• Woorden waar anderen niet tegen kunnen, ik snap dat niet. Iemands zwakke plek zoeken vind ik zo zwak,.. Sommige woorden daar moet je niet mee schelden. Zo was er net weer eentje die me hoer noemde, ik weet echt niet wat ik diegene misdaan heb, en snap ook niet waaorm nou weer net dat woord. Maar oke.
    Ik vind gewoon dat je niet meteen moet beginnen met schelden.[/dat ik dat nog eens moest gaan zeggen.]
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Aah, niet aangedacht, neem een bodygard,

    @ Ivy &nd @ Nicol

    Heb ik al dudettes, myn broer &nd 3 van zyn vrienden (:.
    Maar mensen wagen toch nog een poging..
    &nd momenteel liggen myn broer &nd 2 van zyn friends in 't ziekenhuis dus heb nog maar 1 bodyguard,.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    Héé. Ik Snap je niet. :')


    nou kijk... goed opletten...

    je kan als je niet goed oplet met wat je zegt iemand kwetsen.... ja??
    Nou als die mensen "lol" willen hebben moeten ze [vind ik...] toch opletten met wat ze zeggen.... want dalijk kwets je iemand... en weet je dat niet... {vin ik heel lullig...}
    Maar dus [vind ik...] dat je op moet letten met wat je doet of zegt... anders heb je dus dat iemand zich verdrietig of beledigt ofzo voelt....
    Dus let op je grenzen....

    snappie???

    [ik heb mun best gedaan om t uit te leggen..xD]

    (...)

    wat erg van je moeder! Ik weet alleen niet hoe ik moet zeggen sterkte ermee... ow wacht ik zeg het nu... sterkte ermee!! Echt waar! Ik denk dat ik wel weet hoe het is... een vriendin van mij haar vader heeft ook kanker... hij kan ook niet meer beter worden.... echt heel erg vind ik dat...!
    Sterkte!!
    x


    dankje<33


    <3

    (...)

    dankje<33

    asjee!!xD maar ik vin het wel echt erg...
    [nog een keer] sterkte!

    (...)

    nou kijk... goed opletten...

    je kan als je niet goed oplet met wat je zegt iemand kwetsen.... ja??
    Nou als die mensen "lol" willen hebben moeten ze [vind ik...] toch opletten met wat ze zeggen.... want dalijk kwets je iemand... en weet je dat niet... {vin ik heel lullig...}
    Maar dus [vind ik...] dat je op moet letten met wat je doet of zegt... anders heb je dus dat iemand zich verdrietig of beledigt ofzo voelt....
    Dus let op je grenzen....

    snappie???

    [ik heb mun best gedaan om t uit te leggen..xD]

    Haha, Ja nu snap ik het.
    Maar, het toppic was: Kleine kinderen.
    Zei een meisje gewoon; Dat ik een saai pietje ben terwijl dat ik het niet op haar had, ik ken haar niet en terwijl ik alles gewoon op een nette manier heb gezegd. Begint ineens een ander kind me ook helemaal af te kraken. -__-


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Ik scheld tegen me vrienden, maar dat is een gewoonte. Dat doen zij ook. ^^
    Maar met dat van zwakte ben ik het wel eens.

    Ik scheld tegen me vrienden, maar dat is een gewoonte. Dat doen zij ook. ^^
    Maar met dat van zwakte ben ik het wel eens.

    Haha, doe ik ook tegen mijn vrienden. :')


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    (...)
    Haha, Ja nu snap ik het.
    Maar, het toppic was: Kleine kinderen.
    Zei een meisje gewoon; Dat ik een saai pietje ben terwijl dat ik het niet op haar had, ik ken haar niet en terwijl ik alles gewoon op een nette manier heb gezegd. Begint ineens een ander kind me ook helemaal af te kraken. -__-


    nutteloos afkraken is gewoon nutteloos[hoe kon het ook..xD]... maar afkraken zonder reden is gewoon zinloos....[vin ik...{dat zeg ik wel vaak...xD... heel vaak zeg ik:'vind ik...'xD maja...}]

    Ik scheld mijn vriendinnen ook wel eens uit. En dat doen ze ook bij mij, en dat is dus eigenlijk een gewoonte want we menen het niet ofzo. :')


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Domme mensen moeten dood :Y) x'D

    Ik dus ook?
    Weetje, laat me gewoon met kanker schelden, dat is stoer! Als al mijn vrienden er mee schelden, dan ja. Ik ook, want ik hoor bij die vriendenclub. Ik ben niet voor niks vrienden met ze, hoor. Je beledigt er misschien sommige mensen mee, maar ik doe het niet in hun gezicht hoor! Ik doe gewoon wat ik wil en ik ben niet dom. Dus laat mij maar gewoon schelden met kanker hoer enzo, dat is de tegenwoordige 'stoer'. Dat jij niet stoer bent, dat boeit me niet, maar als ik maar stoer ben, hè;) [/sarcasme]
    x


    ok

    (...)
    Ik dus ook?
    Weetje, laat me gewoon met kanker schelden, dat is stoer! Als al mijn vrienden er mee schelden, dan ja. Ik ook, want ik hoor bij die vriendenclub. Ik ben niet voor niks vrienden met ze, hoor. Je beledigt er misschien sommige mensen mee, maar ik doe het niet in hun gezicht hoor! Ik doe gewoon wat ik wil en ik ben niet dom. Dus laat mij maar gewoon schelden met kanker hoer enzo, dat is de tegenwoordige 'stoer'. Dat jij niet stoer bent, dat boeit me niet, maar als ik maar stoer ben, hè;) [/sarcasme]
    x

    Jy niet dudette, jy bent lauw (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik vind schelden eigenlijk in het algemeen al stom.Met worden als Sukkel valt dat nog mee maar je hebt echt veel mensen die met Slet,hoer,homo enz. beginnen schelden.Dan denk ik dat ze gewoon de betekenis niet van kennen.Ik kan er eigenlijk niet tegen dat ze met zo'n woorden schelden,zeker niet als ze op mij bedoelt zijn.Maar het ergste wat iemand kan zeggen is kankerkind.Het is een verschrikkelijke ziekte en dat mensen daarmee schelden, dat kan ik echt niet begrijpen.Iemand heeft me zo is uitgescholden en ik was er toch een paar dagen niet goed van.Zeker omdat ik er iemand aan verloren heb.


    The soul needs autumn.

    (...)
    Jy niet dudette, jy bent lauw (:

    Lauw ouuuuuuuwe (cat)


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Jy niet dudette, jy bent lauw (:

    Cooooooooooooool(cool)


    ok

    Ik vind schelden eigenlijk in het algemeen al stom.Met worden als Sukkel valt dat nog mee maar je hebt echt veel mensen die met Slet,hoer,homo enz. beginnen schelden.Dan denk ik dat ze gewoon de betekenis niet van kennen.Ik kan er eigenlijk niet tegen dat ze met zo'n woorden schelden,zeker niet als ze op mij bedoelt zijn.Maar het ergste wat iemand kan zeggen is kankerkind.Het is een verschrikkelijke ziekte en dat mensen daarmee schelden, dat kan ik echt niet begrijpen.Iemand heeft me zo is uitgescholden en ik was er toch een paar dagen niet goed van.Zeker omdat ik er iemand aan verloren heb.


    wist die persoon dat er iemand daaraan dood was gegaan?? weetje als die dat wist dan... vind ik dat nogal laag... je weet dan toch dat je iemand kwetst, toch??...[/mijn mening] En eigenlijk ben ik het best wel met jou eens!

    x