eik ik moet vndg aarderijks kunde lere,, Ja als exaam gedaan is dan moet er iemand oppasse ^^ Ghehe ng 3 dage ,, en ng 26 ^^ ik ga egt te veel naar mijn goesting doen in de vakantie ,, daar ga men uitslaap ding
nog 26 dage !! laatste dag van sgool loop ik gwn gillend naar buiten van blijdschap voor mij nog maar fucking 2 dagen !!! whiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
tokio hotel
tokio hotel
tokio hotel
tokio hotel
tokio hotel
tokio hotel
tokio hotel
tokio hotel
tokio hotel
tokio hotel
tokio hotel
tokio hotel
tokio hotel
tokio hotel
tokio hotel
kan nie wachten kan tokio hotel geen dagen ervoor voor ons kome spele en dan op werchter boutique nog eens
Ik heb ook nog 4 dagen .. Morgen Frans! Ik kan er echt niks van majaaah x'D nog maar 26 dagen mense!! wiii bijnaaaa x'D *word helemaal zot.. * x
Dan zijn we me twee, ik heb morge Nederlands en overmorgen Frans. En ik kan da ni
MAjah dan ist bijna vakantie en Werchter boutique ^^*danst*
Whaa toevallig ik had gisteren nederlands en morgen frans x'D pff ik wil gewoon WERCHTER BOUTIQUE!! die examens moetten gewoon voorbij zijn.. Waarom doen ze dat ook? Je iedere namiddag te pletter laten leren waarna je het toch allemaal meteen weer vergeet! Ze zouden betere dingen moetten verzinnen gelijk TokioHotel concerten ofso haha x