• Hello people,
    Ik wil even iets zeggen over de faker die gebruik maakt van het e-mailadres ‘scotty_bill@hotmail.com’. Ik had deze gevonden in een topic dat op Quizlet werd aangemaakt en toegevoegd omdat er enkele meiden waren die zeiden dat hij geen faker was omdat hij zei dat hij helemaal geen Bill Kaulitz was.
    Maar er waren wel een paar andere dingen vreemd aan hem, bijvoorbeeld:
    - Hij wou niet zeggen in welk land hij woonde
    - Hij wou niet zeggen hoe zijn ‘o zo beroemde’ band heette
    - Hij wou ook niet zeggen hoe zijn broer en andere bandleden heette
    - Hij wou ook niet zeggen wat zijn achternaam was en als hij een mailtje stuurde was de afzender: Tiger RAAWWR – “scotty_bill@hotmail.com”
    Maar als je dingen aan hem ging vragen, bijvoorbeeld: ‘wat is je favoriete film?’ of ‘wat vind je de meest droevige film?’ dan kreeg je als antwoord The Notebook, en in een aflevering van TH TV heeft Bill gezegd dat hij dat een ontzettend zielige film vond. Deze faker zei ook dat hij net als Bill vaak bij films moest huilen.
    Oftewel, je kan hem veel vragen stellen en dan zul je hoogstwaarschijnlijk antwoorden krijgen die bijna of helemaal hetzelfde zijn als de antwoorden die de echte Bill zou geven. En door deze antwoorden begin je langzamerhand te geloven dat hij misschien wel de échte Bill is.
    Maar hoe weet ik dat het een faker is? Simpel, gister schoot het opeens door mijn kop dat ik misschien achter zijn IP-adres zou kunnen komen en daardoor wist in welk land en stad hij woont. Toen een vriend me niet kon helpen met het IP opsporen ben ik naar http://helpmij.nl gegaan en zij hebben me verder geholpen toen ik alles uit de berichtbron had geplaatst.
    Uiteindelijk bleek dat deze faker uit Estland komt. Maar onderaan de mailtjes staan toch Duitse zinnetjes zoals ze bij ons in het Nederlands staan? Deze vraag hebben de mensen van Helpmij ook voor mij beantwoord; de faker heeft hoogstwaarschijnlijk zijn Hotmail op Duits ingesteld en daardoor komen van zijn kant Duitse zinnetjes over MSN en Hotmail en Windows zoals wij ze in het Nederlands hebben.
    Kortom: scotty_bill@hotmail.com is wel degelijk een faker, alleen heeft hij het ongelooflijk slim aangepakt.

    Ik hoop dat jullie nog steeds iets hebben aan deze informatie ook al stond dit e-mailadres allang tussen de fakers:Y).

    xx<3

    P.s. Hij zei ook dat hij zich Tiger noemde omdat een of andere ex-vriendin hem zo noemde vanwege zijn haar:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wauw, dik speurwerk ;o Maar idd best een slimme gast xo


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    cool speurwerk.
    xd'
    hij is wel stoer, maar ik kende dat adres helemaal niet. :'D

    jahman ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Detectivee xD


    We can only learn to love by loving.

    Detectivee xD
    Ik vond dat de Quizletters het verdienden om het te weten:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)Ik vond dat Quizletters het verdienden te weten:Y)


    das wel soo n.n en dus vind ik je nu geniaal en detective xD


    We can only learn to love by loving.

    haha goedzo
    Dat is inderdaad een faker ja =]

    Wohoooo, kleine detective van me <3 Goed speurwerk .o. =D


    Get back motherfuckerz'

    Oee das Goed gevonden van Jou^^
    Ik kan namelijk niet meer tegen die Fakers :O
    Poeeh ...


    Your Butt is Mine!

    whahaha.. omg die mensen zijn echt gewoon kasloos als je fak gaat doenXD


    maar wel slim aan gepaktXD


    Some angels have no wings.

    whahaha.. omg die mensen zijn echt gewoon kasloos als je fak gaat doenXD


    maar wel slim aan gepaktXD


    VInd ik dus ook (A)


    Listen to what we're not saying..

    Waaaah, dat is écht slim gedaan van hem, maar jij bent slimmer geweest.;)
    x


    ok

    waarom zoveel moeite het is altijd een faker alsof Billyboy tijd heeft lekker te gaan emailen xD maar good job sherlock:Y)


    BAM!

    wowwie, maar bill heeft geen msn (':
    heeft ie zelf gezegt hoor :D


    I see sunset in your eyes

    Woot, goed speurwerk. ;o


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.