• Ja, nou wat zou je doen als je te horen kregen dat ik dood ben?
    Mensen ik ga jullie niet opeten hoor, als jullie zeggen dat je het niet erg zou vinden.

    Ik weet niet, en ik vind dit ook een supper lastige vraag. Zielig ook. Maar ik zou even stil zijn en mijn maag zou uit elkaar knallen! ^^ Even zereneus: (Au, me neus doet wel heel zeer :Y)) Grapje.

    Serieuze gedeelte:
    Ik zou stil vallen en denken; "(..), verdomme! Waarom gebeurd dat nou weer!" Ook al ken ik je niet ik vind het áltijd (&^%%


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ik ken je niet... maar ik moet altijd huilen als ik te horen krijgt dat er iemand dood is, maakt niet uit wie.
    maar je moet niet dood gaan hoor!!Ö ;p


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik weet niet, en ik vind dit ook een supper lastige vraag. Zielig ook. Maar ik zou even stil zijn en mijn maag zou uit elkaar knallen! ^^ Even zereneus: (Au, me neus doet wel heel zeer :Y)) Grapje.

    Serieuze gedeelte:
    Ik zou stil vallen en denken; "(..), verdomme! Waarom gebeurd dat nou weer!" Ook al ken ik je niet ik vind het áltijd (&^%%

    Ik stel graag lastige vragen.

    huilen.


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    ik ken je niet... maar ik moet altijd huilen als ik te horen krijgt dat er iemand dood is, maakt niet uit wie.
    maar je moet niet dood gaan hoor!!Ö ;p

    Je moet niet bang zijn ik ga bij lange nog niet dood. Voor zover ik weet toch niet.

    met m'n mond opn zittn en sad zyn:'(


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    met m'n mond opn zittn en sad zyn:'(


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    oeps hb teveel op verzende geklikt:$^^
    en kheb geen zin het te verwydere:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Even stil zijn, en véél medelijden hebben met de mensen die jou hebben verloren en dan .. verder gaan met mijn eigen leven!


    You'll never dream alone. <3

    ik vindt het altijd erg als er iemand sterft!!


    live your own life

    Tjaa ik zou het wel erg vinden
    maar ik ken je toch nie

    Ik zou het erg vinden, ook al ken ik je niet.
    Niemand verdient het om dood te gaan ; dusjah (huil)

    ik ken je niet, maar ik zou er toch wel even bij stilstaan. altijd erg als er een jong iemand overlijdt. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik ken je niet, maar ik zou er toch wel even bij stilstaan. altijd erg als er een jong iemand overlijdt. (:

    Dat is waar dat het erg is als een jong iemand overlijd.

    Raar opkijken maar het daarna vergeten ;$


    -