• Zie titel. Je kent het spel ckr wel?
    Nja, je moet een ding noemen wat je zoiezo wil meenemen.
    Poepje:
    Ik ga op ries naar Antartica en ik neem mee.. een winterjack.

    Dombootje:
    Ik ga op reis naar Antartica en ik neem mee.. een winterjack en een radio

    Enzovoort.

    Ik begin wel:
    Ik ga op reis naar Antartica en ik neem mee...
    Een beautysalon.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ik ga op reis naar Antarctica en ik neem mee ; een beautysalon, een behaarde zwembroek van een yeti, mijn gsm, mijn koe bella en een drilboor, een haartje van mijn kat, een koelkast, geitenwollen sokken, een fles Ketchup,tom felton en kiro, een zandloper, en een computer, me familie & vrienden, je moeder, tom&bill en een fucking saai spel soals dit ><, mijn emo-hart en Eva (GEH OF GAY),


    rules don't stop me

    ik ga op reis naar Antarctica en ik neem mee ; een beautysalon, een behaarde zwembroek van een yeti, mijn gsm, mijn koe bella en een drilboor, een haartje van mijn kat, een koelkast, geitenwollen sokken, een fles Ketchup,tom felton en kiro, een zandloper, en een computer, me familie & vrienden, je moeder, tom&bill en een fucking saai spel soals dit ><, mijn emo-hart en Eva (GEH OF GAY), 3 koeien,


    Mew <3

    ik ga op reis naar Antarctica en ik neem mee ; een beautysalon, een behaarde zwembroek van een yeti, mijn gsm, mijn koe bella en een drilboor, een haartje van mijn kat, een koelkast, geitenwollen sokken, een fles Ketchup,tom felton en kiro, een zandloper, en een computer, me familie & vrienden, je moeder, tom&bill en een fucking saai spel soals dit ><, mijn emo-hart en Eva (GEH OF GAY), 3 koeien, heel de wereld


    love is dead and dead is love

    ik ga op reis naar Antarctica en ik neem mee ; een beautysalon, een behaarde zwembroek van een yeti, mijn gsm, mijn koe bella en een drilboor, een haartje van mijn kat, een koelkast, geitenwollen sokken, een fles Ketchup,tom felton en kiro, een zandloper, en een computer, me familie & vrienden, je moeder, tom&bill en een fucking saai spel soals dit ><, mijn emo-hart en Eva (GEH OF GAY), 3 koeien, heel de wereld, mijn dromen


    Time to tip the scales!

    ik ga op reis naar Antarctica en ik neem mee ; een beautysalon, een behaarde zwembroek van een yeti, mijn gsm, mijn koe bella en een drilboor, een haartje van mijn kat, een koelkast, geitenwollen sokken, een fles Ketchup,tom felton en kiro, een zandloper, en een computer, me familie & vrienden, je moeder, tom&bill en een fucking saai spel soals dit ><, mijn emo-hart en Eva (GEH OF GAY), 3 koeien, heel de wereld, mijn dromen, electriciteit xD,


    PINKPOP WAS SUPER=D

    ik ga op reis naar Antarctica en ik neem mee ; een beautysalon, een behaarde zwembroek van een yeti, mijn gsm, mijn koe bella en een drilboor, een haartje van mijn kat, een koelkast, geitenwollen sokken, een fles Ketchup,tom felton en kiro, een zandloper, en een computer, me familie & vrienden, je moeder, tom&bill en een fucking saai spel soals dit ><, mijn emo-hart en Eva (GEH OF GAY), 3 koeien, heel de wereld, mijn dromen, electriciteit xD ,tv


    love is dead and dead is love

    k ga op reis naar Antarctica en ik neem mee ; een beautysalon, een behaarde zwembroek van een yeti, mijn gsm, mijn koe bella en een drilboor, een haartje van mijn kat, een koelkast, geitenwollen sokken, een fles Ketchup,tom felton en kiro, een zandloper, en een computer, me familie & vrienden, je moeder, tom&bill en een fucking saai spel soals dit ><, mijn emo-hart en Eva (GEH OF GAY), 3 koeien, heel de wereld, mijn dromen, electriciteit, tv, een eikeltje


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik ga op reis naar Antarctica en ik neem mee ; een beautysalon, een behaarde zwembroek van een yeti, mijn gsm, mijn koe bella en een drilboor, een haartje van mijn kat, een koelkast, geitenwollen sokken, een fles Ketchup,tom felton en kiro, een zandloper, en een computer, me familie & vrienden, je moeder, tom&bill en een fucking saai spel soals dit ><, mijn emo-hart en Eva (GEH OF GAY), 3 koeien, heel de wereld, mijn dromen, electriciteit, tv, een eikeltje, een ikeapotlood


    &#31169;&#12399;&#24859;&#12377;&#12427;

    Ik ga op reis naar Antarctica en ik neem mee ; een beautysalon, een behaarde zwembroek van een yeti, mijn gsm, mijn koe bella en een drilboor, een haartje van mijn kat, een koelkast, geitenwollen sokken, een fles Ketchup,tom felton en kiro, een zandloper, en een computer, me familie & vrienden, je moeder, tom&bill en een fucking saai spel soals dit ><, mijn emo-hart en Eva (GEH OF GAY), 3 koeien, heel de wereld, mijn dromen, electriciteit, tv, een eikeltje, een ikeapotlood, Shanice' hond:]


    It's not the same without you.

