• Ik heb zo gisteren de hele dag zitten typen aan mijn boekbespreking van Twilight. Verschrikkelijk lastig boek..
    HEB IK DAT NIET OPGESLAGEN =o
    ...
    omg...
    Rampzalig O_O


    Screw you guys, I'm going home!

    Oh néé ö
    Ocharme [hug]
    X x.


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ben jij een rund? Ik ben een stier.(6)
    En stieren zijn slim (denk ik) En runden zijn niet verstandig, net als.. jij. Ö
    x.


    ok

    Dat is echt ... kut.


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Ben jij een rund? Ik ben een stier.(6)
    En stieren zijn slim (denk ik) En runden zijn niet verstandig, net als.. jij. Ö
    x.

    Dankje --'


    Screw you guys, I'm going home!

    aaah, zielig...
    ik zou dan stampend het huis doorgerent zijn hoor!! en lopen vloeken, en tijdschriften verscheuren, en een bord kapot gooien, en in een kussen bijten.... dan mezelf opsluiten in m'n kamer, en op bed gaan liggen, met de tv aan...
    ...oké, nutteloze informatie...
    maar anders plak je nu een briefje naast de computer dat je het op moet slaan als je klaar bent! xp


    Als je maar een ananas hebt..

    Arme jij x3.

    [/geeft een dikke hug]


    A. ikmisje.

    awwww....da's egt kut! Heeft jou word geen back up programma dat je alle niet opgeslagen documenten weer kan openen met een wachtwoord? (A)


    Life Is A Bitch..<3

    awwww....da's egt kut! Heeft jou word geen back up programma dat je alle niet opgeslagen documenten weer kan openen met een wachtwoord? (A)

    Geen idee x]
    Mar ik had die al eens uitgeprint maar er stonden nog fouten in en nu heb ik die alweer overgetypt ^^


    Screw you guys, I'm going home!