iedereen is nu aan denken voor die fanactie maar
zouden we nie afspreken om ergens te staan zodat iedereen van quizlet bij elkaar is voor de fanactie ofz anders zouden we elkaar zkr niet vinden !!
iedereen is nu aan denken voor die fanactie maar
zouden we nie afspreken om ergens te staan zodat iedereen van quizlet bij elkaar is voor de fanactie ofz anders zouden we elkaar zkr niet vinden !!
<333
Jhaa.. en ook.. als we hier een super geweldige fanactie vinden en niemand doet em buiten wij is het ook maar een beetje zielig dus het moet groots worden
Gratis de Bus ??,, en uhu ik word wel snel beter,, na al die pillekes ,, ma der is mss een kleine kans dak terug ziek ga zijn op WB,, en dan kom ik waaarschijnlijk niet! -_-
Ik dacht da de bus gratis is, ma kan zijn dak et fout heb
Als ik ziek zou zijn zou ik toch gaan, keb al geld aan da ticket uitgegeven. Behalve als ik op sterve lig
Echt zo erg, ocharme:S
Echt is et nog maar zo kort. Jeeeejj feesjeh^^
Das eigelijk wel raar eb die wel nog is gezien ma da is zo lang gelede.. Nog 29 dagen !!! Aftellen
DE TIJD DRINGT,, We moete egt met een originele Actie op de proppe komen ! ,, laat aub ,, uu gedachte op vrijeloop en zet het hier! ,, want als we geen actie vinden , doen we niets voor TH, en da zou ik persoonlijk verschrikkelijk vinde!