    Ik ga op reis naar Antarctica en ik neem mee ; een beautysalon, een behaarde zwembroek van een yeti, mijn gsm, mijn koe bella en een drilboor, een haartje van mijn kat, een koelkast, geitenwollen sokken, een fles Ketchup,tom felton en kiro, een zandloper, en een computer, me familie & vrienden, je moeder, tom&bill en een fucking saai spel soals dit ><, mijn emo-hart en Eva (GEH OF GAY), 3 koeien, heel de wereld, mijn dromen, electriciteit, tv, een eikeltje, een ikeapotlood, Shanice' hond:] , en een sexy eendenzwembandje


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik ga op reis naar Antarctica en ik neem mee ; een beautysalon, een behaarde zwembroek van een yeti, mijn gsm, mijn koe bella en een drilboor, een haartje van mijn kat, een koelkast, geitenwollen sokken, een fles Ketchup,tom felton en kiro, een zandloper, en een computer, me familie & vrienden, je moeder, tom&bill en een fucking saai spel soals dit ><, mijn emo-hart en Eva (GEH OF GAY), 3 koeien, heel de wereld, mijn dromen, electriciteit, tv, een eikeltje, een ikeapotlood, Shanice' hond:] , en een sexy eendenzwembandje, Gio


    I am an idiot, I move.

    Ik ga op reis naar Antarctica en ik neem mee ; een beautysalon, een behaarde zwembroek van een yeti, mijn gsm, mijn koe bella en een drilboor, een haartje van mijn kat, een koelkast, geitenwollen sokken, een fles Ketchup,tom felton en kiro, een zandloper, en een computer, me familie & vrienden, je moeder, tom&bill en een fucking saai spel soals dit ><, mijn emo-hart en Eva (GEH OF GAY), 3 koeien, heel de wereld, mijn dromen, electriciteit, tv, een eikeltje, een ikeapotlood, Shanice' hond:] , en een sexy eendenzwembandje, Gio, Me mp3 met oplader,


    Nvt

    Ik ga op reis naar Antarctica en ik neem mee ; een beautysalon, een behaarde zwembroek van een yeti, mijn gsm, mijn koe bella en een drilboor, een haartje van mijn kat, een koelkast, geitenwollen sokken, een fles Ketchup,tom felton en kiro, een zandloper, en een computer, me familie & vrienden, je moeder, tom&bill en een fucking saai spel soals dit ><, mijn emo-hart en Eva (GEH OF GAY), 3 koeien, heel de wereld, mijn dromen, electriciteit, tv, een eikeltje, een ikeapotlood, Shanice' hond:] , en een sexy eendenzwembandje, Gio, Me mp3 met oplader, een mainstage


    I am an idiot, I move.

    Ik ga op reis naar Antarctica en ik neem mee ; een beautysalon, een behaarde zwembroek van een yeti, mijn gsm, mijn koe bella en een drilboor, een haartje van mijn kat, een koelkast, geitenwollen sokken, een fles Ketchup,tom felton en kiro, een zandloper, en een computer, me familie & vrienden, je moeder, tom&bill en een fucking saai spel soals dit ><, mijn emo-hart en Eva (GEH OF GAY), 3 koeien, heel de wereld, mijn dromen, electriciteit, tv, een eikeltje, een ikeapotlood, Shanice' hond:] , en een sexy eendenzwembandje, Gio, Me mp3 met oplader, een mainstage, een grassprietje


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ga op reis naar Antarctica en ik neem mee ; een beautysalon, een behaarde zwembroek van een yeti, mijn gsm, mijn koe bella en een drilboor, een haartje van mijn kat, een koelkast, geitenwollen sokken, een fles Ketchup,tom felton en kiro, een zandloper, en een computer, me familie & vrienden, je moeder, tom&bill en een fucking saai spel soals dit ><, mijn emo-hart en Eva (GEH OF GAY), 3 koeien, heel de wereld, mijn dromen, electriciteit, tv, een eikeltje, een ikeapotlood, Shanice' hond:] , en een sexy eendenzwembandje, Gio, Me mp3 met oplader, een mainstage, een grassprietje
    NIETS! ^-^


    Keep calm and love Zayn Malik =)