• ik wil een nieuwe quizlet maken maar ik weet niet waarover

    waarover?? plaats reactie


    als je me niet ziet zitten ga ik wel staan!

    over mij ^^ ALiens ,,mijn obsessie ,mijn angsten en hoe ik totaal nooit bang ben voor horrors/thrillers wnt die sijn saai xD(A)


    Crack a bottle

    Over eeen mier.. Heel interesantt


    ...

    kauwgompjes! had ik ook^^

    vampiers der zijn der zoo weinig zonder th en ze zijn extreem verslavend xD (kspreek uit ervaring NOT xP)


    live your own life

    vampiers der zijn der zoo weinig zonder th en ze zijn extreem verslavend xD (kspreek uit ervaring NOT xP)


    vamps is idd een heel goed idee, ik heb ook een vamp-story en daar krijg ik ook lieve reacties op^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    (...)

    vamps is idd een heel goed idee, ik heb ook een vamp-story en daar krijg ik ook lieve reacties op^^

    in die sfeer blijvend: weerwolven?


    I am an idiot, I move.

    Over een jongen die eigenlijk zo lief is als meisjes, en dat alle knappe, populaire, rijke meisjes voor hem vallen, terwijl hij op niemand van hen valt.
    En dan ziet hij een meisje voor wie hij wel iets voelt, het grootste buitenbeentje van de stad, een eenzaam, 'lelijk' meisje


    Sweet dreams will come true.

    Twee jongens/meisjes die verliefd worden op elkaar.

    No shit, dat vind ik echt mooi om te lezen. ^^


    We're smashing prices!

    (...)

    vamps is idd een heel goed idee, ik heb ook een vamp-story en daar krijg ik ook lieve reacties op^^

    Gigantisch OFFtopic: Jij moet verdergaan!
    ONtopic: Vampierverhalen behoren ook tot mijn favoriet. Heb zelf ook een serie lopen.


    No growth of the heart is ever a waste