• nou kijk. heel vaak wanneer ik een jongen leuk vind, doe ik er niks aan :Y) ben te schijterig.
    maar soms dan heb ik wel contact met diegene op msn en dan laat ik het merken zonder dak het doorheb zegmaar :') maar als ik dan te weten kom dat hij mij ook wel leuk vind ga ik die jongen steeds minder leuk vinden >< zo irritant! :p
    hebben jullie dit ook wel eens? x'd


    -

    Nee.
    x´D

    Ik heb last van jou 1e zin :$
    Ik durf dat nooit x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    nee :P

    nee, nooit gehoord van zo'n vaag liefdesverschijnseldinges! xp...
    maargoed ik had een tip die ik nu al ben vergeten..>.<


    Als je maar een ananas hebt..

    ik heb gewoon bindingsangst :Y) en ik durf ook echt niks te doen hoor xInnocence xd


    -

    Jap , ik heb dat ook soms :')


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    ik heb gewoon bindingsangst :Y) en ik durf ook echt niks te doen hoor xInnocence xd

    Iedereen die durft dat zowat =.=''
    AL mijn vriendinnen zowat.. En ik niet x3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Iedereen die durft dat zowat =.=''
    AL mijn vriendinnen zowat.. En ik niet x3


    als de jongen de 1e stap zet, dan misschien wel :') want als ik dat moest doen, zou ik nog steeds niet gezoend hebben x'd


    -

    JA heb ik eigelijk bijna altijd.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    nou kijk. heel vaak wanneer ik een jongen leuk vind, doe ik er niks aan :Y) ben te schijterig.

    Daar heb ik dus ook last van. Te irritant gewoon. Je wilt wel, maar als je hem dan eindelijk ziet, zinkt al je moed in de schoenen en komt het er op neer dat je niks zegt. Irritant dus.


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    nou kijk. heel vaak wanneer ik een jongen leuk vind, doe ik er niks aan :Y) ben te schijterig.
    maar soms dan heb ik wel contact met diegene op msn en dan laat ik het merken zonder dak het doorheb zegmaar :') maar als ik dan te weten kom dat hij mij ook wel leuk vind ga ik die jongen steeds minder leuk vinden >< zo irritant! :p
    hebben jullie dit ook wel eens? x'd
    PRECIES HETZELFDE!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room