal heel erg enzo, maar ik hou me er liever niet mee bezig. Heb nogal nare herinneringen aan doodgaan.


    -