• Helleuw dames en andere dames? Wil er iemand van moeder ruilen? Of die van mij overkopen op markplaats. Je zou me zeer gelukkig maken. Je hoeft er zelfs niet eens wat voor te bieden.. je mag der zo hebben!

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Phahaaa, omg, waarom?

    Phahaaa, omg, waarom?
    Dat mag ik hier niet neer zetten, dat zou niet zo netjes zijn ivm het mod zijn enzoxD Dan overschrijd ik zo'n beetje alle regels die te maken hebben met taalgebruik, respect en al die dingen :X


    Wie du mir, so ich dir.

    Nou, ik heb aan 1 moeder genoeg

    Nou, ik heb aan 1 moeder genoeg
    Als ik haar zou moeten overwegen.. dan heb ik er liever geen -.-, ben ik lekker ouderloos >.< Juhj


    Wie du mir, so ich dir.

    is je moeder zo erg?^^


    Your Butt is Mine!

    Nou, elke moeder is beter dan de mijne.

    is je moeder zo erg?^^
    Ja xD en vooral nu -.- Merry x-mass zou ik dan maar zeggen:P.. Maar nu ga ik voor ze me komt wurgen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Nou, elke moeder is beter dan de mijne.
    Nou... ik klaag niet zo snel over mensen.. maar dit.. is me het toppunt >.<


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Ja xD en vooral nu -.- Merry x-mass zou ik dan maar zeggen:P.. Maar nu ga ik voor ze me komt wurgen.

    Da was bij mij vorig jaar zo :Y)
    Allé bij mij is da ondertusse opgelost ^^


    Your Butt is Mine!

    Als jij die van mij neemt??
    Erger dan mijn moeder kan niemand zijn dnekik ><


    Crack a bottle

    (...)Dat mag ik hier niet neer zetten, dat zou niet zo netjes zijn ivm het mod zijn enzoxD Dan overschrijd ik zo'n beetje alle regels die te maken hebben met taalgebruik, respect en al die dingen :X

    Phahaaa omg, ik zou het wel graag willen weten, maarja XD
    als ze zo erg is.. x]

    (...)Nou... ik klaag niet zo snel over mensen.. maar dit.. is me het toppunt >.<

    Nou, ik heb eerder zin om mijn moeder te wurgen. Ik denk dat jij dat ook wel zou hebben als je moeder een drankverslaving heeft en dat ze al meerdere zelfmoordpogingen heeft gehad. En daarbij komt nog eens dat elke zelfmoordpoging voor mijn ogen gebeurde en de ergste di eme nog bij is gebleven is toen ze haar polsen oversneed. Doet jij moeder dat ook?

    JA. ik bied. :Y)

    nou, erger dan die van mij kan echt niet hoor, believe me (:


    I see sunset in your eyes

    (...)
    Nou, ik heb eerder zin om mijn moeder te wurgen. Ik denk dat jij dat ook wel zou hebben als je moeder een drankverslaving heeft en dat ze al meerdere zelfmoordpogingen heeft gehad. En daarbij komt nog eens dat elke zelfmoordpoging voor mijn ogen gebeurde en de ergste di eme nog bij is gebleven is toen ze haar polsen oversneed. Doet jij moeder dat ook?


    omg, dat is niet zo netjes nee


    I see sunset in your eyes