• wat zou je doen als iemand zei dat je het ergste moest doen wat je durft en kan of je angst voor over moet hebben als hij zegt"als je het doet krijg je er 1.000.000 euro er voor"

    Zeggen dat die eerst dat geld moet laten zien x__x


    Music is my fxcking drug. ♫

    wat zou je doen als iemand zei dat je het ergste moest doen wat je durft en kan of je angst voor over moet hebben als hij zegt"als je het doet krijg je er 1.000.000 euro er voor"
    nadat hij het geld heeft laten zien

    Uh... Nouja ^.^ Het doen dan maar hea ;)

    t engste vind ik in een boot zitten:|

    k denk dat ik eerst ZWAAR gedwongen moet worden om in zo'n eng ding te gaan zitten:|


    hou je mond joh =')

    Zolang ik Geen Slangen/Spinnen/doden moet aanraken,en me niet compleet belachlijk moet maken
    Doe ik alles:D

    Haha,er zal nog maar weinig overblijven:D
    xx


    everybody needs a song.

    Bwaah in een bak met spinnen zitten doe ik nooit:|


    Pictures fade away, but memories are forever

    als het iets is wat ik echt niet wil doen waar voor ik nog liever sterf dan niet maar ja ik denk dat ik eerst zou zien wat je moet doen en als het dan toch niet echt leuk is toch proberen alleen maar als het niet genant is en zo


    Live life limitless.

    nou nii doen,,,kbdoel mijn angsten zijn vuurwerk...nou daar blijf ik echt een kilometer bij uit de buurt en de dood,,,joaah kga lkkr dood zeg
    -_- dn heb k wa aan da geld -_-


    Why don't you break my heart

    Ik zou het niet doen.
    Ik zou het voor geen goud doen.
    Het idee alleen al maakt me bang!
    Mijn angst is mijn vader dronken en manisch.
    Dan ga ik niet naar hem toe.
    En tegen hem in gaan.
    Nergens voor.

    Bwaah in een bak met spinnen zitten doe ik nooit:|

    Owh, ik wel xD
    ik zou in ieder geval nooit in een hoerenkleedje/naakt over straat lopen ><
    Ik vind over straat lopen sowieso al moeilijk °_° [t klinkt misschien dom, maar ik heb een facking slecht zelfbeeld, en heb daardoor het gevoel dat iedereen me aanstaart °_°]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Bwaah in een bak met spinnen zitten doe ik nooit:|

    Owh, ik wel xD
    ik zou in ieder geval nooit in een hoerenkleedje/naakt over straat lopen ><
    Ik vind over straat lopen sowieso al moeilijk °_° [t klinkt misschien dom, maar ik heb een facking slecht zelfbeeld, en heb daardoor het gevoel dat iedereen me aanstaart °_°]

    k heb ook een fakking slecht zelf beeld ik blijf mezelf tedik vinden.
    en honger mezelf soms uit :$

    Zolang ik maar niet me eigen moet gaan verneuken (versta eronder; helemaal vol met tattoos, roken, drugs gebruiken, etc..) Zou ik er misschien nog over nadenken. Als het geld natuurlijk wel echt is hea:P

    hallo zeggen:P whahhaahaha nee joh ik zou eht egot ni weten


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Dit onderwerp hoort niet thuis in het Promotie forum.



    (bericht aangepast door een moderator)

    Bwaah in een bak met spinnen zitten doe ik nooit:|

    er was een meisje dat bij radio 538 in een bad met spinnen moest gaan zitten voor x aantal minuten en dan kreeg ze kaartjes voor Tokio Hotel 4 maart


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-