• Dit stukje vond ik ergens en ik vind het hard. Maar gedeeltes ervan zijn wel weer waar.. =$

    Ik zei het eigenlijk die vorige keer al: je wordt keihard geflest met die boybands. Zoveel meiden en maar één Bill, dat kon nooit goed gaan natuurlijk. Het was dan ook te verwachten, precies nu de Tokio Hotel-rage wat is geluwd: om jouw kansen zogenaamd te vergroten (maar vooral om je moeder nog meer geld uit haar zakken te kloppen) heeft dezelfde platenmaatschappij weer een nieuwe boyband uit de Duitse schoolbanken getoverd. Cinema Bizarre heet het vijftal met de bijnamen Shin, Yu, Strify, Kiro en Luminor. Het verschil: ze zien er allemáál als een wijf uit. Begrijp me goed, er is niks mis met Visual Kei als muziekstroming, met anime of met manga (ik ben zelf groot fan van series als Fullmetal Alchemist en Death Note), maar muzikaal gezien doorbreekt Cinema Bizarre de verkeerde grens. Hang gerust een poster van de groep aan je muur. Vooral doen zelfs, want het zijn letterlijk een stelletje posers. De cd kun je beter laten liggen. Die is veelzijdig maar oppervlakkig tegelijk: de liedjes zwalken van Him via Linkin Park naar Robin Thicke en terug. Het is allemaal al eens eerder en beter gedaan, en Cinema Bizarre doet het wel erg soft en inspiratieloos. Zeker als je het vergelijkt met andere Visual Kei-boybands. Oke, het is mooi meegenomen dat je moeder minder gauw zal gaan zeuren dat er zulke harde muziek op Final Attraction staat, maar van mij mogen deze jongens echt wat meer tijd aan gitaar spelen besteden dan aan hun make-up. Of aan hun Engels, want ik geloof niks van de teksten en de weinig gemeende manier waarop ze worden gezongen. Volgens mij vindt zelfs Bill Kaulitz deze band kansloos, al zal-ie dat van zijn baas vast niet mogen zeggen. Er valt uit Cinema Bizarre één les te trekken: niet iedereen die er leuk uitziet maakt automatisch de beste muziek.

    Je hebt zo gelijk XD

    En Duuh, tuurlijk TOKIO HOTEL

    (A)





    *cb suckt zwaar* (A)
    MENING^^

    Wow,eert TH Vs. JB en nu TH vs. CB,who are the next ?, xD


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Wow,eert TH Vs. JB en nu TH vs. CB,who are the next ?, xD


    Th Vs. EllenBUBBLE

    En iedereen kiest mij. ^^




    Maar, nogmaals;; Dit is geen VS. Topic. Dit is igg gwn een stukje waar ik jullie mening van vraag..

    (...)

    Th Vs. EllenBUBBLE

    En iedereen kiest mij. ^^




    Maar, nogmaals;; Dit is geen VS. Topic. Dit is igg gwn een stukje waar ik jullie mening van vraag..

    Whoa Yeah,owh kjj,zal ff mu meniign zegge
    wel iCk viind cinemabizar een stel wyven:X
    Maar eigelyk mag iCk dat niet zeggen,want iCk hebt het Ook niet graag als ze TH of JB uitsgelden xD
    Maar echt ze zien Lykbleek,ze mogen wel iis Onder de zonnebank :X (nOu dOe iCk het weer xD)
    ok iCk ga zwygen,straks heb iCk heelveel fans op mu dak xD
    x


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Ik weet nog feit: CB gaat ook al naar Amerika ><

    Maar BOEIEND TH-fans moeten hun mond houden en wij CB-fans het onze ook :Y)! (Mag ik wel zeggen dat ik euhm alleen aan Bill een beetje een hekel heb...:X Sorry kon het niet laten niet hatend bedoeld maar gewoon :$)


    Kristen & Taylor lovers

    Je hebt zo gelijk XD

    En Duuh, tuurlijk TOKIO HOTEL

    (A)





    *cb suckt zwaar* (A)
    MENING^^
    (hoera)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Omg dat is wel hard ja.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    ik haat CB niet en TH zoiezo niet maar luister eens naar Monsoon en Escape To The Stars en luister dan eens naar de achtergrond muziek. het lijkt precies op elkaar O_O

    Ik vind de gelijkenis toch niet :')


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Ik vind CB wel een beetje soort van eh slap aftreksel van th, om het maar zo aardig mogelijk te brengen x]. Ik bedoel Bill had succes met ze aparte uiterlijk en ineens is dr een band met 5 verschillende Bills.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik kende dat stuk al, en já het is waar.
    Ik luister al die bandjes eigenlijk niet meer zo uit principe :Y)


    Mew <3

    Ik vind CB wel een beetje soort van eh slap aftreksel van th, om het maar zo aardig mogelijk te brengen x]. Ik bedoel Bill had succes met ze aparte uiterlijk en ineens is dr een band met 5 verschillende Bills.


    Hun hebben al van toen ze jong waren die Visual Kei Styl en als ik eerlijk mag zijn....BK heeft hun van hun gejat!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik vraag mij af wie die comment heeft geschreven?
    Die gast is geniaal :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Hun hebben al van toen ze jong waren die Visual Kei Styl en als ik eerlijk mag zijn....BK heeft hun van hun gejat!


    Ik ben het dus echt met Avril eens. Strify is al vanaf klein af aan helemaal fan van Visual Kei, Manga en dat soort dingen. Ook de rest van de band is heel erg vroeg met die style begonnen. Maar ze mogen niet vergeleken worden met TH. TH is een hele andere style dan dat Cinema Bizarre heeft!!! Cinema Bizarre is Glamrock! Tokio Hotel is een ander soort rock!. En Bill is vanaf rond z'n 14e begonnen met make-up! De jongens van CB veel eerder!. CB was vroeger al fan van allemaal Japanse bands met de Visual Kei look. Maar dat iedereen hier nu een punt van gaat maken dat het na-apers zijn?! Dat zijn ze NIET! Dat ze bij hetzelfde platenmaatschappij zitten, dat komt omdat Universal Music Island veel meer bands uit Duitsland heeft met DIE platenmaatschappij! CB heeft hun eigen style en eigen muziek, dus laat hun gewoon hun muziek maken en laat mensen er fan van zijn! En als je ze maar niks vind, begin er dan ook niet over!!!


    Kristen & Taylor lovers

    Juaa...ik vind mijn mening echt helemaal in dat tekstje.
    Al wordt het daar echt wel veel harder in uitgedrukt dan ik zou doen.
    Ik vind CB niet goed..maar zij hebben ook fans die respect aan hen ook geen overbodige luxe vinden duzz ga ik ze ook niet zo hard 'wijven' en zo noemen als in dat textje maarja...


    Live for something or die for nothing

    Ik vind CB wél leuke muziek (:


    -